Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Animal Event 8-10 mei
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Animal Event 8-10 mei
Wij mochten vandaag onverwachts meelopen in het rassen defile
Super leuk!

- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
- Aantal honden: 2
Wij gaan ook morgen samen met mijn nicht en haar Jack Russell, heb er zin in
Workshop detectiewerk doen en vooral veel rondkijken.
Hoe laat is de wedstrijd van Piraat bellabeest?

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
uhm hele dag, weet niet hoelaat we moeten lopen, eerste rondje lopen we als het evenement nog niet open is volgens mijwelshwitch schreef:Wij gaan ook morgen samen met mijn nicht en haar Jack Russell, heb er zin in![]()

tweede rondje zal zo rond 14.00 zijn als we niet uitlopen
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Wat grappig!
Ik was er vrijdag en stiekem een aantal van jullie gezien alleen me helemaal niet bewust geweest dat jullie het waren.
Sadie en Piraat heb ik gezien in de finale van het flybal.
Morgen ben ik er weer, bij de stand van de DB.
Ik was er vrijdag en stiekem een aantal van jullie gezien alleen me helemaal niet bewust geweest dat jullie het waren.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Haha in de finale waren alleen d'r eerste 2 rondjes goed, toen was het opZaZa schreef:Wat grappig!

-
- Actief
- Mijn ras(sen): Wawa's en een waussie
- Aantal honden: 3
Ohhhh ik heb jou gezien denk ik, in ieder geval iemand met een leonberger die sprekend op je foto lijkt!pinguin20 schreef:Helemaal zin in vandaag. Ik heb Kaylee bij me, dus ben vast herkenbaar, zoveel leonbergers zijn er meestal nietBenieuwd of ik honden herken.
- KarinW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Vandaag ook geweest, was weer erg leuk.
Nog wat lekkers voor Levi en target schijven gekocht.
Levi ook nog lekker laten zwemmen.
Heb Finn, Nina & ...(ff naam kwijt hihi), witte bulletje (Adjani of Tyson)gezien met het kleintje erbij
Nog wat lekkers voor Levi en target schijven gekocht.
Levi ook nog lekker laten zwemmen.
Heb Finn, Nina & ...(ff naam kwijt hihi), witte bulletje (Adjani of Tyson)gezien met het kleintje erbij
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Vandaag ook weer veel mensen gezien en gesproken, leuk!!
En Tiny! Jammer dat ik je niet nog een keer heb gesproken, was maar kort maar had echt geen tijd meer om je op te zoeken. Volgende keer beter! Stond ik ook nog eens nèt te eten toen jullie langskwamen
En Tiny! Jammer dat ik je niet nog een keer heb gesproken, was maar kort maar had echt geen tijd meer om je op te zoeken. Volgende keer beter! Stond ik ook nog eens nèt te eten toen jullie langskwamen

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ook weer thuis na een geslaagde dag! Veel bekenden gezien en even gesproken. Ik was Finn bijna kwijt, die ging zo met Kaylee en baasje mee
Aan het eind nog even een flyball workshop gedaan, want ze hadden nog iemand nodig. Dacht dat Finn wel moe zou zijn, maar nee, wat een lol
Wij zijn nog gaan uiteten met de groep en nu is Finn toch wel moe. Even thuis gespeeld en nu

Wij zijn nog gaan uiteten met de groep en nu is Finn toch wel moe. Even thuis gespeeld en nu

- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Kai is 1 uur moe geweest gisteren... en vond het toen alweer tijd voor actie.. ( mag het. meneer heeft lekker de hele dag op de arm gehangen... en ik maar sjouwen!
)

- *Skye*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Wij gaan morgen ook. We doen Skye er geen plezier mee om hem mee te nemen waar een plek waar heel veel honden aan het rennen en doen zijn en dat hij niet mee mag doen. We gaan dus lekker hondloos rondkijken. Zo maar eens even kijken wat ik graag wil zien. Nog tips?
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik ben nog een paar keer langsgelopen en het was toen best druk bij jullie en later had ik ook geen mogelijkheid meer. Vond het fijn je even te zienHilde schreef:Vandaag ook weer veel mensen gezien en gesproken, leuk!!

