Moderator: moderatorteam

een eekhoorn is snel hooriones schreef:Ik ben blij dat die eekhoorn veilig hoog de bomen zit en dat ze er nooit bij kunnen komen. Dat is voor mij een geruststelling.
Dat zijn hazen ook, maar als ze zitten te suffen zijn ze te laat weg.Corneliana schreef:een eekhoorn is snel hooriones schreef:Ik ben blij dat die eekhoorn veilig hoog de bomen zit en dat ze er nooit bij kunnen komen. Dat is voor mij een geruststelling.![]()
Zo'n haas verwacht natuurlijk ook niet veel kwaad van een hond met zo'n vriendelijke naam.iones schreef:Dat zijn hazen ook, maar als ze zitten te suffen zijn ze te laat weg.Corneliana schreef:een eekhoorn is snel hooriones schreef:Ik ben blij dat die eekhoorn veilig hoog de bomen zit en dat ze er nooit bij kunnen komen. Dat is voor mij een geruststelling.![]()
Zo kreeg pietertje laatst een haas te pakken, was even groot als zijzelf. Het beest bleef net zolang trekken en rennen tot ze los liet. Man wat een stress was dat zeg! Niet alleen voor de haas, maar ook voor mij!
En dan nog die hazen die zich vergissen.... Die zien Pietertje aan voor een andere haas, rennen er opgetogen naartoe. Ik weer in de stress.... Pietertje draait zich om en 10 meter van haar verwijderd ziet de haas dat ze helemaal geen haas is en draait zich snel om. Ik weer al die tijd in de stress...... Het is vorige week 2x voorgekomen. Ik heb mezelf ook al diverse malen vergist, en haar voor een haas aangezien. Maar hazen blijken dezelfde vergissing te begaan.
Het is een echte jack russel, een bijtertje met jacht instinct. Kleine Pietertje....korthaar schreef:
Zo'n haas verwacht natuurlijk ook niet veel kwaad van een hond met zo'n vriendelijke naam.