Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup Puck
Moderator: moderatorteam
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
-
Jessica3787
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermixje
- Aantal honden: 1
Re: Pup Puck
Wat een vreselijk bericht. Heel veel sterkte!
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Sterkte. Was het toch een levershunt?
Ze heeft in elk geval een leven vol liefde en liefdevolle verzorging gekend ook al was het te kort
Ze heeft in elk geval een leven vol liefde en liefdevolle verzorging gekend ook al was het te kort
- ute
- Actief
- Mijn ras(sen): Puli, Komondor, Basset Artesien Normand
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Och nee he, ik dacht ik lees niet goed. Je hebt zo veel voor haar gedaan. Heel veel sterkte met het verlies van Puck. Dan was ze toch goed ziek.
-
Mieke-Bo
Meer als een jaar heb je mijn hoofd bezig gehouden, elke update las ik en hoopte dat er goed nieuws te lezen was. Mede hond eigenaren hebben het je baasje niet altijd makkelijk gemaakt maar je baasje zette door in belang van jouw.
Dat verdiend respect.
Het is vandaag 1 april, en alhoewel ik weet dat je over zulke dingen geen grappen maakt hoop ik stiekem dat ik straks iets lees dat het een grap was ofzo.
Lieve Puck, dappere hond! Rust zacht. En hoop vooral voor jouw dat jij pijnvrij bent.
Het gemis voor Johanna + fam moet enorm zijn want je hebt ze goed bezig gehouden in je korte leven. Veel sterkte.
Dag Puck
-
63673J
Fijn he, iemand zo veroordelen en de grond intrappen zonder dat je OOK NOG MAAR EEN KEER de hond zelf met eigen ogen gezien hebt.malinois schreef:Weet je wat... zoek t lekker uit als je t zo goed weet!
Er is hier maar één de lul helaas zoals zo vaak en dat is je hond.
Dat is de makke van dit forum: hier wordt geen steun gegeven, maar wordt mensen die de wanhoop nabij zijn nog eens tien trappen nagegeven door al die betweters hier achter hun beeldscherm. Flink hoor!
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Je bent lekker op tijd jvanringen...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
63673J
Inderdaad, het is nooit te laat om je mening te geven. Vanaf het begin dat de eigenares van Puck haar verhaal deed heb ik me kapot geërgerd aan de harteloze, zelfingenomen betweterij hier op dit forum. Steun krijg je hier niet - van een enkeling uitgezonderd - integendeel: hoe moeilijker je het hebt hoe meer je wordt nagetrapt door bepaalde personen hier. Als die personen net zo kritisch zouden zijn op zichzelf als op anderen was het hier heel wat prettiger. Zo denk ik er over.malinois schreef:Je bent lekker op tijd jvanringen...
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Prima, ik niet...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Lekkere timing om daar juist nu op terug te komen en over te gaan zitten bakkeleien...
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Ach die arme
heel veel sterkte

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Triest hoor, nogmaals sterkte.
Laatst gewijzigd door Daisy@ op 02 apr 2015 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Le Grand
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendéen
Heel veel sterkte met het verlies van Puck.
Hier altijd veel meegelezen en vaak vol bewondering dat je er zo vol voor ging. Ik denk dat Puck niet beter terecht had kunnen komen dan bij jou. Je hebt zoveel voor Puck gedaan. Ik zou me kunnen voorstellen dat je je nu lamgeslagen en heel verdrietig voelt maar ik hoop dat je ons nog wilt laten weten hoe het is gegaan op het einde. Er zijn zoveel mensen die met je mee hebben geleefd en nu ook weer meeleven.
Ik wens je veel kracht en weet dat je alles hebt gedaan voor Puck.
Hier altijd veel meegelezen en vaak vol bewondering dat je er zo vol voor ging. Ik denk dat Puck niet beter terecht had kunnen komen dan bij jou. Je hebt zoveel voor Puck gedaan. Ik zou me kunnen voorstellen dat je je nu lamgeslagen en heel verdrietig voelt maar ik hoop dat je ons nog wilt laten weten hoe het is gegaan op het einde. Er zijn zoveel mensen die met je mee hebben geleefd en nu ook weer meeleven.
