Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tisbee: (waarschijnlijk) laatste update. p.13

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Re: Tisbee in huize Zamunda. Update p.8

Ongelezen bericht door DeDiana »

Zamunda schreef:
Eefje83 schreef:jij vertrouwt haar niet met katten lees ik maar ik zag haar op fb voorbij komen en daar staat met begeleiding wel kan?
Dat vind ik nogal ruim, ik zou het mezelf nooit vergeven als ze er 1 opvreet omdat men even niet goed oplette.

Verder is het heerlijk te lezen dat ze het zo goed doen met z'n allen, echt genieten!
Hoe het op facebook staat weet ik niet (staat dat er echt zo :scratch: ? dan moet ik daar even achteraan), maar het ligt een stuk genuanceerder en op de site van AAF staat het zo:
Tisbee is nog niet betrouwbaar met de katten van het opvanggezin en wordt alleen bij katten geplaatst na overleg en als iemand dat goed kan begeleiden.
Het kan zomaar zijn dat ze het hier binnen betrouwbaar gaat doen met de katten, maar ik het buiten niet vertrouw (ook omdat mijn katten dan zullen wegrennen). Als dat zo is, dan zou ze bij katten kunnen die niet buiten komen (of in een ren), of waar mensen een kleine tuin hebben waar geen ruimte is om flink te rennen. Allemaal opties waarvan ik ze niet direct uit wil sluiten.
Het kan ook zomaar zijn dat, als ze straks de muilkorf gewend is en onder begeleiding met de katten kan, blijkt dat ze ook in huis de katten als prooi blijft zien. Of de bangere katten als prooi en de meer assertieve met rust laat. Dat moet allemaal nog blijken, maar ik vind het te vroeg om het uit te sluiten.
Zo staat het ook op Facebook.
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Eefje83 schreef:ik vatte het even kort samen, ik ga ervanuit dat de tekst gekopieerd is van de AAF site dus die zal ongetwijfeld hetzelfde zijn.
Hmm, dat ze 'onder begeleiding met katten kan' is dan toch echt geen juiste samenvatting. Maar als een geïnteresseerde ook een dergelijke conclusie trekt dan komt dat er in het overleg wel uit, want ik zal gewoon eerlijk zijn over haar gedrag naar katten.

Eefje83 schreef:Ik snap ook dat je het allemaal nog niet uit kunt sluiten maar het is natuurlijk wel gewoon een ras wat er redelijk om bekend staat katten op te willen eten, net als wild, ik snap niet dat het niet gewoon bij voorbaat afgeraden word.
Omdat Diana het idee had dat ze wel met katten zou kunnen kon ze bij mij gekomen (ze kon dit niet meer testen, dus het was een inschatting op karakter), anders had ik het niet gedaan namelijk. Nu ze eenmaal hier zit zijn we in de omstandigheid om te kijken in hoeverre ze wel of niet met katten kan en daar ben ik ook mee aan de slag/zet ik mij voor in. Dat is ook de informatie die een geïnteresseerde zal krijgen.

Eefje83 schreef: Oke haar kansen worden dan iets kleiner maar men kan het maar beter van tevoren weten als dat je achteraf je kat in 2 stukjes hebt. Denk ik .Maar ik ben een mens van de zekerheden hoor, ik zou haar bij twijfel dus niet aanschaffen want ik heb hier katten lopen en die katten willen ook graag kunnen spelen en rennen,binnen. Want ze komen niet buiten.
En vooral mijn kater is heus assertief maar ik zou de gok niet nemen denk ik.
Maar dat zou er in een overleg dan ook uitkomen, daar is dat overleg ook voor :ok: .
Zamunda
Zeer actief

