Afgelopen nacht werd ik om 1:45u wakker gemaakt door Uma. Hijgend, trillend en piepend liep ze met samengeknepen billen rond.
Ik was bij J. thuis dus we moesten echt naar buiten, die heeft verdorie geen tuin. Dus hup, jas aan en zodra haar pootjes de stenen raakte ging ze gehurkt. Het arme ding.
Een uur later weer, weer naar buiten, dit keer kwam er water uit.
Om 5:00u hoorde ik haar weer, maar ik was te laat. Ik zag toen ook dat ze gebraakt had in de woonkamer. Net als plassen water met slijm en klontjes bloed.
Om 6:15u moest ik opstaan, dus toen weer een rondje gelopen, maar niks. 6:45u in de auto richting huis en ineens ging ze weer zo draaien en hijgen. Shit.
Ik kon écht niet aan de kant, ik reed op de snelweg en kon nergens snel aan de kant. Dus flats, auto onder.
Thuis weer gelijk. Water met slijm en klontjes bloed.
Ik maakte me veel zorgen maar door de drukte op werk kon ik echt niet thuis blijven. Ik heb de honden naar mijn moeder gebracht en toen ik een uurtje op mijn werk zat kreeg ik een foto opgestuurd.
LINK
Ik schrok me rot. Ik heb gelijk de dierenarts gebeld en ik kon gelijk langskomen.
Inmiddels kwamen druppels bloed uit haar achterste lopen.
Ik moest via de zij-ingang komen en mocht de kamer niet uit zonder te desinfecteren. Ze zijn i.v.m. de entingen in haar paspoort (enkel rabiës) bang dat ze Parvo heeft...
Ze heeft een infuus gehad met een zoutoplossing en wel 5 verschillende pilletjes en spuitjes.

Het is een dood vogeltje
Ze is echt heel erg beroerd. Eerder was ze nog wel alert en liep ze zoals altijd met me mee, wilde ze graag naar buiten maar nu valt ze bijna om als ze staat.
Eten en drinken wil ze niet.
Morgen krijgen we de uitslag van de swap die vandaag gedaan is.
Willen jullie duimen dat het niets ernstigs is en ze gauw opknapt?