Ik vind het zo lef! En dat in mijn tokkiewijk
Moderator: moderatorteam

haha ik was te laatInge schreef:Volgens mij staat er dit:
Die mevrouw die op de hoek voor de raam. die hebt liefde voor u. dat u zo voor die 2 honden zorgt, ik vind het zo fijn. die zijn zo blij. ze weten precies waar ze moeten zijn. je komt iedere keer uit de wagen. buitengewoon. ik heb poesen nog een. ik hou ook veel van dieren. dat is alles. ik had het zelf willen zeggen. kan niet goed lopen. het doet me goed. u bent er bezorgd voor. bedankt.
En dan 3 dentastix en 2 euro 90 erbij haha
Ik ga nu terug loeren en dan maar zwaaien als ik iemand zie zitten hahaRiver8 schreef:agossie, wat ontzettend lief! ben nu heel benieuwd wie er op de hoek voor het raam je de hele tijd in de gaten loopt te houden

Die mevrouw die op de hoek voor de raam.Lothian schreef:Echt ongelooflijk lief ja, jammer dat je niet weet van wie het precies is.

Nou... met Numa niet haha, maar Biène zou het geweldig vinden. Alleen die poes.....Feather__ schreef:Haha. Ik kon wel sommige woorden lezen. Zoals dat ze weten waar ze moesten zijn.. Dat ze een poes had. Maar daar hield het dan ook mee op
Wel lief zeg.
Als je weet wie het is kan je dan langs gaan met je honden? Of vinden ze dat niks?

. En met jou omdat je kennelijk goed voor ze zorgt in haar ogen.Inge schreef:Is weer eens wat anders als het briefje dat ik een aantal jaren geleden in de bus vond. Dat ging over wakker worden zondag omdat ik mijn honden in de auto deed en ze dan (even) blaften (om 9 uur) en dat ze een klacht hadden ingediend bij de woningbouwvereniging. Anoniem natuurlijk. Nooit wat van gehoord verder.
![]()
Of de politie die bijna 10 jaar geleden aan de deur stond omdat er een hond blafte.... dat was Biène als pupje die overdag even aan de kennel ging wennen en het daar niet mee eens was (politie vond het belachelijk dat daarvoor gebeld bleek te zijn trouwens).
Nu iemand die wél blij is met mijn honden!

Zoiets zou ik ook doen. Hartstikke leuk, en goed te lezen.marian* schreef:Zodra je weet wie het is even een een bos bloemen brengen. Zulke mensen moet je met een lampje zoeken!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geen idee, misschien zie ik er armoedig uit?cornelia schreef: maar wat is nu de bedoeling van die 2,90 E. ?

Of het is de bedoeling dat je voor jezelf een tube tandpasta koopt. Ik denk dat diegene die het briefje geschreven heeft zomaar eens een kunstgebit zou kunnen hebben en dus voor jou niks in huis had.Inge schreef:Geen idee, misschien zie ik er armoedig uit?cornelia schreef: maar wat is nu de bedoeling van die 2,90 E. ?![]()
Of kosten dentastix zoveel, zodat ik dat nog eens kan kopen voor hen?