DeDiana schreef:
Zamunda schreef:Hoe het op facebook staat weet ik niet (staat dat er echt zo :scratch: ? dan moet ik daar even achteraan), maar het ligt een stuk genuanceerder en op de site van AAF staat het zo:
Tisbee is nog niet betrouwbaar met de katten van het opvanggezin en wordt alleen bij katten geplaatst na overleg en als iemand dat goed kan begeleiden.
Zo staat het ook op Facebook.
Mooi :ok: . Ik kon het me al niet zo goed voorstellen dat het er anders zou staan, maar nu is het iig zeker.
Laatst gewijzigd door Zamunda op 03 apr 2015 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Eefje83 »

ik begrijp je maar blijkbaar kan ik mezelf niet zo goed uitdrukken, geeft niet.
Ik vind het heel goed dat jullie zo je best voor haar doen, ik hoop dat Tisbee laat zien dat ze wel goed met katten kan, dat maakt het allemaal zoveel makkelijker voor haar.
Zamunda
Zeer actief

Eefje83 schreef:ik begrijp je maar blijkbaar kan ik mezelf niet zo goed uitdrukken, geeft niet.
Ik weet niet of ik met het volgende wat beter inga op wat je bedoelt (anders weet ik het niet meer haha)? Maar als er morgen iemand komt die haar mee wil nemen en katten heeft, dan zou ík haar niet meegeven. Voor de katten, maar ook voor Tisbee want dan is de kans gewoon heel groot dat ze herplaatst moet worden. Er zal dus wel overleg plaatsvinden, maar dat betekent niet dat ze ook direct bij katten geplaatst zal worden. Daartoe zal er toch eerst een reëel zicht moeten zijn op veilig samen kunnen leven met katten in huis.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Re: Tisbee in huize Zamunda. Update 3 april.

Ongelezen bericht door ranetje »

Zou Tisbee die muilkorf niet al kennen?
Als ze in haar jeugd op de rennen is geweest is die kans zeker aanwezig.

Dat zou een stuk kunnen schelen in het wennen aan zo'n korf.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Ik vind de tekst eerlijk gezegd duidelijk genoeg. Ik zie ook niet wat het ras of type hond ermee te maken heeft. Ze gaan namelijk in de regel prima met eigen katten. Katten en wild zijn ook 2 verschillende dingen, en dat een hond een konijn doodbijt betekent niet dat deze ook een vos doodbijt.
Overleg moet sowieso plaatsvinden met een eventuele nieuwe eigenaar, niet alleen over katten maar ook over de rest van hun situatie.
River8
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door River8 »

Zamunda schreef: Whahaha :LOL: . Ja, nu je het zo samenvat klinkt het wel heel erg :mann: . Het lijkt hier allemaal zo vredig en lieflijk, maar ondertussen... :Q:
jij zegt t :eek:
Met Lais doe ik de 'paaltjes', oh wacht slalom heet dat natuurlijk :oohja: , voor behendigheid, ken je dat? Of bedoel je hoe ik het train?
Ahhh.."paaltjes" is behendigheid.. Ja ken het principe, al is t niet uit eigen ervaring (ben nl niet zo behendig..). Maar dan zette je me op t verkeerde been door te zeggen dat Lais de paaltjes alleen moet doen. Op de filmpjes zie ik de handler nl altijd meerennen. Das in jouw ik-ren-niet-huishouden not done dus :19: :zweep:
En ja, Mister laat zich gelukkig afleiden. [....] Het is zelfs al zo dat ie soms gaat achtervolgen, een blaf geeft en dan omkijkt naar mij: onee, mocht niet hè :oeps: . Dat vind ik toch wel heel knap hoor en dan roep ik hem gelijk bij me voor zijn beloning.
Dat is inderdaad heel knap! Zo zie je maar, je bent nooit te oud om wat te leren :E:

(hmm...jammer van de uitgebreide uitleg, zeker een hint dat ik mn hond maar zelf moet training :roll: )
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

ranetje schreef:Zou Tisbee die muilkorf niet al kennen?
Als ze in haar jeugd op de rennen is geweest is die kans zeker aanwezig.

