Wil de hond schreef:Kheb nog een editje gemaakt in het vorige bericht.
Het is tegenwoordig wel zo dat er veel mensen hier gewoon een huishond hebben. Maar men denkt hier nog heel erg dat een rashond iets is wat je in de winkel koopt. En dat alles wat bvb. Bulldog heet goed is en dat je er zo mee naar de show kan. De prijzen die hier betaald worden zijn ook grof. Ik schat cq. vermoed ongeveer het dubbele van wat je in Nederland betaald. Zonder dat de kwaliteit de Nederlandse evenaart. Voor hondenverkopers is Spanje een goudmijn.
dat bedoel ik,het is een beetje appels met peren vergelijken wat je deed,niet kwaat bedoelt hoor.
als je als fokker een hond uit plaatst of een teef of een reu maakt niet uit heb je bepaalde ver wachtingen van zo'n hond ,ik ben he met je eens dat 3 nesten wat over dereven is maar goed dat zijn dan de voorwaarde die er aan vast zitten dus mensen gaan daar mee acoort.
maar het oplevern van geld kwa puppen in verhouding tot de kosten die toch gemaakt moeten worden is in verhouding bijna in ballans.
en als je er wat aan over houd is dat mee genomen.
maar ik vind dat er nu erg zwart wit gekenken word op het uit plaatsen van honden, ongeacht hoeveel er uitstaan of wat er aan verdient zou kunnen worden,je heb ook gewoon een hoop uitval.
mol