Het stuk wat ik heb is het bovenste deel, met "scharnier dus", zoals je bij die schenkel in het midden ziet.
Nou heb ik mijn Tedje pas anderhalve week op KVV en dit gaat zo goed dat we rustig aan een beetje richting barf gaan. Ze heeft tot nu toe kippenvoet, -poot en -nek gehad en op allemaal kauwt ze netjes. Ze vindt het duidelijk lekker en leuk!
Ik ben me goed aan het inlezen hier en daar dus ik weet dat schenkel op zich niet goed is voor een beginnende hond omdat het zo hard is en het vast kan komen te zitten, dus ik heb alleen het "bijstukje" gegeven net, dat flubbertje links op de foto, omdat er geen hard of groot bot in leek te zitten.
Dit heeft Ted netjes opgeknabbelt en ze ligt nu voldaan te snurken

Maar nu vraag ik me af of we nog wat kunnen met de rest? Er zit nog heel veel vlees omheen en ik vind het eigenlijk jammer om het weg te gooien natuurlijk.
Ze eet een knaagt niet van dingen als ik het vasthou dus het op deze manier voeren is geen optie, kan ik het vlees er beter afsnijden of het hele gevaarte aan haar geven en gewoon heel goed opletten, op tijd het bot afpakken bijvoorbeeld?
Alvast bedankt!