Dat zou een stuk kunnen schelen in het wennen aan zo'n korf.
Dat zou goed kunnen, ik heb daar ook al aan gedacht (ze mist bijvoorbeeld haar duimen, dus dat zou er ook op kunnen wijzen) :ok: . Ik denk dat ik het 't duidelijkst ga zien als de korf eenmaal vastzit, maar dat heb ik nog niet gedaan. Ik volg hoe dan ook haar tempo en handel alsof ze het ding niet kent, maar ik ben ook wel benieuwd hoor hoe snel het gaat.

River8 schreef:
Met Lais doe ik de 'paaltjes', oh wacht slalom heet dat natuurlijk :oohja: , voor behendigheid, ken je dat? Of bedoel je hoe ik het train?
Ahhh.."paaltjes" is behendigheid.. Ja ken het principe, al is t niet uit eigen ervaring (ben nl niet zo behendig..). Maar dan zette je me op t verkeerde been door te zeggen dat Lais de paaltjes alleen moet doen. Op de filmpjes zie ik de handler nl altijd meerennen. Das in jouw ik-ren-niet-huishouden not done dus :19: :zweep:
PROEST :LOL: :goeie: . Je kent me merk ik :mrgreen: ?!
Maar nee, normaal gesproken ren ik ook wel mee (heul vermoeiend :hmmm: ), maar dit deed ik als oefening om haar wat zelfstandiger de paaltjes te leren nemen.

River8 schreef: (hmm...jammer van de uitgebreide uitleg, zeker een hint dat ik mn hond maar zelf moet training :roll: )
Hahaha :LOL: . Je hebt de hint goed begrepen :E: .

Valerie schreef:Ik vind de tekst eerlijk gezegd duidelijk genoeg. Ik zie ook niet wat het ras of type hond ermee te maken heeft. Ze gaan namelijk in de regel prima met eigen katten. Katten en wild zijn ook 2 verschillende dingen, en dat een hond een konijn doodbijt betekent niet dat deze ook een vos doodbijt.
Overleg moet sowieso plaatsvinden met een eventuele nieuwe eigenaar, niet alleen over katten maar ook over de rest van hun situatie.
:ok:
Eefje83
Zeer actief

Valerie schreef:Ik vind de tekst eerlijk gezegd duidelijk genoeg. Ik zie ook niet wat het ras of type hond ermee te maken heeft. Ze gaan namelijk in de regel prima met eigen katten. Katten en wild zijn ook 2 verschillende dingen, en dat een hond een konijn doodbijt betekent niet dat deze ook een vos doodbijt.
nou sorry dat ik er een vraag over stelde, het zal ongetwijfeld aan mijn leeskunsten liggen.
Het was geen commentaar maar gewoon een vraag.
Maar vergeet maar dat ik hem stelde , ik snap ook niet dat ik me erin interesseerde :U:
Eefje83
Zeer actief

Zamunda schreef:
Eefje83 schreef:ik begrijp je maar blijkbaar kan ik mezelf niet zo goed uitdrukken, geeft niet.
Ik weet niet of ik met het volgende wat beter inga op wat je bedoelt (anders weet ik het niet meer haha)? Maar als er morgen iemand komt die haar mee wil nemen en katten heeft, dan zou ík haar niet meegeven. Voor de katten, maar ook voor Tisbee want dan is de kans gewoon heel groot dat ze herplaatst moet worden. Er zal dus wel overleg plaatsvinden, maar dat betekent niet dat ze ook direct bij katten geplaatst zal worden. Daartoe zal er toch eerst een reëel zicht moeten zijn op veilig samen kunnen leven met katten in huis.
Dat bedoelde ik dus idd. Ik twijfel ook echt niet aan jouw kennis wat dat betreft maar meer aan de zogenaamde cesar milans onder ons die "dat varkentje wel eens zullen wassen"
Daar zouden dan onnodig slachtoffers vallen en dat zou jammer zijn,want het ging me dus puur om de katten en ook het eventueel dan weer moeten herplaatsen van tisbee.
En Valerie , nee als een hond een konijn opeet hoeft ie niet ook de vos te vangen maar alles wat snel wegschiet is bij deze honden toch wel een trigger.En niet alleen bij deze honden, weet ik ook.
Zamunda
Zeer actief

