Mailoe zo noemde ik die pink. Haar stamboom naam begon met Koba. En haar oornummer was 9476. opa had haar aangekocht als kalf. En toen was ze al erg brutaal en kwam zo naar je toe.. Vooral als je biks bij je had haha. Ik maakte van de brutaliteit gebruik en ging haar mak maken. Mailoe en ik kregen een steeds betere band. En op het laast kon ik haar gewoon los in het weiland voor het eerst een koe halster om doen. En ze vertrouwde mij al erg goed.
Kenmerken van Mailoe zijn: een blesje wat op een hartje lijkt en een witte vlek op haar schoft aan de rechter zijde.
Het is al zon beetje 3 jaar geleden toen ze wegging, maar ik mis haar nog steeds ontzettend veel. Wat een pink allemaal wel niet kan doen met je als ze weg zijn gegaan.
Ik hoop voor haar dat ze bij die ene boer ook goed aan de melk is gekomen. En dat ze nu 2de of 3de kalfs koe is. En ik hoop ook dat een paar van jullie hier op het hondenforum haar toevallig herkennen. Dat ze misschien op de koeien keuring heeft gelopen ofzo.
Het lijkt mij ook erg leuk om foto's van die pinke te krijgen hoe ze er nu uit ziet

Mailoe toen ze net paar weekjes bij opa op de boerderij was.

haantje de voorste.

Het vertrouwen was er.

Ze kwam naar me toe toen ik haar naam riep.

Nieuwsgierig pinkie was het

Linker pink.

En voor dat Mailoe wegging op transport.