Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oppas aangeboden Meppel mei/juni/juli
Moderator: moderatorteam
- Ytje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
- Aantal honden: 1
Oppas aangeboden Meppel mei/juni/juli
Is er iemand die in deze periode een paar dagen op vakantie gaat en opzoek is naar een leuk opvang adres in omgeving Meppel, Zwolle?
Om mijn vriend te overtuigen dat een hond echt helemaal bij ons past ben ik opzoek naar een kleine a middelmaat hond die makkelijk is in de omgang en een schat. Niet onnodig blaft omdat we in een flat wonen.
Uiteraard geheel gratis. Mijn vriend werkt van 8 tot 5 dus het meeste van de dag zal ik voor hem/haar zorgen.
Heb ervaring met cairn terrier, duitse herder, schotse collie, rottweiler, newfoundlander.
Ik ben 27 jaar en in het bezit van een auto voor eventueel halen en brengen.
Om mijn vriend te overtuigen dat een hond echt helemaal bij ons past ben ik opzoek naar een kleine a middelmaat hond die makkelijk is in de omgang en een schat. Niet onnodig blaft omdat we in een flat wonen.
Uiteraard geheel gratis. Mijn vriend werkt van 8 tot 5 dus het meeste van de dag zal ik voor hem/haar zorgen.
Heb ervaring met cairn terrier, duitse herder, schotse collie, rottweiler, newfoundlander.
Ik ben 27 jaar en in het bezit van een auto voor eventueel halen en brengen.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Re: Oppas aangeboden Meppel mei/juni/juli
JUIST goed toch_Inge_ schreef:Ja ik, alleen wel een saaie hond

- Ytje
- Zeer actief
Ja absoluut!
-
- Zeer actief
Haha zal je wel een berichtje sturen... Heb ook een vervelende in de aanbieding maar die doen we maar niet dan
de leukste heeft al een oppas 

- Ytje
- Zeer actief
Je hebt pb
Oh wat jammer dat je ver weg zit!
Ik ga in mei een paar daagjes weg en mijn Manu windt iedereen (vooral mannelijk) om zijn dikke poot. Die had dat heel gezellig gevonden! En hij weet niet hoe hij moet blaffen
Heel gemakkelijk in huis, alleen losloopwandelingen zijn geen goed idee tenzij omheind.
Maar Den Haag is wel een heel stuk van Zwolle vandaan. Anders had ik nog wel een stuk gereden
Ik ga in mei een paar daagjes weg en mijn Manu windt iedereen (vooral mannelijk) om zijn dikke poot. Die had dat heel gezellig gevonden! En hij weet niet hoe hij moet blaffen

Heel gemakkelijk in huis, alleen losloopwandelingen zijn geen goed idee tenzij omheind.
Maar Den Haag is wel een heel stuk van Zwolle vandaan. Anders had ik nog wel een stuk gereden

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Jij hebt geen saaie honden_Inge_ schreef:Ja ik, alleen wel een saaie hond

-
- Zeer actief
Jazz welnomo schreef:Jij hebt geen saaie honden_Inge_ schreef:Ja ik, alleen wel een saaie hond

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Den Haag - Venray is zeker ook te ver *kijkt hoopgevend* ? Manu mag hier best komen logerenManu schreef:Oh wat jammer dat je ver weg zit!

Jazz is heel goed in lief zijn, echt een schatje! Houdt heel erg van knuffels, maar vraagt er niet zo lomp om als die andere 3 loeders van Inge

Ik heb altijd makkelijk oppas voor ze, vooral voor Manu, daar wordt bijna om gevochten

-
- Zeer actief
Haha ja ik heb Jules ook nog in de aanbieding maar dan krijgt ze nooit meer een hond ben ik bang voorveertje schreef:Den Haag - Venray is zeker ook te ver *kijkt hoopgevend* ? Manu mag hier best komen logerenManu schreef:Oh wat jammer dat je ver weg zit!
Maar Den Haag is wel een heel stuk van Zwolle vandaan. Anders had ik nog wel een stuk gereden![]()
Jazz is heel goed in lief zijn, echt een schatje! Houdt heel erg van knuffels, maar vraagt er niet zo lomp om als die andere 3 loeders van IngeGeen krassen op je benen, geen kopstoten allemaal ideaal als voorbeeld hond

- Ytje
- Zeer actief
Wat een lieve reacties al. We wonen in een flat dus of de hond kan getild worden of rustig omhoog lopen. Manu klinkt ook heel mooi maar denk niet dat hij te tillen is dan zou hij zelf omhoog moeten lopen.
Is inderdaad van belang dat na die dagen mn vriend zegt wauwww wat was dat een leuke lieve leuke hond! Ik wil nu ookkkkk haha
Is inderdaad van belang dat na die dagen mn vriend zegt wauwww wat was dat een leuke lieve leuke hond! Ik wil nu ookkkkk haha
Hoef je niet meer naar de sportschoolYtje schreef:Wat een lieve reacties al. We wonen in een flat dus of de hond kan getild worden of rustig omhoog lopen. Manu klinkt ook heel mooi maar denk niet dat hij te tillen is dan zou hij zelf omhoog moeten lopen.

En trappen lopen is zo slecht niet hoor, hij weet hoe dat zachtjes moet en doet dat keurig.
- Ytje
- Zeer actief
Manu stuur je ook een pb
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aaah Inge, Jazz is juist je liefste hond vind ik. Echt een schatje. Echt hoor Ytje, na Jazz ben je verkocht.
Die geef je niet meer terug.

- Ytje
- Zeer actief
Jazz mag hier komen logerennn! Even via de pb een en ander afspreken maar van 7 mei tot 11 mei mag ze hier ons gezelschap houden. Echt zo leuk mijn vriend vond haar ook heel mooi eruit zien.. dat zijn altijd de gratis bonus punten.
-
- Zeer actief
Haha wel lief maar zit niet zoveel actie in_Leonie schreef:Aaah Inge, Jazz is juist je liefste hond vind ik. Echt een schatje. Echt hoor Ytje, na Jazz ben je verkocht.Die geef je niet meer terug.

- Ytje
- Zeer actief
Ja precies. Lijkt me goed bedacht Inge. Bedankt dat ik hem mag 'lenen' voor mijn vriend project
:lol: 

- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Wij gaan nog 2 weken op vakantie in die periode maar laat ik die van mij maar niet uitlenen... dan wil je vriend nooit meer een hond hahahaha
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- Ytje
- Zeer actief
Haha dan kan ik het vergeten ja