Wat mij betreft is er niets aan de hand hoor Eefje. Ik snap best dat die zin wat verwarrend over kan komen en vind het helemaal niet raar dat je er een vraag over stelt :ok: .
Alleen denken we blijkbaar anders over of die zin er zo moet/kan staan of niet en dat is ook gewoon prima.
Zamunda
Zeer actief

Eefje83 schreef:
Zamunda schreef:
Dat bedoelde ik dus idd. Ik twijfel ook echt niet aan jouw kennis wat dat betreft maar meer aan de zogenaamde cesar milans onder ons die "dat varkentje wel eens zullen wassen"
Daar zouden dan onnodig slachtoffers vallen en dat zou jammer zijn,want het ging me dus puur om de katten en ook het eventueel dan weer moeten herplaatsen van tisbee.
Ah ik zie nu dit bericht, nou dan zijn we er toch uitgekomen :ok: . Ze zal inderdaad nu sowieso nog niet bij katten geplaastst worden.
Eefje83
Zeer actief

:ok: duidelijk. bedankt voor je uitleg, het zal mijn haarkleur wel zijn :blont:
Valerie
Zeer actief

Maarre, moeten we zo lang wachten op een update en dan ook nog eens geen foto's :hmmm:
Sientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising uit Griekenland

Ongelezen bericht door Sientje »

Het blijft leuk de verhalen over Tisbee te lezen :ok:
Jammer dat ze/jullie er niet bij waren zondag... Had haar graag 'live' willen zien.

Even een vraagje: Wat voor muilkorf gebruik je? Ik wil ook graag poes Zazou weer wat meer ruimte geven om naar beneden te komen en Amy muilkorven voor de zekerheid. Ze heeft op straat echt wel respect voor katten die stoïcijns blijven zitten of een hoge rug opzetten. Dan kijkt ze even en loopt dan rustig voorbij (en dan is de kat in kwestie vaak erg dichtbij) Ook als ze rennen heeft ze niet meer zo de neiging erachteraan te gaan, maar je ziet dat ze wel meer getriggerd wordt. En omdat Amy in de eerste week een paar keer een haal van zazou over haar neus heeft gehad en daardoor Zazou niet vertrouwd en wat agressief reageert, wil ik een muilkorf proberen. Heb er al 2 geprobeerd maar die zitten te ruim om haar vrij smalle snuit en als ik ze kleiner koop is er aan de voorkant geen ruimte.
Afbeelding
Hylos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hylos »

Zeg, komt er ook nog eens een update? :pffff:
Afbeelding
Afbeelding
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Sientje schreef: Heb er al 2 geprobeerd maar die zitten te ruim om haar vrij smalle snuit en als ik ze kleiner koop is er aan de voorkant geen ruimte.
Je zou eens bij een dierenwinkel kunnen kijken waar ze spullen voor africhting verkopen. Zo te zien kijkt de kop van je hond een beetje op die van een herder. Ik denk dat bij gewone dierenwinkels met weinig keus in korfen voornamelijk korfen worden verkocht die op een klapkaaksnuit passen.
Afbeelding
DebbieZ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol

Ongelezen bericht door DebbieZ »

Gewoon een windhondenkorf zoeken. Zoiets als dit: http://www.top4dog.nl/webwinkel/KOOP-01 ... shoek.html
http://www.greyhoundsinnood.nl/pages/muilkorven--2

Als je in de buurt van Oss woont: morgen is bij de Geffense Plas de Greyhound Friends reuniedag, met een heleboel kraampjes. Misschien zijn ze er wel zo te verkrijgen.
http://www.greyhoundfriends.nl/wat-is-er-te-doen.htm
Zamunda
Zeer actief

Frolic schreef: Of kom je morgen meelopen ook om live verslag uit te brengen? :cheer:
Sientje schreef:Het blijft leuk de verhalen over Tisbee te lezen :ok:
Jammer dat ze/jullie er niet bij waren zondag... Had haar graag 'live' willen zien.
Dat had me ook leuk geleken, maar ik kon niet helaas. Wie weet op een andere wandeling.

