Volgens hem komen daar die brandende plekken vandaan
En dat zou dan door smuldier zijn
Ik geef al 100 jaar smuldier altijd dezelfde pens/vlees compleet, ik heb er geen beeld bij hoor
Moderator: moderatorteam
Valerie schreef:Echina forte?
Veel allergieën spelen juist in voorjaar/zomer dus wel apart dat verschil.
Zou dan denk ik met de DA afspreken toch zonder positief krabsel DeeDee en Dakotah te gaan behandelen alsof ze demodex hebben.Angelique. schreef:nee 3 x waarvan 2 keer echt tot bloedens toe maar idd die site die hier geplaatst werd omschrijft ons probleem wel heel ergdagmar88 schreef:Angelique. schreef:In het echt is het veel en veel vuriger dan de foto laat zien, het breid zich ook steeds meer uit naar boven en opzij![]()
Wat een nare plek![]()
Die demodex lijkt mij het meest voor de hand liggen. Er is maar één krabsel gedaan toch?
Tenzij dit een bijzonder veel voorkomend probleem is bij husky's op smuldier zou ik het toch in een oorzaak van buitenaf zoeken en hier geen zak van geloven.Angelique. schreef:Ik sprak net even kort iemand die in de supplementen zit en die riep direct na een aantal vragen eiwit vergiftiging ! nou weet ik dat er met husky's idd iets met eiwitten en ogen is ja (ik moet het weer ff exact opzoeken) maar eiwitvergiftiging is nieuw voor mij ...iemand ooit van gehoord ?
Volgens hem komen daar die brandende plekken vandaan![]()
En dat zou dan door smuldier zijn![]()
Ik geef al 100 jaar smuldier altijd dezelfde pens/vlees compleet, ik heb er geen beeld bij hoor