Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pft wat is het gek om dit te typen. Je was al twaalf en je lichaam kon steeds minder, maar toch ging ik er altijd maar gewoon vanuit dat je wel op je gemakje voort zou kabbelen. Maar nu is je lichaam echt op en mag je eindelijk rusten. Ruim 10 jaar was je hier en ik kan zoveel vertellen en tegelijkertijd weet ik niet wat ik moet zeggen. Wat allemaal zo vanzelfsprekend is geweest altijd is nu ineens weg. Geen geblaf meer als de deurbel gaat, geen gepiep van al je speeltjes waar ik helemaal gek van word, geen kattenvoer meer dat je wil pikken, of boze katten, of katten die je kopjes geven en gezellig bij je komen liggen. Geen hallo meer als ik thuis kom en geen lekkere kroelpartijen meer waarvan je steeds meer toeliet naarmate je ouder werd. Wat zullen we je missen.
Dag saaie truttebel van me. Dag mijn lieve fruttelprinses.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)