Sientje schreef:Even een vraagje: Wat voor muilkorf gebruik je? Ik wil ook graag poes Zazou weer wat meer ruimte geven om naar beneden te komen en Amy muilkorven voor de zekerheid. Ze heeft op straat echt wel respect voor katten die stoïcijns blijven zitten of een hoge rug opzetten. Dan kijkt ze even en loopt dan rustig voorbij (en dan is de kat in kwestie vaak erg dichtbij) Ook als ze rennen heeft ze niet meer zo de neiging erachteraan te gaan, maar je ziet dat ze wel meer getriggerd wordt. En omdat Amy in de eerste week een paar keer een haal van zazou over haar neus heeft gehad en daardoor Zazou niet vertrouwd en wat agressief reageert, wil ik een muilkorf proberen. Heb er al 2 geprobeerd maar die zitten te ruim om haar vrij smalle snuit en als ik ze kleiner koop is er aan de voorkant geen ruimte.
Ik heb deze gekocht bij galgosupportholland en ben er erg tevreden over.
Afbeelding

Hij is erg licht en daardoor comfortabeler dan een zwaarder wegende korf. Hij zit wel ruim om haar snuit, maar dat is niet erg zolang de korf maar niet af kan. Op onderstaand plaatje kun je ook zien dat zo'n korf heel ruim zit.
Afbeelding

De gaten zijn zo groot dat je er makkelijk iets te eten door kunt geven en door het 'bakje' kun je bij het aanleren er ook makkelijk lekkers in leggen/smeren. Daarnaast kan ze gewoon haar bek openen en drinken.
Zamunda
Zeer actief

Hylos schreef:Zeg, komt er ook nog eens een update? :pffff:
Valerie schreef:Maarre, moeten we zo lang wachten op een update en dan ook nog eens geen foto's :hmmm:
Excuses voor het lange wachten, hier dan de langverwachte foto(spam)update :tongue: :

Tisbee zit (met haar voorpoten een treetje lager) haar prooi te bestuderen... even na deze foto sjeesde ze op de nietsvermoedende Laissah af:
Afbeelding

Vrij typerend voor Tis is het turen in de verte, haar focus ligt veel verder dan die van de andere twee honden.
Afbeelding

Een lekker plekje uitgezocht op de bank:
Afbeelding

De dames weer eens bezig:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tisbee nieuwsgierig? Nee hoor, ze wil alleen graag alles weten :Q: .
What's cooking?
Afbeelding

Oeh, dat moet ik eens nader bekijken:
Afbeelding

Huh?
Afbeelding

't Is best leuk hier...
Afbeelding
Afbeelding

Jut en Jul op zoek naar iets jaagbaars...
Afbeelding

Jut en Jul nemen samen de bank in beslag :slaap2: :
Afbeelding

Mooi alert koppie, uiteraard weer turend in de verte...
Afbeelding
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Re: Tisbee in huize Zamunda. Fotospam p.9

Ongelezen bericht door Dee »

o bah. Wat hebben die t slecht.
Mooie klompen :mrgreen:
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Wat een leuke fotospam weer! :D
Ze ziet er goed uit zeg, er zijn al heel wat spiertjes op die dijen bij gekomen :ok: En zie ik nou goed dat ze los loopt op sommige foto's?
vaagheid
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugese scoobydoo
Contacteer:

Ongelezen bericht door vaagheid »

