want Hiep Hiep Hoera.....Phantom is al weer 3 jaar

Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Dat zijn gewoon kartonnen dingenThomas schreef:Geniaal, die stropdassen
Gefeliciteerd!
Phantom weegt 48 kilo, Whisper weegt er 50. Ben ik ook niet gewend hoor haha Tank woog maar 38 kilo en Bunker 42. Ik denk dat bij deze 2 de koppen ook meer wegen die zijn ook een stuk grotersbientje schreef:Gefeliciteerd! klein issie niet meer maar de dropneus heeft ie nog haha.
Wat een spierbundel zegWat weegt hij, met al die spieren? Ben ik dan weer benieuwd naar hahah
Haha ja die koppen zien er idd ook wel zwaar uit ja! Zwaarder dan ik zou hebben gegokt, ik dacht zo rond de 40Brigitte schreef:Phantom weegt 48 kilo, Whisper weegt er 50. Ben ik ook niet gewend hoor haha Tank woog maar 38 kilo en Bunker 42. Ik denk dat bij deze 2 de koppen ook meer wegen die zijn ook een stuk grotersbientje schreef:Gefeliciteerd! klein issie niet meer maar de dropneus heeft ie nog haha.
Wat een spierbundel zegWat weegt hij, met al die spieren? Ben ik dan weer benieuwd naar hahah

Sjon weegt 40 kilosbientje schreef:Haha ja die koppen zien er idd ook wel zwaar uit ja! Zwaarder dan ik zou hebben gegokt, ik dacht zo rond de 40Brigitte schreef:Phantom weegt 48 kilo, Whisper weegt er 50. Ben ik ook niet gewend hoor haha Tank woog maar 38 kilo en Bunker 42. Ik denk dat bij deze 2 de koppen ook meer wegen die zijn ook een stuk grotersbientje schreef:Gefeliciteerd! klein issie niet meer maar de dropneus heeft ie nog haha.
meer zoals de vorige twee dus.
Die stropdassen zijn inderdaad hilarisch trouwens