Ja? Is het je gelukt? Heb je iets kunnen vinden om zuur over te doen?maart schreef:geen bandjes nodig om die uiteen te houden, hoe ontzettend handig is dat
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dit kleine puppie
Moderator: moderatorteam
Re: Dit kleine puppie
Lief he? Het is net astrakan bontHeavy schreef:ze hebben nu al krullen

fes/lou schreef:Dan haal ik die teef wel op, heb jij er geen last vanlets have fun schreef:Kuthonden, ze doen nooit wat je wil.bouvierpoedel schreef:Ligt aan die dekreu.fes/lou schreef:Een echt toverballennest
Van harte gefeliciteerd!!![]()

neuh, ik offer mezelf wel op

zei vanaf het begin 'ik wil geen zwarte hoor' en nu ze er zijn kan de kleur me niks schelen, ben al helemaal verliefd

Ja, geloof dat ze allemaal al besproken zijn.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
lets have fun schreef:Ja? Is het je gelukt? Heb je iets kunnen vinden om zuur over te doen?maart schreef:geen bandjes nodig om die uiteen te houden, hoe ontzettend handig is dat
huh?

laat ook maar, geen idee wat ik zou miszegd hebben (BP idem) maareuh, veel plezier hoor !
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Kan hem ook niet plaatsen. Misschien demaart schreef:lets have fun schreef:Ja? Is het je gelukt? Heb je iets kunnen vinden om zuur over te doen?maart schreef:geen bandjes nodig om die uiteen te houden, hoe ontzettend handig is dat
huh?![]()
laat ook maar, geen idee wat ik zou miszegd hebben (BP idem) maareuh, veel plezier hoor !

Gefeliciteerd met t zwarte 6 tal!
Oh sorry, ik dacht dat het sarcastisch bedoeld was. Zo van allemaal zwart en dan geen bandjes.maart schreef:lets have fun schreef:Ja? Is het je gelukt? Heb je iets kunnen vinden om zuur over te doen?maart schreef:geen bandjes nodig om die uiteen te houden, hoe ontzettend handig is dat
huh?![]()
Sorry

dacht al, ze vinden ook altijd iets om over te zeuren

Wat jammer dat het toverballen zijn
ik wilde zooooooooo graag een zwarte
Gefeliciteerd Kees

Gefeliciteerd Kees

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Nee joh gewoon misverstandje, slecht geslapen,gelezen en dacht dat het een sneer was vandaar mijn, Ja en.? Kon het met die vraag nog enigsinds open laten.maart schreef:lets have fun schreef:Ja? Is het je gelukt? Heb je iets kunnen vinden om zuur over te doen?maart schreef:geen bandjes nodig om die uiteen te houden, hoe ontzettend handig is dat
huh?![]()

Wat je zegt ben je zelfffff 

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Ik wil er een 

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Aaaaaaaah
ze zijn er. Gefeliciteerd 

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Nou, mooi zwart isniet lelijk 
Verder ben ik het uiteraard met je eens, dat is ook idioot. Als je weet wat je doet is er niks aan de hand.

B&T is wel degelijk effen hoor.Judith schreef:En hieruit blijkt dus hoe krom het is dat je niet met harlekijn of b&t mag fokken of dat je geen kleuren door elkaar mag gebruiken. Je hebt nu uit 2 niet effe ouders, wel zwarte puppen
Verder ben ik het uiteraard met je eens, dat is ook idioot. Als je weet wat je doet is er niks aan de hand.
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
B&t is in poedel wereld niet toegestaanMarjoleine schreef:Nou, mooi zwart isniet lelijk
B&T is wel degelijk effen hoor.Judith schreef:En hieruit blijkt dus hoe krom het is dat je niet met harlekijn of b&t mag fokken of dat je geen kleuren door elkaar mag gebruiken. Je hebt nu uit 2 niet effe ouders, wel zwarte puppen
Wat is eigenlijk de achterliggende reden dat ze 2 kleur groepen hebben gemaakt?
zwart-wit-bruin en rood-abrikoos-grijs

