Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
even een vraagje. een vriendin van me heeft een bullterrier en die had vanochtend ineens iets raars. normaal staat zijn staart altijd recht omhoog en kwispelt altijd en nu laat hij zijn staart hangen. hij kwispelt wel maar iets trager dan normaal. hij heeft geen diarree, hoeft niet te braken, heeft wel in huis gepoept vannacht
whoopy schreef:even een vraagje. een vriendin van me heeft een bullterrier en die had vanochtend ineens iets raars. normaal staat zijn staart altijd recht omhoog en kwispelt altijd en nu laat hij zijn staart hangen. hij kwispelt wel maar iets trager dan normaal. hij heeft geen diarree, hoeft niet te braken, heeft wel in huis gepoept vannacht
komt iemand dit bekend voor?
zit er niet toevallig een knik in de staart??? of is d staart tussen de deur of iets gekomen?
whoopy schreef:even een vraagje. een vriendin van me heeft een bullterrier en die had vanochtend ineens iets raars. normaal staat zijn staart altijd recht omhoog en kwispelt altijd en nu laat hij zijn staart hangen. hij kwispelt wel maar iets trager dan normaal. hij heeft geen diarree, hoeft niet te braken, heeft wel in huis gepoept vannacht
zit er niet toevallig een knik in de staart??? of is d staart tussen de deur of iets gekomen?
wat bedoel je met een knik in de staart? nu ineens, of aangeboren?
Dat heeft onze reu ook vaker gehad, net of hij zijn staart niet meer goed kon bewegen, waardoor het kwam weet ik niet maar na een dag ofzo was het altijd weer helemaal goed.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Dat heeft onze reu ook vaker gehad, net of hij zijn staart niet meer goed kon bewegen, waardoor het kwam weet ik niet maar na een dag ofzo was het altijd weer helemaal goed.
ja idd zoiets is het!! ik heb wel een filmpje maar weet niet hoe ik dat moet plaatsen
Hoi hoi , het gaat hier om mijn bulletje Apollo!
Er is naar mijn weten niets gebeurd waardoor de staart zou kunnen kneusen of breken. Indy ( mijn andere bull) heeft een keer een gekneusde staart gehad en die had er toen ook duidelijk pijn aan.
Apollo heeft nergens last van! hij houd alleen die staart zo vreemd.!
olijfje schreef:Hoi hoi , het gaat hier om mijn bulletje Apollo!
Er is naar mijn weten niets gebeurd waardoor de staart zou kunnen kneusen of breken. Indy ( mijn andere bull) heeft een keer een gekneusde staart gehad en die had er toen ook duidelijk pijn aan.
olijfje schreef:Hoi hoi , het gaat hier om mijn bulletje Apollo!
Nee ik heb de 2e keer zijn staart zelfs helemaal laten onderzoeken, volgens mij zei de d.a. dat het zelfs met de anaalklieren te maken kon hebben, dat was toen bij hem niet het geval maar die staart hing met zo'n boogje omlaag en als er 1 zijn staart altijd heeeel hoog houdt is het Fangio
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Maar ik ziet niets vreemds aan zijn staart. Je zegt dat hij vanacht binnen heeft gepoept, misschien is hij daar een beetje ondersteboven van, of misschien is hij een wat gevoelig vandaag rond zijn anus-streek??? Ik noem maar wat....
wat bedoel je met een knik in de staart? nu ineens, of aangeboren?
gekneusd of gebroken door misschien tussen de deur te zijn gekomen, te hard tegen ene deurpost of iets geslagen.
maar lees net dat dat niet het geval is, maar zo bedoelde ik het
Maar ik ziet niets vreemds aan zijn staart. Je zegt dat hij vanacht binnen heeft gepoept, misschien is hij daar een beetje ondersteboven van, of misschien is hij een wat gevoelig vandaag rond zijn anus-streek??? Ik noem maar wat....
Nee hij hang echt in een boogje omlaag. EN zoals Whoopy al zei. een staart van een bull staat altijd recht omhoog!!
Nee hij hang echt in een boogje omlaag. EN zoals Whoopy al zei. een staart van een bull staat altijd recht omhoog!!
ook niet de staartpunt?
qyan laat zijn start ook weleens zo hangen als hij buikpijn heeft? rommelen zijn darmen niet?
mijn hond heeft het 1 x gehad gedurende een dag of 4 toen had hij een ontsteking naar later bleek (niet bij z'n staart ofzo)... Na een aantal dagen medicijnen was het over...dus hou het een beetje in de gaten...
Hij kan ergens last van hebben en het dan dus ook doen..
Op het filmpje hangt de staart zo ik kan zien een beetje met een boogje naar beneden. Als dat niet zijn normale houding is zou ik het toch goed in de gaten houden.
Als het niet in de staart zelf zit kan ik me voorstellen dat het misschien uit de rug kan komen. Als zijn buik niet lekker voelt zou dat er ook achter kunnen zitten misschien. Heb je rug en buik ook nagevoeld?
Poept hij vaker 's nachts binnen of is dit bijzonder voor hem?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
jelle schreef:Op het filmpje hangt de staart zo ik kan zien een beetje met een boogje naar beneden. Als dat niet zijn normale houding is zou ik het toch goed in de gaten houden.
Als het niet in de staart zelf zit kan ik me voorstellen dat het misschien uit de rug kan komen. Als zijn buik niet lekker voelt zou dat er ook achter kunnen zitten misschien. Heb je rug en buik ook nagevoeld?
Poept hij vaker 's nachts binnen of is dit bijzonder voor hem?
Hij poept bijna nooit binnen., maar gisteravond heeft mijn man wel een dik half uur door de storm met hem gelopen en hij deed niets! als het regent willen ze zo snel mogelijk weer naar binnen. Omdat ze ook even in de tuin gespeeld hadden die avond. dacht ik dat hij dan vast in de tuin gepoept had. schijnbaar niet dus, want vannochtend lag er een verrassing@
We dachten eerst ook dat ie zich schuldig gedroeg, door zijn staart te laten hangen. maar hij blijft hem zo vreemd houden!
ook niet de staartpunt?
qyan laat zijn start ook weleens zo hangen als hij buikpijn heeft? rommelen zijn darmen niet?
inderdaad, niet iets in zn maag/darmen oid, zou dat zeker in de gaten houden
Ace heeft ook 2 keer zn staart zo gehouden en dat was allebei de keren toen hij last had van een beginnende darmontsteking
ook niet de staartpunt?
inderdaad, niet iets in zn maag/darmen oid, zou dat zeker in de gaten houden
Ace heeft ook 2 keer zn staart zo gehouden en dat was allebei de keren toen hij last had van een beginnende darmontsteking
die van mij had een maagontsteking! Dus het kan best zoiets zijn inderdaad...