Een reactie kan inderdaad heel goed een paar dagen later komen, zou (als er inderdaad geen vlo te zien is) ook meteen aan de enting denken.jome schreef:Geen vlooien te zien
Zou er bij een reactie op de enting meer tijd tussen moeten zitten?Liesbeth schreef:\
Ik zou het even met de DA overleggen, in jouw geval, aangezien er een paar dagen zitten tussen het enten en de jeuk. Goede kans dat het één niets te maken heeft met het ander.
Heb er geen verstand van.
Als ik niet booster heeft het idd geen zin voor de nieuwe varianten
Overigens woon ik ook aan het water maar geef geen weil enting en titer voor de rest (behalve rabies want die geef ik wegens vakantie buitenland wel wanneer nodig)
Bij de oudste ben ik gestopt met alles, ze gaat niet meer mee op vakantie en als een enting bij een hond van 10 jaar (inmiddels is ze 13 1/2) nog niet is aangeslagen...................
De spaanse met Leish krijgt ook geen entingen meer, vorig jaar wel een titer laten doen voor het gevoel en alles was ruim voldoende, zij is nu 6 jaar en ik ga haar nu ook niet meer titeren.
De andere 2 worden wel jaarlijks getiterd maar dit is wegens canicross/bikejoring wedstrijden die dat vereisen als je niet ent.
De 1 heeft alleen een overdaad aan puppenentingen gehad daarna niets meer (behalve rabies) de ander is altijd al beperkt ingeent en heeft bij ons geen entingen meer gehad. De 1 is nu 3 jaar en de ander ruim 6 en bij hem ben ik wel heel benieuwd hoe de titer binnenkort is, ik heb hem vorig jaar niet gedaan en dat jaar ervoor was het wel wat lager dan die daarvoor.