Bernersennen/Hovaward mix.
wat zou dat zijn? google geeft mooie resultaten, maar enig idee van het karakter van zoiets?
plaatje van google:

Moderator: moderatorteam
nee. het nest staat bewust niet op internet. hij wil ook niet dat ik het op FB ofzo deel maar vroeg of ik een pup wilde of mensen kende. hij kent sam goed en ik sprak hem vanochtend toevallig.laeken schreef:Ik ken het nest van advertenties. Lijken mij zeer mooie honden zelf. Alle pups zijn zwart en ma is een black and tan hovaward toch? Van wat ik op de foto zag was ma zeer mooi en alert.
LongFields schreef:Ik weet niet precies wat je zoekt in een hond die je erbij zou nemen, als je een fijne kameraad, huishond en wandelgenoot zoekt dan denk ik dat dit een hele leuke en geschikte kruising zou kunnen zijn. Mocht je plannen hebben in de hondensport, dan heb je er denk ik wat meer een uitdaging aan.
Qua karakter en uiterlijk denk ik dat het hele fijne honden gaan worden.
Nanna schreef:Ik geloof er geen hol van![]()
Jij wilt geen langharige hond
LongFields schreef:Ik zag net wel staan in een ander topic dat je geen kwijlerd in je huis wil. Of dat bij deze combi niet zo zal zijn durf ik niet met zekerheid te zeggen, gezien vooral de Berner zou het best eens kunnen dat het een kwijlerd gaat worden.
daar zit even een puntje...Tamara/Bayko schreef:Ik neem aan dat jullie dan voor het teefje zouden gaan, niet voor een reutje?
Die wolken haar liggen hier altijd tegen de kast of onder de meubels. Ze kruipen niet overal in maar zijn gemakkelijk weg te halen. Ik vind het een leuke kruising.M@scha schreef:Nanna schreef:Ik geloof er geen hol van![]()
ja, hoe zit dat?
net als de gecastreerde golden van mijn schoonzus? wolken haar als ze haar kop maar draaide? want dan mag ie ze sowieso houden
de steekhaartjes die nergens meer uit gaan bedoel je? klopt. maar die dwarrelende wolken haar krijg ik altijd zo'n viezig gevoel van. zal wel in mijn kop zittenNanna schreef:Ga er maar van uitM@scha schreef:ja, hoe zit dat?Nanna schreef:Ik geloof er geen hol van![]()
net als de gecastreerde golden van mijn schoonzus? wolken haar als ze haar kop maar draaide? want dan mag ie ze sowieso houdenHet zal niet zo erg worden als je niet castreert maar evengoed vind je er wel haar van. En je moet borstelen
![]()
Zelf vind ik trouwens korthaar veel kutter qua verharen dan een langhaar maar dat is een ander verhaal.
samantha! schreef:Het lijkt mij een hele leuke kruising!
Als je de kruising wel ziet zitten zeg ik doen!
En als jullie met je werk zitten als puppewup nog niet alleen kan blijven rijd je onderweg naar je werk maar even iets verder door Nijmegen in en je dropt hem bij moi![]()
metav schreef:Oooo kijk oppas is ook al geregeld wat houd jullie nog tegensamantha! schreef:Het lijkt mij een hele leuke kruising!
En als jullie met je werk zitten als puppewup nog niet alleen kan blijven rijd je onderweg naar je werk maar even iets verder door Nijmegen in en je dropt hem bij moi![]()
Ooh, dat zou ik metéén aannemen, wordt 'ie meteen mee opgevoed ook nog.samantha! schreef:Het lijkt mij een hele leuke kruising!
is veel minder geworden. ik denk dat ik er met gewenning zo een hond bij kan zetten. zeker een pupmarian* schreef:Is Sam nog steeds zo opvliegend of is het met de jaren minder geworden?