Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dan kom je opeens je eigen hond tegen
Moderator: moderatorteam
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Dan kom je opeens je eigen hond tegen
Jep, ook al meerdere keren gebeurd. Werd een keer door medeforummer getipt. Mijn hond werd gebruik voor promomateriaal van een trimsalon. Foto's die door Bonfoto waren gemaakt. Zelfs het copyright teken weggepoetst. Verschillende foto's op haar site, maar ook op haar visitekaartje, klantenkaart, zelfs op haar uithangbord. Daar heeft Bonny werk van gemaakt. Ik heb nog wel al het materiaal netjes toegestuurd gekregen. Toch wel grappig voor een hond die nooit bij een trimsalon komt. Compliment voor mij als verzorger dan maar.
Later meerdere keren op marktplaats. Meestal na wat serieuze dreigementen wordt het snel weggehaald.
Later meerdere keren op marktplaats. Meestal na wat serieuze dreigementen wordt het snel weggehaald.

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Jij wint!malinois schreef:Yep bijna maandelijks krijg ik wel een berichtje dat mijn hond weer ergens staat... van Omroep Brabant tot aan de hond die Osama gevonden heeft in een Amerikaanse krant. En op de Winner waarvan ik door een forummer hier een foto kreeg toegestuurd van een kitsch bordje met 'dit is jouw hond toch?'M@scha schreef:malinois is hofleverancier van foto's voor jattertsdie is haar eigen foto's volgens mij zelf al op mokken en marktplaats tegengekomen
ja dat was hem ook. En laatst op facebook waar door oplettendheid van Maart Xito ineens als teef stond aangeboden in een Belgisch asiel terwijl ie al vanaf augustus vorig jaar dood is...
Maar dat laatste is wel heel erg. Het vertrouwen on zo'n asiel zou dan ook meteen weg zijn.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Ik vind het vooral zo lelijk dat hij als teef aangeboden stond. Iedere mongool ziet toch dat daar een piemel onder hangt?

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Oja, en die was ouder dan hijzelf, toch?malinois schreef:Nee bijna, hij was vader van een franse teef in Amerika met fci stamboomMarjoleine schreef:Mal's honden krijgen ook pups als ze al jaren dood zijn, als ik me niet vergis.
Heel bijzonder.terwijl hij nog nooit een stamboomteef heeft gedekt en zeker niet de moeder van die teef
Ja... met die hond had ik echt een wonderdog hoor...!
Je moet goddorie maar lef hebben.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
JaMarjoleine schreef:Oja, en die was ouder dan hijzelf, toch?malinois schreef:Nee bijna, hij was vader van een franse teef in Amerika met fci stamboomMarjoleine schreef:Mal's honden krijgen ook pups als ze al jaren dood zijn, als ik me niet vergis.
Heel bijzonder.terwijl hij nog nooit een stamboomteef heeft gedekt en zeker niet de moeder van die teef
Ja... met die hond had ik echt een wonderdog hoor...!
Je moet goddorie maar lef hebben.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat stukje logica ontging mij ook geheelHilde schreef:Ik vind het vooral zo lelijk dat hij als teef aangeboden stond. Iedere mongool ziet toch dat daar een piemel onder hangt?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Aantal honden: 2
Wat bizar dat jouw honden overal opduiken met de meest vreemde verhalen
. Ik zag mijn paard wel een keer ergens te koop staan. Daar heb ik toen ook maar een mailtje naartoe gestuurd.

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Wat een mafkezen zeg.. ik ben mijn eigen honden en paarden nog niet tegengekomen gelukkig

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Andere foto's weet ik niet hoor misschien zijn t er nog wel veel meer maar ik google eens en de zoveel tijd een middagje op die waterfoto en dan zie ik er vaak weer tientallen pagina's bijkomen...