Ik wens je veel kracht en weet dat je alles hebt gedaan voor Puck.
- Hanneke2
- Zeer actief
Zo jong nog maar, zo triest. Heel veel sterkte met het verlies van Puck.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Sterkte!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Liesbeth
- Zeer actief
Heel veel sterkte met het verlies van Puck
.
Wat een diep gat zal het voor je zijn. Je hebt ontzettend veel voor haar gedaan en voor jezelf gelaten.
Het was voor jullie een strijd die niet te winnen was, helaas. Maar je hebt gedaan wat je kon.
Wat een diep gat zal het voor je zijn. Je hebt ontzettend veel voor haar gedaan en voor jezelf gelaten.
Het was voor jullie een strijd die niet te winnen was, helaas. Maar je hebt gedaan wat je kon.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
johanna68
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kr bouvier
Nu na bijna een week nog lam geslagen. Bedankt allemaal voor jullie berichtjes. Ben aantal dagen weggeweest en nu weer thuis. Het is raar en alsof ik nog steeds in een nachtmerrie zit. Vind nog haartjes van Puck en alles is er nog..speelgoed ruikt naar Puck maar Puck is niet meer. Zo onbegrijpelijk...snel en onverwachts is ze gegaan. Krijg het in mijn hoofd niet rustig met denken enz. Mis haar mega...mn lieverd met dr wil om te leven en vooral na de sterilisatie zo trots op zichzelf en ik op haar... het is leeg in huis en stil. Morgen moet mn zoontje weer naar school en een hele dag alleen in eigen huis. Gaat een lange dag worden en bang dat de realiteit nog harder aan komt.
-
Mieke-Bo
johanna68 schreef:Nu na bijna een week nog lam geslagen. Bedankt allemaal voor jullie berichtjes. Ben aantal dagen weggeweest en nu weer thuis. Het is raar en alsof ik nog steeds in een nachtmerrie zit. Vind nog haartjes van Puck en alles is er nog..speelgoed ruikt naar Puck maar Puck is niet meer. Zo onbegrijpelijk...snel en onverwachts is ze gegaan. Krijg het in mijn hoofd niet rustig met denken enz. Mis haar mega...mn lieverd met dr wil om te leven en vooral na de sterilisatie zo trots op zichzelf en ik op haar... het is leeg in huis en stil. Morgen moet mn zoontje weer naar school en een hele dag alleen in eigen huis. Gaat een lange dag worden en bang dat de realiteit nog harder aan komt.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Bedenkl dat het hondje vanaf het begin je leven op zijn kop heeft gezet met allerlei problemen, verdriet en geouwehoer en dat je daar nu vanaf bent en leuke dingen kunt gaan doen en je niet meer met problemen hoeft te dealen iedere dag en dat je katten en kinderen veilig zijn om niet meer gebeten te worden . Plus dat je nu geen bakken met geld hoeft uit te geven.johanna68 schreef:Nu na bijna een week nog lam geslagen. Bedankt allemaal voor jullie berichtjes. Ben aantal dagen weggeweest en nu weer thuis. Het is raar en alsof ik nog steeds in een nachtmerrie zit. Vind nog haartjes van Puck en alles is er nog..speelgoed ruikt naar Puck maar Puck is niet meer. Zo onbegrijpelijk...snel en onverwachts is ze gegaan. Krijg het in mijn hoofd niet rustig met denken enz. Mis haar mega...mn lieverd met dr wil om te leven en vooral na de sterilisatie zo trots op zichzelf en ik op haar... het is leeg in huis en stil. Morgen moet mn zoontje weer naar school en een hele dag alleen in eigen huis. Gaat een lange dag worden en bang dat de realiteit nog harder aan komt.
En dat het beest rust heeft en niet allerlei toestanden doorgetrokken word .
Hoeft niet maar het mag.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Manu
Jeetje Johanna, na alles wat je hebt doorstaan met Puck.. Ik kan me voorstellen dat je jezelf zo lamgeslagen voelt. Waar was het nou uiteindelijk mis gegaan? Dikke knuffel.
Hopelijk kom je de dag een beetje door
Hopelijk kom je de dag een beetje door
-
Gos
- Zeer actief
Heel veel sterkte. Soms mag het gewoon niet zo zijn zoals je je hond zou toewensen....
