Moet er niet aan denken.Nanna schreef:Kees!Heavy schreef: Dan komt er mevrouw bij die 22 poedels heeft![]()
![]()
Ik wist trouwens niet dat jij er 22 had
Maar ik geloof dat ik weet wie het is, JH.?
Moderator: moderatorteam
Moet er niet aan denken.Nanna schreef:Kees!Heavy schreef: Dan komt er mevrouw bij die 22 poedels heeft![]()
![]()

Nanna schreef:Kees!Heavy schreef: Dan komt er mevrouw bij die 22 poedels heeft![]()
![]()

Ga jij eens lekker buiten spelen en je niet bemoeien met grote mensen gesprekken.twinkeltje schreef:22?????????mijn grootste nachtmerrie, 1 kan ik denk nog net verdragen

http://fauntleroypoodles.homestead.com/nedindex.html" onclick="window.open(this.href);return false;Heavy schreef:Ik weet niet hoe ze heet maar het voorstukjes was al hylarisch .bouvierpoedel schreef:Moet er niet aan denken.Nanna schreef:Kees!Heavy schreef: Dan komt er mevrouw bij die 22 poedels heeft![]()
![]()
Ik wist trouwens niet dat jij er 22 had![]()
Maar ik geloof dat ik weet wie het is, JH.?
Zegt die Viktor : dat is vies en zij zegt: ze zijn niet vies ze zijn allemaal gewassen dat hou ik bij![]()
Poedels zagen er allemaal mooi uit trouwens

Ze is zeker een tof wijf, ze leeft voor haar honden die komen echt niks te kort.bouvierpoedel schreef: http://fauntleroypoodles.homestead.com/nedindex.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze mevrouw dus.
Ze heeft wel humor en is een tof wijf.

Zou er zo een hond gaan halen.Lizzie. schreef:Ze is zeker een tof wijf, ze leeft voor haar honden die komen echt niks te kort.bouvierpoedel schreef: http://fauntleroypoodles.homestead.com/nedindex.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze mevrouw dus.

ik ook, ik had een poedel die familie was van haar poedelsbouvierpoedel schreef:Zou er zo een hond gaan halen.Lizzie. schreef:Ze is zeker een tof wijf, ze leeft voor haar honden die komen echt niks te kort.bouvierpoedel schreef: http://fauntleroypoodles.homestead.com/nedindex.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze mevrouw dus.

Kwam bij die kale vandaan zeker.?Lizzie. schreef:ik ook, ik had een poedel die familie was van haar poedelsbouvierpoedel schreef:Zou er zo een hond gaan halen.Lizzie. schreef:Ze is zeker een tof wijf, ze leeft voor haar honden die komen echt niks te kort.bouvierpoedel schreef: http://fauntleroypoodles.homestead.com/nedindex.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze mevrouw dus.

Oke pabouvierpoedel schreef:Ga jij eens lekker buiten spelen en je niet bemoeien met grote mensen gesprekken.twinkeltje schreef:22?????????mijn grootste nachtmerrie, 1 kan ik denk nog net verdragen.
Nou echt niet stel je voor ze door de deur naar binnnen brekenHeavy schreef:Nou het was prachtig om te zien hoor al die poedels die je begroeten als je thuiskomt wat een vrolijkheid .twinkeltje schreef:22?????????mijn grootste nachtmerrie, 1 kan ik denk nog net verdragen
Dit zijn ze , zo wil ik ook wel thuiskomen![]()

Dus het is de schuld van de gemeente dat het bij haar een puinzooi is geworden?Lizzie. schreef:Dat ze mee doet aan dit programma is meer een schreeuw om hulp omdat de gemeente haar in de steek gelaten hebben ivm met zorgen voor haar moeder.
in direct wel een beetje, (zo voelt dat wel voor haar, of dat terecht is is niet aan mij om dat te oordelen) nu ze verplicht is om voor haar moeder te zorgen is ze daarmee een paar uur per dag mee kwijt. Ze werkt ook nog eens fulltime, dus moet ze prioriteiten stellen, haar schaarse tijd gaat zitten in het verzorgen van haar moeder en haar honden.Neeltje schreef:Dus het is de schuld van de gemeente dat het bij haar een puinzooi is geworden?Lizzie. schreef:Dat ze mee doet aan dit programma is meer een schreeuw om hulp omdat de gemeente haar in de steek gelaten hebben ivm met zorgen voor haar moeder.

Nou-ou....gyanty schreef:(de gemeente de schuld geven vind ik dan weer niet echt realistisch: het is potverdikkie je moeder)

Moet je ook maar de poen voor hebben.Heavy schreef:Ik zou zelf een huishoudelijke hulp inhuren als ik het zelf niet meer kon .

Nou, precies.bouvierpoedel schreef:Moet je ook maar de poen voor hebben.Heavy schreef:Ik zou zelf een huishoudelijke hulp inhuren als ik het zelf niet meer kon .
Je kunt ook op tijd op staan uit je nest en gaan werken.Miranda schreef:Nou, precies.bouvierpoedel schreef:Moet je ook maar de poen voor hebben.Heavy schreef:Ik zou zelf een huishoudelijke hulp inhuren als ik het zelf niet meer kon .

Nee Miran ongemotiveerd en in onmogelijkheden denken ipv.... .Of gewoon de demente buurvrouw gaan helpen 2 uurtjes per dag dan komt die wel weer jou helpen.Miranda schreef:Ben ik te lui voor, Kees

Wat is er tekenend aan dan.?Cleva schreef:Een tekenend plaatje.
Moeder op de achtergrond:

Helemaal mee eens!Angelique. schreef:een fulltime baan en 22 honden verzorgen kan niet in mijn ogen, de vraag is ook wat versta je onder goed verzorgen natuurlijkonmogelijk om beide goed te doen of je met heel veel hulp hebben.
Dan heb ik het nog niet eens over moeder.
Ik werk niet eens en kom soms al tijd (en soms energie) te kort en dan heb ik minder dan de helft van haar aantal honden
En dan er tijd is voor facebookCleva schreef:Wat voor iemand die moeder is.bouvierpoedel schreef:Wat is er tekenend aan dan.?Cleva schreef:Een tekenend plaatje.
Moeder op de achtergrond:
Dat het gecombineerd wordt.
Dat ze poedels fokt.
Het is een goed geschoten foto. Meer ook niet, hoor.

M@scha schreef:tsja..
vervelend zo'n situatie. maar met fulltime werken en 22 honden kom je al uren tekort. als er dan iets bij komt val je om.
en dan moet je niet de gemeente de schuld geven, maar zelf even kijken waar het mis gaat. minder werken, minder honden of minder voor moeder zorgen. dat zijn de keuzes die ze heeft.
Cleva schreef:Op welk moment doe je dan je honden weg? Of begin je daar een decennium van tevoren al rekening mee te houden?