Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond loopt/staat schuin
Moderator: moderatorteam
-
Mandje
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Crain terrier
Hond loopt/staat schuin
Het gaat al een tijdje niet zo goed met onze 15 jarige crain terrier. Vorige week lag hij op de grond te trillen en wilde hij niet meer opstaan. Ik heb hem toen met spoed meegenomen naar de dierenarts, maar die konden helaas niet veel vinden. Echo laten maken, hij had veel poep en lucht in zijn darmen. Speciaal voer en pilletjes hier voor meegekregen. Een aantal dagen ging het een stuk beter en was hij weer vrolijk en 'actief'.
Sinds een dag of twee lijkt het echter alsof onze hond voor krab aan het studeren is. Hij loopt alsof hij dronken is, valt soms om en houd de hele tijd zijn kop scheef naar een kant, ook als hij loopt. Het is een heel raar gezicht en ik vind het enorm sneu om aan te zien. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Vast bedankt!
Sinds een dag of twee lijkt het echter alsof onze hond voor krab aan het studeren is. Hij loopt alsof hij dronken is, valt soms om en houd de hele tijd zijn kop scheef naar een kant, ook als hij loopt. Het is een heel raar gezicht en ik vind het enorm sneu om aan te zien. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Vast bedankt!
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Hond loopt/staat schuin
Gvs

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Mandje
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Crain terrier
Ik heb het opgezocht en ik zag een filmpje van een hond die gvs heeft. Komt precies overeen met de symptomen van onze hond. Bedankt. Op deze leeftijd gaan we hier inderdaad niet veel meer aan doen. Maar de vraag is, in hoeverre 'lijd' onze hond nu hij dit heeft. Als hij er zelf namelijk enorm onder lijd, moeten we hoe erg ik het ook vind misschien overwegen hem in te laten slapen....
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Gvs kan prima herstellen ik zou t max 3 weken aankijkem dan moet je zeker verbetering zien. Bij Xena merk ik niks meer is geheel hersteld

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Dartel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Mijn hond heeft het ook gehad. Ze was toen 14 jaar oud. Ze herstelde binnen een paar dagen. Ze is nu weer prima in conditie! Kijk het zeker een week aan voor je een beslissing neemt! Dan moet je verbetering zien. Het is een heel akelig gezicht, maar vaak hersteld het vanzelf weer helemaal.
Groetjes Carlian en Vanna, Yindi, Hebe en Katja.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Wat voor pilletjes waren dat?
Bij GVS heeft mijn hond een tijd moderin gehad.
Daar deed ze het goed op tot ze echt op was.
Veel gaan sleutelen aan een oude hond doe ik niet.
Maar even kijken of een pilletje haar weer vrolijk kan maken vind ik geen probleem.
Bij GVS heeft mijn hond een tijd moderin gehad.
Daar deed ze het goed op tot ze echt op was.
Veel gaan sleutelen aan een oude hond doe ik niet.
Maar even kijken of een pilletje haar weer vrolijk kan maken vind ik geen probleem.
-
Dartel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Dayka krijgt nu cholodin. Ik heb wel het idee dat het iets doet. Ze is net even wat alerter en vrolijker.
Groetjes Carlian en Vanna, Yindi, Hebe en Katja.