In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- pinguin20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): leonberger
Haha, zou zomaar kunnen. Ik heb uiteindelijk toch nog 3 andere leonbergers gezien.Simone88 schreef:Ohhhh ik heb jou gezien denk ik, in ieder geval iemand met een leonberger die sprekend op je foto lijkt!pinguin20 schreef:Helemaal zin in vandaag. Ik heb Kaylee bij me, dus ben vast herkenbaar, zoveel leonbergers zijn er meestal nietBenieuwd of ik honden herken.
Ik heb alleen Adjani en Veertje gesproken. Ik had bijna Finn meegenomen, die kwam zo lief op mijn schoot knuffelen

En meegedaan met een workshop praktijkspeuren. We hebben 2 spoortjes per hond gelopen, de eerste snapte Kaylee de bedoeling nog niet helemaal, maar daarna was ze zo enthousiast dat ze iedere keer als een andere hond was er ook achteraan wou

Veel plezier wie vandaag nog gaat!
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Vandaag weer een winnaar haha, Jules 2de plaats bij het apporteren uit de ballenbak :p

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
https://vimeo.com/127417229
Inno direct na aankomst op het Animal Event, daarna ook nog op de slatmill gestaan en lekker mee rond gehobbeld samen met de 2 O-dames die nog hier zijn.
Inno direct na aankomst op het Animal Event, daarna ook nog op de slatmill gestaan en lekker mee rond gehobbeld samen met de 2 O-dames die nog hier zijn.
- Adjani & Tyson
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull terrier
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
jaa was weer leuk dit jaar
de dag ging hartstikke snel om en Jessy was op het einde behooorlijk moe
Nova was ook 2e in de ballenbak en Jessy heeft overal staan snaaien en haar buikje lekker rond gegeten
was leuk nog enkele hf'ers te spotten en spreken
de dag ging hartstikke snel om en Jessy was op het einde behooorlijk moe
Nova was ook 2e in de ballenbak en Jessy heeft overal staan snaaien en haar buikje lekker rond gegeten
was leuk nog enkele hf'ers te spotten en spreken

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Crutz, we zagen jullie nog lopen, iets voor ons bij het deel waar de paarden/ponies stonden. Helaas zag je ons niet en liep je door met de pups en Inno. Wel jammer, Mojo had graag even met de pups gespeeld denk ik.
Ik vond het erg leuk vandaag op het Animal Event. Mojo vond alles leuk en gezellig, hij liep met een grote grijns op zijn gezicht rond en heeft met heel wat honden even kennis gemaakt. Het vele lekkers wat overal stond was een soort walhalla voor Mojo geloof ik. Ook het spelen bij het water was een succes, het was behoorlijk druk toen wij er waren maar dat was ook geen enkel probleem voor hem, hij vond ze allemaal even gezellig geloof ik.
Inmiddels is hij helemaal in coma, maar of dat nou komt door zijn bezoek aan het Animal Event of aan de speelsessies die hij voor en na het uitstapje had met zijn grote vriend Rowan, dat durf ik niet te zeggen.
Ik vond het erg leuk vandaag op het Animal Event. Mojo vond alles leuk en gezellig, hij liep met een grote grijns op zijn gezicht rond en heeft met heel wat honden even kennis gemaakt. Het vele lekkers wat overal stond was een soort walhalla voor Mojo geloof ik. Ook het spelen bij het water was een succes, het was behoorlijk druk toen wij er waren maar dat was ook geen enkel probleem voor hem, hij vond ze allemaal even gezellig geloof ik.
Inmiddels is hij helemaal in coma, maar of dat nou komt door zijn bezoek aan het Animal Event of aan de speelsessies die hij voor en na het uitstapje had met zijn grote vriend Rowan, dat durf ik niet te zeggen.

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
LongFields schreef:Crutz, we zagen jullie nog lopen, iets voor ons bij het deel waar de paarden/ponies stonden. Helaas zag je ons niet en liep je door met de pups en Inno. Wel jammer, Mojo had graag even met de pups gespeeld denk ik.
Jammer ja. Was even gezellig geweest. Pups hebben zich super vermaakt, geheel onverwachts vroeg iedereen netjes of ze geaaid mochten worden

- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
Wat een dag, maar wel een hele leuke dag.
Tommy en Bikkel (de hond van mijn nicht) hebben zich heerlijk vermaakt met alle knabbels, lekker zwemmen en rennen en de Jack Russellrace.
Hij ligt nu knock out naast me op de bank.
De enige die ik ben tegengekomen is Hilde, die ons zag zitten en even hoi kwam zeggen
Tommy en Bikkel (de hond van mijn nicht) hebben zich heerlijk vermaakt met alle knabbels, lekker zwemmen en rennen en de Jack Russellrace.
Hij ligt nu knock out naast me op de bank.
De enige die ik ben tegengekomen is Hilde, die ons zag zitten en even hoi kwam zeggen

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wij hebben op Hilde (en Crutz) na ook niemand van het HF zien lopen verder. Maar het was flink druk en we hebben ook niet heel erg gezocht verder, gewoon genoten van het lekkere weer en de relaxte honden die we bij ons hadden.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ik vond het dit jaar ook erg fijn opgezet allemaal, ruim genoeg en niet maar 1 route. Heb ook weinig gezien van problemen tussen honden onderling.
Vond de kennels waar je je hond kon brengen wel wat vreemd. Je laat je hond toch thuis als je er niet mee wilt lopen ipv hem daar in de drukte in een vreemde kennel te doen?
oh en de honden in rolstoel en met pampertjes waren er ook weer, een hoopje ellende...
Vond de kennels waar je je hond kon brengen wel wat vreemd. Je laat je hond toch thuis als je er niet mee wilt lopen ipv hem daar in de drukte in een vreemde kennel te doen?

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.
Ik ben zaterdag voor het eerst op animal event geweest. Vond het hartstikke leuk! Overal wezen kijken en snuffelen. Had mijn hond maar thuis gelaten voor de zekerheid omdat ik niet goed wist wat te verwachten. Maar volgend jaar gaan we weer!
- Hilde
- Zeer actief
Ha! Ik vond dat jullie me knap gevonden hadden Suzanne, hahaha! Ik zei dat ik niet meer in de stand zou zijn en daar was ik dan juist wel
Ik heb in drie dagen heel wat forummers gezien! Ik ben nu heel moe dus ga zo snel slapen... Morgen en overmorgen moet ik gewoon weer aan het werk.

Ik heb in drie dagen heel wat forummers gezien! Ik ben nu heel moe dus ga zo snel slapen... Morgen en overmorgen moet ik gewoon weer aan het werk.

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik was er afgelopen vrijdag voor het eerst en vond het er heel leuk. Voor herhaling vatbaar zeg maar.
Doña deed mee met een demo zelfbeheersing en omdat ze dat niet voor niks doet
had ik haar s'ochtends in een bench geparkeerd bij de stand van de trainster. Later bleek dat het allemaal wel heel relaxt was in sommige gedeelten dus toen ben ik toch met haar een rondje gaan lopen. Ze vond het een beetje spannend maar onverwachts helemaal leuk en gezellig. Al die traktaties die werden uitgedeeld vond ze helemaal het einde.
Ik heb een aantal forummers gezien en gesproken, Hilde heb ik niet herkend. Wel gekeken bij de FF stand of ik haar zag.
De demo was ook leuk maar Don was steeds met mijn moeder bezig die aan de kant stond, dat was een beetje jammer.
Doña deed mee met een demo zelfbeheersing en omdat ze dat niet voor niks doet

Ik heb een aantal forummers gezien en gesproken, Hilde heb ik niet herkend. Wel gekeken bij de FF stand of ik haar zag.
De demo was ook leuk maar Don was steeds met mijn moeder bezig die aan de kant stond, dat was een beetje jammer.
- Hilde
- Zeer actief
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh, daar heb ik wel even staan praten met iemand. Maar dat was jij nietHilde schreef:Ik stond niet in de Farmfood standStond bij Annorlunda/Monique Bladder

Ik heb je niet gezien iig.
-
- Vaste gebruiker
Bibi heeft het de hele dag volgehouden. Als je op zaterdag een groepje hebt zien lopen met een chihuahua, een beagle en een pup dan waren wij dat. Misschien naast het ijs iemand onder een paraplu zien zitten. Met een paarse handdoek op schoot? Daaronder lag Bibi een dutje te doen.
-
- Vaste gebruiker
-dubbel-
Laatst gewijzigd door Lilly Riderikes op 13 mei 2015 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Ik heb Mojo nog zien lopen toen ik in de kano zat.
De teckel heb ik bij de rassen parade gezien!
De teckel heb ik bij de rassen parade gezien!
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13