Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oppas gevraagd voor woensdag 13 t/m zondag 17 mei; gevonden!
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Oppas gevraagd voor woensdag 13 t/m zondag 17 mei; gevonden!
Door vrienden ben ik gevraagd om met Elyna mee te gaan naar een huisje in België, waar helaas geen honden toegestaan zijn. Aangezien ik er wel heel erg aan toe ben om er even uit te zijn, zoek ik bij deze opvang.
Is er iemand die deze dagen op Boomer en Juma (liefst samen) wil passen?
Boomer is een intacte, relaxte reu, van ruim 9,5 jaar. Kan met bijna alle honden, reu en teef. Heeft een paar keer bij beide varianten gelogeerd en dat gaat prima, hij zoekt zelf geen conflict op. Loopt erg graag en netjes los, gaat zijn eigen gang, maar luistert in de regel erg goed.
Prima met kinderen, kan ook met katten.
Juma is een gesteriliseerd teefje van ongeveer 1,5 jaar, graag overal bij aanwezig en zit het liefste de hele dag op schoot. Boomer is HAAR reu, buiten kan ze aan de lijn fel reageren (gaat steeds beter), maar ook zij kan in principe met alle honden. Ze mag niet loslopen bij een ander, tenzij het omheind is. Ze springt graag en veel tegen iedereen op, ook kinderen. Ze is gek op kinderen, maar kan hierbij in haar enthousiasme haar bek gebruiken, waarin ze overigens goed te corrigeren is.
Is er iemand die deze dagen op Boomer en Juma (liefst samen) wil passen?
Boomer is een intacte, relaxte reu, van ruim 9,5 jaar. Kan met bijna alle honden, reu en teef. Heeft een paar keer bij beide varianten gelogeerd en dat gaat prima, hij zoekt zelf geen conflict op. Loopt erg graag en netjes los, gaat zijn eigen gang, maar luistert in de regel erg goed.
Prima met kinderen, kan ook met katten.
Juma is een gesteriliseerd teefje van ongeveer 1,5 jaar, graag overal bij aanwezig en zit het liefste de hele dag op schoot. Boomer is HAAR reu, buiten kan ze aan de lijn fel reageren (gaat steeds beter), maar ook zij kan in principe met alle honden. Ze mag niet loslopen bij een ander, tenzij het omheind is. Ze springt graag en veel tegen iedereen op, ook kinderen. Ze is gek op kinderen, maar kan hierbij in haar enthousiasme haar bek gebruiken, waarin ze overigens goed te corrigeren is.
Laatst gewijzigd door M@rleen op 25 apr 2015 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Re: Oppas gevraagd voor woensdag 13 t/m zondag 17 mei
Oh jammer, het had hier best gemogen, maar doordeweeks ben ik werken en dat weekend zit ook al vol. Finn had Juma wel leuk kunnen amuseren denk ik, had Boomer even rust gehad 

Ik kan het hier navragen. Juma en Cody zal wel goed gaan, het enige wat ik niet helemaal zou kunnen voorzien, is of Cody en Boomer gaan. Als Boomer duidelijk zijn grens aangeeft, dan zeker.
Truus kan met alles, zolang ze haar met rust laten of haar gesnauw accepteren
Ik weet niet of Tiel (Kapel Avezaath) voor jou te doen is en ik moet het eerst nog even met de achterban overleggen.
Qua omheining moet je dan zelf maar kijken of je dat voldoende vindt en anders gaat ze lekker hier aan de lange lijn.
Truus kan met alles, zolang ze haar met rust laten of haar gesnauw accepteren

Ik weet niet of Tiel (Kapel Avezaath) voor jou te doen is en ik moet het eerst nog even met de achterban overleggen.
Qua omheining moet je dan zelf maar kijken of je dat voldoende vindt en anders gaat ze lekker hier aan de lange lijn.
-
- Zeer actief
Als je toevallig door Zeeland naar Belgie gaat mogen ze wel hier. Ik heb dan net vrij dus heb ik alle tijd voor ze. We hebben geen hond (meer) en vier katten.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Thanxx, ik ga even op routeplanner kijkenJBK schreef:Ik kan het hier navragen. Juma en Cody zal wel goed gaan, het enige wat ik niet helemaal zou kunnen voorzien, is of Cody en Boomer gaan. Als Boomer duidelijk zijn grens aangeeft, dan zeker.
Truus kan met alles, zolang ze haar met rust laten of haar gesnauw accepteren![]()

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Geen idee, erg hè.. Ik zal eens vragen! Ze kunnen beide met katten binnen, al letten ze er wel goed op. Juma heeft bij Diana ook met katten in huis geleefd en Boomer zal willen snuffelen, maar als dat niet mag, afstand houden.Punzel schreef:Als je toevallig door Zeeland naar Belgie gaat mogen ze wel hier. Ik heb dan net vrij dus heb ik alle tijd voor ze. We hebben geen hond (meer) en vier katten.
-
- Zeer actief
Zolang 'er op letten' betekent dat ze er niet achteraan rennen moet het wel goed gaan toch? Twee van de vier slaan gewoon van zich af dus dan is het meteen duidelijk. Issy is super makkelijk met alles alleen Quinty rent altijd weg.
Ze zijn Krissie gewend maar dat was een saaie oude muts die niet veel meed deed
Ik woon trouwens in Axel, mocht je het ook op routeplanner na willen kijken
Ze zijn Krissie gewend maar dat was een saaie oude muts die niet veel meed deed

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Das heel ver weg, dan zou het maandag t/m maandag worden en weet niet of je daarop zit te wachten?Punzel schreef:Zolang 'er op letten' betekent dat ze er niet achteraan rennen moet het wel goed gaan toch? Twee van de vier slaan gewoon van zich af dus dan is het meteen duidelijk. Issy is super makkelijk met alles alleen Quinty rent altijd weg.
Ze zijn Krissie gewend maar dat was een saaie oude muts die niet veel meed deed![]()
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb je het nagevraagd? Tiel is een stuk beter te doen dan ZeelandJBK schreef:Ik kan het hier navragen. Juma en Cody zal wel goed gaan, het enige wat ik niet helemaal zou kunnen voorzien, is of Cody en Boomer gaan. Als Boomer duidelijk zijn grens aangeeft, dan zeker.
Truus kan met alles, zolang ze haar met rust laten of haar gesnauw accepteren![]()

-
- Zeer actief
- Contacteer: