Hallo
Mijn naam is Hanne en ik volg de studierichting dierenzorg ,voor mijn examen moet ik een spreekopdracht doen over een rashond hierbij heb ik voor de brandlbracke gekozen.
Om mijn spreekopdracht goed te doen verlopen ben ik volop op zoek naar voldoende informatie over dit ras de bedoeling is namelijk om het ras te ''verkopen'' zeg maar ik zou er dus voor moeten zorgen dat ik zowel mijn leerkracht als mijn medeleerlingen warm maak voor dit ras zodat ze het allemaal in huis willen nemen ( niet letterlijk dan).
Maar natuurlijk moet dit op de juiste manier gebeuren dus moet ik zowel de voordelen als de nadelen naar voor halen.
Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen aan wat meer informatie over dit ras ?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
brandlbracke
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: brandlbracke
ik ken het ras niet, maar Hamilton hier op het forum weet geloof ik wel veel van brakken in het algemeen dus misschien kan je haar een privebericht sturen..
Re: brandlbracke
https://www.google.nl/search?q=brandlbr ... 1&ie=UTF-8
Alsjeblieft, laat je ons weten hoe je spreekbeurt ging?
Ik ken het hele ras niet, maar wat zien ze er leuk uit zeg! Wat trok je zelf aan in dit ras? Dat lijkt me al een goed uitgangspunt om te starten.
Alsjeblieft, laat je ons weten hoe je spreekbeurt ging?

Ik ken het hele ras niet, maar wat zien ze er leuk uit zeg! Wat trok je zelf aan in dit ras? Dat lijkt me al een goed uitgangspunt om te starten.