Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
In mei is het weer zover Animal Event
Wij gaan dit jaar op weer op de zaterdag met een hele club (oa. Rachelle van Pfaff en Nina). Heb me met Finn nergens voor opgegeven, want de dag op zich is al een workshop voor hem denk ik Misschien dat we ter plaatse nog wel aan iets mee doen.
Nog meer forummers die gaan? En gaan jullie nog een workshop doen?
Ik ben op vrijdag en zaterdag in de stand en op zondag heb ik de hele dag lezing en ben ik af en toe op het terrein. Uiteraard zonder hond, ik heb er heel erg veel spijt van dat ik twee jaar terug Beau een dag heb meegehad.
pinguin20 schreef:Wij zijn er zaterdag, en ik doe mee met een workshop praktijkspeuren. Wou ook graag meedoen aan doggy dance, maar die zat al vol helaas.
Hilde schreef:Ik ben op vrijdag en zaterdag in de stand en op zondag heb ik de hele dag lezing en ben ik af en toe op het terrein. Uiteraard zonder hond, ik heb er heel erg veel spijt van dat ik twee jaar terug Beau een dag heb meegehad.
Vond Beau het niet leuk?
Vorig jaar had ik Joris mee, maar die was aan het eind wel echt heel moe, dus die laat ik dit jaar thuis. Hij wordt toch duidelijk een dagje ouder. Finn en Sadie gaan mee, dat jonge spul vermaakt zich wel denk ik.
Ik vond het vorig jaar veel te druk en ook niet handig opgezet, veel smalle doorgangen. Zag heel veel honden die het echt niet leuk vonden. Denk niet dat ik ga, maar ik neem geen hond mee in ieder geval.
Sita schreef:Ik vond het vorig jaar veel te druk en ook niet handig opgezet, veel smalle doorgangen. Zag heel veel honden die het echt niet leuk vonden. Denk niet dat ik ga, maar ik neem geen hond mee in ieder geval.
Dit dus. Ik heb maar heeeeeel weinig (ik was er drie dagen) honden zonder stress gezien. Dat + heel veel onverantwoord gedoe is voor mij genoeg om geen hond mee te nemen. Ik doe het mijn hond niet aan, ik vind het zielig.
pinguin20 schreef:Wij zijn er zaterdag, en ik doe mee met een workshop praktijkspeuren. Wou ook graag meedoen aan doggy dance, maar die zat al vol helaas.
Bij dockdiving is nog plaats
Ik ben er met 2 honden trouwens, wordt leuk
Denk niet dat Kaylee het nut van springen gaat zien, tenzij ik mee spring Ik zie hem trouwens niet staan op de website.
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
Ik vind het niet zielig, mijn honden vermaken zich wel op zo'n dag, op een jazz na dan, die zou ik niet meenemen. De andere boeit het niks die drukte. Sadie heeft sowieso een top dag als ze met Vera mee mag haha
Snap ik ook wel Hilde. Denk dat er genoeg mensen niet verder nadenken en gewoon uit automatisme de hond meenemen. Verder de hele dag druk zijn met hun eigen ding en de hond 'vergeten'.
Wij zijn op zaterdag te herkennen aan een groep van zo'n 10 personen en een stuk of 12 honden waaronder een paar laekense, poedels, JR en Finn en Sadie
Sita schreef:Ik vond het vorig jaar veel te druk en ook niet handig opgezet, veel smalle doorgangen. Zag heel veel honden die het echt niet leuk vonden. Denk niet dat ik ga, maar ik neem geen hond mee in ieder geval.
Dit dus. Ik heb maar heeeeeel weinig (ik was er drie dagen) honden zonder stress gezien. Dat + heel veel onverantwoord gedoe is voor mij genoeg om geen hond mee te nemen. Ik doe het mijn hond niet aan, ik vind het zielig.
Ik neem gewoon de Quechua tent mee, daar zitten ze in, lekker in de schaduw en buiten het bereik van de mensen.
Wij zijn vorig jaar ook geweest, maar toen was het helemaal niet zo druk ofzo (vond het soort van rustig wel), ik herken niets in hierboven eigenlijk met stress etc.
Jaaaaaa Veertje ons jaarlijkse uitje! Wij hebben er al zin in!
Voor mensen die nog vrijkaartjes willen winnen....Ik heb er nog 8 te vergeven via Facebook.
2 X 2 via de FB groep "hondendenksport" (over het puzzelen met honden) en 2 X 2 kaartjes via Woof@Work (http://www.facebook.com/woofatwork" onclick="window.open(this.href);return false; ) dus neem een kijkje, wie weet ben je de gelukkige
Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
Op vrijdag kaartjes gewonnen en samen met Tallie die kant op. Csiv gaat mee. Die vind zo'n dag samen op stap wel gezellig en dan kan ze mooi slapen in de auto 's nachts als we naar Oostenrijk vertrekken
Angelique. schreef:Alle 3 de dagen met alle honden en nee geen workshops, ze zijn zelf al een workshop
Tiny komt ook een dagje helpen
Ik heb er zin in geef wel alvast mijn pauzetijd op, van 9.00 tot 16.00, is wel goed hé Ik lees dat er een heleboel honden komen die ik weer of graag wil knuffelen
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010