Daisy@ schreef:Opgelost dus. Alleen wel sneu voor de hond, zal ws best pijn gehad hebben.
Nou ja, de hond heeft nu geen pijn meer en heeft rust.
Sneu is het wel, maar ik vind het voor de buurvrouw toch erger, de hond heeft nergens meer weet van.
Moderator: moderatorteam
Daisy@ schreef:Opgelost dus. Alleen wel sneu voor de hond, zal ws best pijn gehad hebben.

Goed zo.gonnie schreef:Hahahah, nou ik ben ook opgelucht hoor, het is toch fijn dat ik zonder gedoe naar buiten kan wanneer ik wil.
En als ik zonder honden naar buiten ga ik niet om me heen hoef te kijken of de hond toevallig niet in de buurt loopt.

Gelukkig. Ik zag dat je reageerde en was bang dat ze een nieuwe dog had aangeschaft. Maar dit is erg leuk.gonnie schreef:De buurvrouw heeft een nieuw hondje, een Boomertje. Leuk ding.
Ze had al tegen mjn man gezegd dat ze een klein hondje ging kopen.Sterre schreef:Gelukkig. Ik zag dat je reageerde en was bang dat ze een nieuwe dog had aangeschaft. Maar dit is erg leuk.gonnie schreef:De buurvrouw heeft een nieuw hondje, een Boomertje. Leuk ding.
Heel verstandig van de buurvrouw.gonnie schreef:De buurvrouw heeft een nieuw hondje, een Boomertje. Leuk ding.
lets have fun schreef:Heel verstandig van de buurvrouw.gonnie schreef:De buurvrouw heeft een nieuw hondje, een Boomertje. Leuk ding.
ranetje schreef:Zo'n kleintje kan ze vast wel houden als het hondje zou trekken![]()
Geeft een gerust gevoel he Gonnie?
Oh, kijk...dán kan het wel....gonnie schreef:Ja, nu is zij bang voor mijn honden voor haar pup, tenminste ze hield hem of haar angstvallig vast toen ze me met twee honden zag.
Ja, maar deze kan ze dan ook houdenMiranda schreef:Oh, kijk...dán kan het wel....gonnie schreef:Ja, nu is zij bang voor mijn honden voor haar pup, tenminste ze hield hem of haar angstvallig vast toen ze me met twee honden zag.
Als ze niet al te opdringerig zijn gaat het wel Tama is nogal kort voor de wagen tegen pups.ranetje schreef:Ja, maar deze kan ze dan ook houdenMiranda schreef:Oh, kijk...dán kan het wel....gonnie schreef:Ja, nu is zij bang voor mijn honden voor haar pup, tenminste ze hield hem of haar angstvallig vast toen ze me met twee honden zag.![]()
Misschien voelt ze nu een beetje wat jij voelde als ze met Boy aan kwam zetten Gonnie![]()
Houden jouw honden van pups?

Zeker irritant. Was echt pissig.Habibi schreef:Grrrrr.
Veel meer weet ik ook niet te zeggen. Irritant, dat is duidelijk!

Feather__ schreef:Jezus dat mens heeft echt een plaat voor d'r kop.![]()
Ze had 'wat aan de hand met jullie honden' omdat zij d'r hond niet kon houden en daardoor heeft die jou! gebeten.
Hoe durft ze zeg
Ik ga haar ook negeren.Sterre schreef:Wat een afschuwelijk mens zeg. Ik denk eigenlijk dat het maar het beste is dat je niet gereageerd hebt. Als ze toch alles verdraaid. Ik zou haar volkomen negeren voortaan.

Feather__ schreef:Inderdaad, lekker negeren. Zulke mensen zien het toch niet helder.
Het zou me niks verbazen als ze zichzelf dingen heeft aangepraat om zichzelf beter te voelen over de situatie.

wolvster schreef:Wat een heks. Bah, jou de schuld geven van wat er is gebeurd. Het moet niet gekker worden!
Lizzie. schreef:Probeer er boven te staan, dat gedrag zegt zoveel over haar en dat is echt geen energie waard om er aan te besteden.
Goed om het even van je af te typengonnie schreef:Lizzie. schreef:Probeer er boven te staan, dat gedrag zegt zoveel over haar en dat is echt geen energie waard om er aan te besteden.
Daar heb je gelijk in. Ik wilde het gewoon even van me af typen.
Aan mijn man heb ik niks op dat gebied. Het kost hem geen geld dus is het niet erg.
Nou ja, wereldschokkend is het ook niet.
Zeker niet als je het vergelijkt met het verdriet van anderen die hun maatje moeten missen.