Sluit me aan bij Carmen
Sluit me aan bij Carmen
crutz schreef: Ze heeft in elk geval een leven vol liefde en liefdevolle verzorging gekend ook al was het te kort
- Rita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee Oud Duitse Herders en twee Mechelaars.
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Tjeezzzzz, vanaf de eerste dag heb ik jullie gevolgd.
Schrik hier enorm van, dit is wel het laatste dat ik verwacht had.
Kan mij heel goed voorstellen dat je lam geslagen bent, dat je in een diep gat valt.
Woorden schieten te kort, kan jou alleen maar heel veel sterkte wensen en voor Puck, rust zacht lieverd.
Weet dat jullie gevochten hebben en alles uit de kast hebben gehaald voor Puck.
Weet je waaraan zij nu is overleden?
Vraag dat uit belangstelling, wie weet kunnen wij er nog wat van leren.
Schrik hier enorm van, dit is wel het laatste dat ik verwacht had.
Kan mij heel goed voorstellen dat je lam geslagen bent, dat je in een diep gat valt.
Woorden schieten te kort, kan jou alleen maar heel veel sterkte wensen en voor Puck, rust zacht lieverd.
Weet dat jullie gevochten hebben en alles uit de kast hebben gehaald voor Puck.
Weet je waaraan zij nu is overleden?
Vraag dat uit belangstelling, wie weet kunnen wij er nog wat van leren.
-
johanna68
- Zeer actief
na lange tijd update voor wie interesse heeft. Het was en is nog steeds een domper dat Puck niet meer bij me is. Mis haar nog iedere dag en nog regelmatig een traan om de verloren strijd. Had de slechte ingeving dat ik ander hond wilde en ben gaan zoeken . Het moest een labrador of herder worden. Van beide rassen een nest mooie pups bezocht maar met lege beurs zodat ik niet een beslissing nam op gevoel maar verstand.Leken beide goed maar eenmaal thuis ... het zou te snel zijn na Puck en dan is er Lucky de mechelse herder van mn vriend waar ik nu mee samen woon. Lucky is bijna 11 jaar en artritis. Vriendlief was eerder getrouwd en samen namen ze twee pups. Twee zusjes wat totaal niet klikte. Verdiepen in een hond zijn welzijn deden ze niet. Vriend was door de weeks overver en zodra de puppy eraf was en daarmee de aandacht weg moesten beide honden zich maar buiten redden. Na de scheiding en overlijden van de ene hond mocht Lucky binnen. Ik dacht een hond die niet te houden is binnen maar helemaal niet het geval. Lucky is genieten. Ze past zich aan..ondanks leeftijd leergierig en zo lief. Enige probleem is dat haar zus dominant was en haar vaak besprong om te intimideren. Ik had de eer om op een herder pup te passen die speels was en ook dr poten op lucky haar rug legde en Lucky vond het niet prettig. Dat heeft me doen besluiten dat ik voorlopig geen eigen hond neem. Ook al is Lucky niet mijn hond en zal het niet worden. Ondanks omstandigheden is dat beestje zo trouw aan vriend. En doodsbenauwd als ex stiefzoon komt brengen..erg triest. Ook al is het niet mijn hond..toch is ze speciaal en verwen dr graag . Ben ik alleen is ze helemaal op mij gericht.Genieten doe ik zeker van haar en niemand moet ooit beweren dat een oude hond niks meer kan leren. Ze is ondanks 8 jaar buiten leven zoooooooooooo sociaal,betrouwbaar,lief en hond die volop geniet van ons samengestelde gezin inmiddels waar ze nu onderdeel van is binnen huis. Inmiddels heb ik idee mijn eigen hond uit gestelt maar met afspraak..mocht lucky ooit eens ons moeten verlaten...is de volgende hond de mijne. Mag ik opvoeden en is mijn hond. Gelukkig heb ik hier mogelijkheid om ook iets met dieren te doen. Heb paar jaren terug in Barneveld een opleiding gedaan " vakbekwaamheid honden en katten besluit" en inmiddels een heel kleinschalig kattenpension begonnen. Echt heel kleinschalig ...ruimte voor 10 katten