TV-Oost en de Stentor maken er inmiddels ook melding van: http://www.destentor.nl/regio/kampen/me ... 4#comments
Ogen open houden dus als je hier wandelt!
Moderator: moderatorteam

Ik snap je vraag. Heb het gelukkig niet persoonlijk meegemaakt, maar wat zou een dierenartsenpraktijk er voor baat bij hebben het volgende bericht te verzinnen:Esther12 schreef:Eerlijk gezegd begin ik er steeds minder van te geloven. Ik denk dat dit hele gedoe om gebakken sponzen, bakken met spijkers en kipfilet met naalden is begonnen met een hoax en dat mensen nu over gevaar in zien.
Gewoon even een rondvraagje, wie heeft iets dergelijks persóónlijk meegemaakt?
En dan geen 'vermoeden van' maar gewoon hard bewijs.
Is een oprechte vraag hoor.

Is dit spons??? Ziet er meer uit als stukjes vulling van een kussen.Lieske1977 schreef:
Ik snap je vraag. Heb het gelukkig niet persoonlijk meegemaakt, maar wat zou een dierenartsenpraktijk er voor baat bij hebben het volgende bericht te verzinnen:
Diergeneeskundig Centrum de nieuwe HANZE
5 maart om 15:58 ·
Pas op dat uw hond geen stukjes spons opeet! In Kampen zijn deze stukjes al op veel plaatsen gevonden. Uw hond kan hier ernstig ziek van worden! De stukjes spons op de foto zijn door een patiënt bij ons uitgebraakt.
Weet ik nietjome schreef:Is dit spons??? Ziet er meer uit als stukjes vulling van een kussen.Lieske1977 schreef:
Ik snap je vraag. Heb het gelukkig niet persoonlijk meegemaakt, maar wat zou een dierenartsenpraktijk er voor baat bij hebben het volgende bericht te verzinnen:
Pas op dat uw hond geen stukjes spons opeet! In Kampen zijn deze stukjes al op veel plaatsen gevonden. Uw hond kan hier ernstig ziek van worden! De stukjes spons op de foto zijn door een patiënt bij ons uitgebraakt.
Godzij dank niks zelf meegemaakt, en hoop van harte dat dit zo blijft. Al dit media gedoe is echt niet handig.
Een vriendin heeft het wel meegemaakt, in de duinen waar gebakken spons lag.
Waar gebakken spons lag of waar ze dácht dat er gebakken spons lag? Is het serieus onderzocht?jome schreef:Is dit spons??? Ziet er meer uit als stukjes vulling van een kussen.Lieske1977 schreef:
Godzij dank niks zelf meegemaakt, en hoop van harte dat dit zo blijft. Al dit media gedoe is echt niet handig.
Een vriendin heeft het wel meegemaakt, in de duinen waar gebakken spons lag.
Nee, was het echt. Serieus onderzocht.Esther12 schreef: Waar gebakken spons lag of waar ze dácht dat er gebakken spons lag? Is het serieus onderzocht?