Ze doken blijmoedig de struiken in en vonden een lekker hapje.
Dat vertrouwde ik niet èn terecht want het was.....mensenstront.
Ik hoef dus voorlopig geen kusjes meer.
Moderator: moderatorteam
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteruilen?_Leonie schreef:![]()
![]()
Ik kan gelukkig zeggen dat na dik 1,5 jaar ik dát Ayleen nog niet heb zien doen.

Sjieke poedels niet nee maar wel die lekkere boerenboefpoedels opgejut doorndie etterbak van een buitenlanderbouvierpoedel schreef:Geloof er niets van , dat doen sjieke poedels niet.Echt niet.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteJe kon het zelf niet ophouden en hup in de bosjes zitten schijten en nu geef je die lieverdjes de schuld terwijl ze zo hulpvaardig waren om het voor je op te ruimen.Ptje schreef:Sjieke poedels niet nee maar wel die lekkere boerenboefpoedels opgejut doorndie etterbak van een buitenlanderbouvierpoedel schreef:Geloof er niets van , dat doen sjieke poedels niet.Echt niet.![]()

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteZe zegt dat ze dat Ayleen nog niet heeft zien doen .....................sbientje schreef:ruilen?_Leonie schreef:![]()
![]()
Ik kan gelukkig zeggen dat na dik 1,5 jaar ik dát Ayleen nog niet heb zien doen.
Niet? Je ziet en ruikt echt duidelijk verschil.iones schreef:Dat is echt smerig! Ik vraag me echter af hoe jij het kon identificeren als mensenshit. Ik zie namelijk niet echt het verschil tussen dat van een hond of van een mens. En stinken doen we op dat punt allemaal.

Dat. Het vreten vind ik al supergoor, maar erin liggen rollen... dat is echt met de tuinslang en liters shampoo en ik er kokhalzend naast.Caro. schreef:O ja, dat is echt zooooo afgrijselijk smerig![]()
![]()
Hier ook een mensenstront vreter, Kaya deed het ook en Puchu dus ook... en Kaya heeft het ooit gepresteerd
om er ook doorheen te rollen toen we bij mijn moeder op visite waren en een 'leuk' wandelingetje gingen maken.
Het smerigste wat er is en inderdaad, ik herken ook meteen of het mensen- of hondenstront is![]()
Nee, die kusjes mag hij van mij dan ook voorlopig houden

Echt, ik zou het niet weten.malinois schreef:Niet? Je ziet en ruikt echt duidelijk verschil.iones schreef:Dat is echt smerig! Ik vraag me echter af hoe jij het kon identificeren als mensenshit. Ik zie namelijk niet echt het verschil tussen dat van een hond of van een mens. En stinken doen we op dat punt allemaal.
Heb t hier bijna wekelijks met al die vrachtwagenchauffeurs die overnachten...