Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Straks naar de DA
Moderator: moderatorteam
- mito
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
- Aantal honden: 3
Re: Straks naar de DA
Balen hoor dag het nu weer open is. Toch maar weer rustig aan dan Toto.
Welke hond was het eigenlijk? Toch prettig om te weten welke happert er hier rond loopt.
Welke hond was het eigenlijk? Toch prettig om te weten welke happert er hier rond loopt.
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik stuur je even een PB.mito schreef:Balen hoor dag het nu weer open is. Toch maar weer rustig aan dan Toto.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Wat balen dat het weer open is zeg 
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- Hanneke2
- Zeer actief
Vandaag gleed dombo uit terwijl hij lekker aan het rennen was, en ja hoor weer de boel open en bloeden. Maar verder ziet de wond er gewoon netjes en schoon uit, de randjes zijn mooi roze en als hij het nou een dagje niet open haalt komt er misschien een mooi korstje op.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Een van de dames hier ip het terrein had een flinke wond op de schouder waar ik geen heil in zag deze te laten hechten (waarschijnlijk begin vd avond gebeurd na laatste ronde en voeren en sochtends ontdekt) en deze sluit nu heel mooi en rustig zonder litteken weefsel door 3x dag dik in de groene leem te zetten. Misschien is dat een optie?
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Groene leem is inderdaad fijn spul bij wonden, anders misschien honingzalf?
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ik was begonnen met honingzalf maar daar bleef de wond van open. Sinds de groene leem is het pas echt gaan sluiten.LongFields schreef:Groene leem is inderdaad fijn spul bij wonden, anders misschien honingzalf?
- Hanneke2
- Zeer actief
Ik ga die groene leem zeker in huis halen voor de toekomst, maar voor nu ziet de wond er netjes uit met een mooie schone korst erop. Het is wel een soort deuk, achteraf lijkt het wel alsof die hond gewoon een hap uit Toto heeft genomen.
Ook alle schaafwonden en kleine gaatjes zijn mooi geheeld, hij zal wel wat kale plekjes en littekentjes overhouden, maar mannen met littekens zijn vaak superaantrekkelijk en Toto was al een hele mooie vent, dus aan zijn charme doet het niks af.
Hij is wel wat voorzichtiger geworden naar vreemde honden, maar dat is prima, hij gaat nog steeds vrolijk rennen en spelen als de andere hond daar ook voor in is. Ik ben zelf wel lichtelijk panisch af en toe, dat is wel kut, maar nu ik weet dat Toetje zich niet verdedigt ben ik wat overdreven alert op mogelijk enge honden. Vanmiddag in de verte een gezinnetje met een loslopende stafford, nou ik heb dus direct mijn stel aangelijnd en ben heel snel doorgelopen. Gister een vreemde met een bordeauxdog en een staff die ons wel leken te achtervolgen, en toen ben ik direct het park uitgegaan en door de woonwijk naar huis gelopen. Ik ken iemand met een lieve setter die al drie keer flink gepakt is en die altijd stijf van de stress door dat loslooppark gaat, en ik kan dat me nu ook helemaal voorstellen. Wat is dat balen zeg, en ik hoop dat het uiteindelijk goed komt en dat we weer zorgeloos kunnen lopen.
Ook alle schaafwonden en kleine gaatjes zijn mooi geheeld, hij zal wel wat kale plekjes en littekentjes overhouden, maar mannen met littekens zijn vaak superaantrekkelijk en Toto was al een hele mooie vent, dus aan zijn charme doet het niks af.
Hij is wel wat voorzichtiger geworden naar vreemde honden, maar dat is prima, hij gaat nog steeds vrolijk rennen en spelen als de andere hond daar ook voor in is. Ik ben zelf wel lichtelijk panisch af en toe, dat is wel kut, maar nu ik weet dat Toetje zich niet verdedigt ben ik wat overdreven alert op mogelijk enge honden. Vanmiddag in de verte een gezinnetje met een loslopende stafford, nou ik heb dus direct mijn stel aangelijnd en ben heel snel doorgelopen. Gister een vreemde met een bordeauxdog en een staff die ons wel leken te achtervolgen, en toen ben ik direct het park uitgegaan en door de woonwijk naar huis gelopen. Ik ken iemand met een lieve setter die al drie keer flink gepakt is en die altijd stijf van de stress door dat loslooppark gaat, en ik kan dat me nu ook helemaal voorstellen. Wat is dat balen zeg, en ik hoop dat het uiteindelijk goed komt en dat we weer zorgeloos kunnen lopen.