Mercola is geen dierenarts. "Vaccinosis" bestaat niet, het is een verzinsel van homeopaten en andere kwakzalvers om hun "ontstorings"-producten aan de man te kunnen brengen.Nanna schreef:Volgens mij is dat niet de enige die tegen vaccinosis waarschuwt hoorjvanringen schreef:Oh, je gelooft Mercola. Dat zegt genoeg wat mij betreft. Als je dat serieus neemt... Waar ik erg om moet lachen is dat je het hebt over "geldbusiness". Mercola is namelijk stinkend rijk geworden met het aan de man brengen van allerlei volstrekt overbodige supplementen, middels leugenachtige bangmakerij voor de reguliere sector. Zijn website staat vol met zijn rommel. Mercola is een van de grootste kwakzalvers in de USA. Als je die man gelooft heeft verdere discussie geen enkele zin.Nanna schreef:Door DIT soort artikelen.Kruimel53 schreef: OK, niet exact dus, maar evengoed blijft de vraag hoe je daar dan bij komt. 'Ik voel het aan me water' kan natuurlijk ook maar dan vind ik het best handig om dat te weten.
Since the introduction of dog and cat vaccines, the traditional view of their use has been that they are safe and can be given as frequently as once or twice a year. This approach, tragically, has caused a tremendous amount of suffering for millions of pets.
As the truth about the dangers of vaccines slowly emerges, even traditional veterinary organizations and practitioners are acknowledging that vaccines are not the benign, "better safe than sorry" veterinary tools they were thought to be.
Ik geloof dat. Vaccineren is een geldbusiness en geen farmaceutische industrie of dierenarts staat te springen om fors geld in te leveren. Ik geloof in zoverre in vaccineren dat het nut heeft om eenmaal in het leven te enten. Ieder jaar entingen gaan herhalen is voor mij een bespottelijk idee.Er zijn veel meer dierenartsen. En het kan me weinig schelen wie het vertelt, ik geloof het. Temeer daar ik zelf ook niet ieder jaar ingeënt wordt.
http://www.doctorramey.com/vaccinosis-a ... -vaccines/" onclick="window.open(this.href);return false; Ik kan er zo treurig van worden.