Wat een geweldig mooie hond. :I:
Ze ziet er super tevreden uit.
Washbar, 100% natuurlijke shampoo uit Nieuw-Zeeland voor paarden en honden
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Ze loopt los! :cheer:
Ze ziet er heel ontspannen en tevreden uit, en die foto op de bank met Laissah samen :I:
Heerlijk om te zien!
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Mooie foto's :D
Ja dat turen in de verte .................
Heel normaal voor dat type en als ze iets belangrijks ziet weet ik niet of je haar nog tegen kan houden.
Volgens mij is ze dan al een stipje aan de horizon voor jij hebt kunnen zeggen dat ze bij je moet blijven :tongue: :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Sientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising uit Griekenland

Ongelezen bericht door Sientje »

Mooie serie foto's! Prachtig koppie :I:
Afbeelding
Valerie
Zeer actief

:I: Lekker ding is ze. Hoe gaat het nu met de katten? En zijn er al geïnteresseerde voor haar?
Zamunda
Zeer actief

Dee schreef:o bah. Wat hebben die t slecht.
Mooie klompen :mrgreen:
:mrgreen:

DeDiana schreef:Wat een leuke fotospam weer! :D
Ze ziet er goed uit zeg, er zijn al heel wat spiertjes op die dijen bij gekomen :ok:
Zie je dat ja? Ik vroeg het me wel af, maar ik zie het niet zo goed. Ik vind haar wel wat minder knokig.

DeDiana schreef:En zie ik nou goed dat ze los loopt op sommige foto's?
Manu schreef:Ze loopt los! :cheer:
Haha nee, ze loopt (op vreemd terrein) niet los ;) . Op de foto's in de achtertuin (die serie van drie met haar en Lais) loopt ze wel los, maar op de andere foto's heb ik de flexlijn even vluchtig weggepoetst :tongue: .
ranetje schreef:Mooie foto's :D
Ja dat turen in de verte .................
Heel normaal voor dat type en als ze iets belangrijks ziet weet ik niet of je haar nog tegen kan houden.
Volgens mij is ze dan al een stipje aan de horizon voor jij hebt kunnen zeggen dat ze bij je moet blijven
:tongue: :wink:
Dat is inderdaad de reden dat ze niet losloopt :ok: . Plus dat ik niet verwacht dat als ik zeg dat ze bij me moet blijven ze daar ook voor zal kiezen.

Manu schreef:Ze ziet er heel ontspannen en tevreden uit, en die foto op de bank met Laissah samen :I:
Heerlijk om te zien!
Leuk hè? Het is altijd Tis die bij Lais kruipt en Lais vindt dat prima, echt ontzettend leuk :I: . Ze kunnen nog steeds flink stoeien, maar het gaat nog steeds goed. Miranda schreef ergens dat Laissah een echte confrontatie/gevecht uit de weg gaat en dat zie ik nu ook heel duidelijk, erg mooi om te zien.

Valerie schreef: :I: Lekker ding is ze. Hoe gaat het nu met de katten? En zijn er al geïnteresseerde voor haar?
Met de katten gaat het al een stuk beter. De afgelopen weken ben ik bezig geweest met het aanleren van de muilkorf en dat gaat goed. Ze vindt het niet echt leuk (logisch), maar als ik 'm op de juiste momenten omdoe dan loopt ze er rustig mee rond en gaat ze er ook ontspannen mee slapen.
Doordat de katten nu vaker/langer/dichter om haar heen zijn is het heel erg geïnteresseerde er al vanaf. Ze is zelfs te corrigeren op stem als ze er achter eentje aangaat in huis, dus wat dat betreft ben ik erg tevreden :ok: .

Nee, er zijn voor zover ik weet helaas nog geen geïnteresseerden voor haar.

vaagheid schreef:Wat een geweldig mooie hond. :I:
Ze ziet er super tevreden uit.
Hebben :tongue: ?
Achi
Actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Achi »

Leuk om weer wat foto's te zien van Tisbee, ze geniet duidelijk van het goede leven!
Erg mooie foto die laatste, geen mooier hondenhoofd dan een windhondenhoofd :I:

Nog een vraagje over haar tuig; bevalt het en zo ja, waar heb je het gekocht?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”