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Dat weet ik maar je noemde het effen. En dat is het dus niet.Judith schreef:B&t is in poedel wereld niet toegestaanMarjoleine schreef:B&T is wel degelijk effen hoor.Judith schreef:En hieruit blijkt dus hoe krom het is dat je niet met harlekijn of b&t mag fokken of dat je geen kleuren door elkaar mag gebruiken. Je hebt nu uit 2 niet effe ouders, wel zwarte puppen
Die pups zijn allemaal eenkleurig zwart doordat de teef dat ook is. Ook al heeft ze tanpoint.
Volgens mij omdat ze bang zijn dat de kleuren niet zuiver van tint blijven als je het door elkaar fokt.Wat is eigenlijk de achterliggende reden dat ze 2 kleur groepen hebben gemaakt?
zwart-wit-bruin en rood-abrikoos-grijs
Dat is ook wel zo, rood en grijs zijn allebei recessief dus als je dar door de andere kleuren gaat gooien weet je niet wat je krijgt en kun je verdund bruin krijgen ook.
Maar ja, wit is ook een variant die recessief is. Dus erg logisch is het niet.
- deugenietje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler en witte dwerg schnauzer
gefeliciteerd
Ja maar, ja maar! Dan zijn we bewust niet erkende kleuren aan het fokken! Foei!Nanna schreef:Nou en. Voor iedere kleur is wel een publiek.Marjoleine schreef:Volgens mij omdat ze bang zijn dat de kleuren niet zuiver van tint blijven als je het door elkaar fokt.
Dat is ook wel zo, rood en grijs zijn allebei recessief dus als je dar door de andere kleuren gaat gooien weet je niet wat je krijgt en kun je verdund bruin krijgen ook.
Ik denk meer dat de administratie bij de overkoepelende organen het niet aan kan. "O God, hoe moeten we deze kleur nu weer noemen"

Rufus is verdund bruin en daar hebben ze in het buitenland gewoon namen voor. Al naar gelang de verdunning heet dat silver beige of cafe au lait. Zo moeilijk hoeft het niet te zijn.
Gisteren mocht ik het teefje even vast houden
(natuurlijk weer vergeten om een foto te maken
maar vooruit maar weer) Wat een lekker ding. De reutjes natuurlijk ook, die zwarte vachtjes glimmen je tegemoet.
Nu maar aftellen tot ze met mij mee mag.

Nu maar aftellen tot ze met mij mee mag.

-
- Zeer actief
Ben niet zo'n goede fotograag en mijn camera is ook nog kaduuk.Frolic schreef:Ben je nu echt zo NIET scheutig met foto's of heb ik een topic gemist![]()
Ik heb nog nooit poedel puppy's gezien
Hopelijk brengen de mensen die komen het weekend hun camera mee.

Helemaal gemist! Proficiat met je zwarte wollebollen!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
O, wat leuk.
Gefeliciteerd met je pups.
Gefeliciteerd met je pups.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Ah, helemaal niet meegekregen! Gefeliciteerd
!
Doe mij maar...hmz...een reutje.

Had je ook nog een voorkeur voor een bepaalde kleur uit dit toverballen nest??Lemuria schreef:Ah, helemaal niet meegekregen! Gefeliciteerd!

-
- Zeer actief
Is ze te laat want 2 van zulke stumpers die geboren werden hebben een spuitje gehad.Neeltje schreef:Had je ook nog een voorkeur voor een bepaalde kleur uit dit toverballen nest??Lemuria schreef:Ah, helemaal niet meegekregen! Gefeliciteerd!
Doe mij maar...hmz...een reutje.![]()

-
- Zeer actief
Je weet toch wat honden met bomen en bloemetjes doen .?Heavy schreef:Huh?bouvierpoedel schreef:Is ze te laat want 2 van zulke stumpers die geboren werden hebben een spuitje gehad.Neeltje schreef:Had je ook nog een voorkeur voor een bepaalde kleur uit dit toverballen nest??Lemuria schreef:Ah, helemaal niet meegekregen! Gefeliciteerd!
Doe mij maar...hmz...een reutje.![]()

- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
-
- Zeer actief
Ik heb foto's maar krijg ze niet overgezet in mijn foto album om ze hier te kunnen plaatsen. Heb ze al naar " Oma lets have fun" gestuurd , moet die ze maar plaatsen hier.Judith schreef:En waar blijven de foto's![]()
![]()

Naar mijn mail adres? Ik heb niks gekregen. Stuur nog maar een keer dan.bouvierpoedel schreef:Ik heb foto's maar krijg ze niet overgezet in mijn foto album om ze hier te kunnen plaatsen. Heb ze al naar " Oma lets have fun" gestuurd , moet die ze maar plaatsen hier.Judith schreef:En waar blijven de foto's![]()
![]()
-
- Zeer actief
Oh niets gehad, ze zitten nu in je mailbox als het goed is.lets have fun schreef:Naar mijn mail adres? Ik heb niks gekregen. Stuur nog maar een keer dan.bouvierpoedel schreef:Ik heb foto's maar krijg ze niet overgezet in mijn foto album om ze hier te kunnen plaatsen. Heb ze al naar " Oma lets have fun" gestuurd , moet die ze maar plaatsen hier.Judith schreef:En waar blijven de foto's![]()
![]()

-
- Zeer actief
Ja hallo moet je bij Tiny zijn hoor die is zooooo laks.Heavy schreef:

Jajaja, ik wou eerst nog even een hapje eten