maar dan wel lekker luxe en grote binnenverblijf. En betreft aandacht en zorg komen ze niks te kort. Ook heb ik gehandicapte parkieten laten aansmeren en een aquarium dus genoeg om voor te zorgen onder toeziende oog van Lucky. En zo knap...Lucky en zus joegen elk kat weg of verslinden als ze kans zouden hebben. Inmiddels lopen mijn eigen katten samen met Lucky en zijn beste vriendjes. Kleindochter is helemaal dierenvriend en heb ik geen kind aan als ze maar dieren om zich heen heeft. Lucky is haar maatje en verslaving. Kortom...zolang Lucky nog is...verwen ik haar gruwlijk en geef haar de jaren en zorg dat ze heeft moeten missen. Ik geniet van mn vriend die ook geniet van zijn eigen hond op een ander manier en lekker in huis. Inmiddels weet lucky me al van bank te verwijderen (net als mijn wanda) om lekker tegen vriend aan te liggen en knuffelen. Ze mag van mij en ze verdient het . Ik troost me er in dat ik ooit een eigen hond heb en in de tussenperiode gaat Lucky nog een tijd van dr leven krijgen. Ik laat een mooie tattoo zetten..ode een puck en wanda . dat zijn mijn honden. en geniet van Lucky die nu Puck dr tuig om heeft..was moeilijk maar went inmiddels.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Een hele nieuwe wending aan je leven Johanna en een gelukkige
Laat je niet te veel de wet voorschrijven door Lucky hoor.
Duidelijke richtlijnen zijn voor elke hond goed
-
63673J
Wat heerlijk voor Lucky, en voor jou. Heel veel geluk met alles.ranetje schreef:Een hele nieuwe wending aan je leven Johanna en een gelukkige![]()
-
johanna68
- Zeer actief
Thanks. Lucky schrijft me de wet niet voor maar ze is graag bij me. Al ben ik op toilet...staat ze me op te wachten. Haar hele lijf beweegt dan zo blij is ze. Door haar artritis is ze wat stijf af en toe. Normaal moet ze zitten bij straat maar gaat soms moeilijk. Stil staan mag nu ook en dat had ze al binnen paar dagen door. Luisteren doet ze perfect en loop ik met haar(wat ze nooit deden) is het net Totilas zoals ze over gras loopt. Dus best genieten met haar. Inderdaad hele andere wending nu maar als de tijd er is...wil ik toch weer een eigen hond..mijn maatje
- ute
- Actief
- Mijn ras(sen): Puli, Komondor, Basset Artesien Normand
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Fijn voor je allemaal en dat het ook zo goed gaat met Lucky. Ja zeker mis je Puck. Mag ik vragen waar ze aan overleden is ? Het kwam zo onverwachts
. Je hebt alles voor haar gedaan.
- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Fijn dat je nu een leuk maatje aan Lucky hebt. Ook leuk voor haar dat jij zoveel aandacht aan haar besteed. Dat zal ze vast heel erg waarderen. Mechels zijn gewoon super fijne honden. 

-
johanna68
- Zeer actief
jazeker yara is ook fijn en zie dr genieten. Zelfs verjaardagsbezoek gisteren vond geweldig te zien hoe Lucky nu is. Het is een schat. Nu ben ik groot gebracht met herders dus wel vertrouwd gevoel. Sta dr wel van te kijken dat ze op dr elfde jaar nog zo leergierig is en snel dingen aan leert . Dit is in ieder geval leuk oplossing en ben ik niet helemaal hondloos.
- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Ik vind het ook knap dat ze op oudere leeftijd nog zo snel iets aanleren. Yara is nu 10 en ik ben haar agillty aan het leren, heb een heel parcours in het land neergezet. Maar ze leert het eigenlijk net zo snel als haar kinderen. Dat is best knap.
Erg leuk voor je dat het zo goed uitpakt met Lucky. Ze is vast dankbaar voor alle goede zorgen. Zo zie je maar dat ze nooit te oud zijn om te leren.
Erg leuk voor je dat het zo goed uitpakt met Lucky. Ze is vast dankbaar voor alle goede zorgen. Zo zie je maar dat ze nooit te oud zijn om te leren.