Na en lange tijd niet meer op het hondenforum geweest te zijn wil ik er weer is tijd aan gaan besteden.
Door omstandigheden heb ik me een hel tijd niet meer laten zien op het forum.
De laatste keer was in 2011 geloof ik ergens.
Toen begon het ook allemaal.
Ik zal even omschrijven in het kort wat er allemaal gebeurd is hierzo.
In 2011 zijn mijn toenmalige man en ik gaan scheiden. Gelukkig zonder ruzie en we hebben ook nog steeds goed contact. Toch was het een moeilijke tijd. We waren toch al 13 jaar samen en dat is niet niks. Vind ik tenminste. Maar nogmaals we hebben nog steeds goed contact.
Helaas heb ik toen ook mijn 3 labjes bij hem achter moeten laten. Luc wilde ik graag meenemen maar dat zou nooit eerlijk zijn geweest tegenover Luc. Daarom is hij ook bij mijn ex gebleven en bij de twee andere labjes.
Omdat mijn ex en ik zo'n goed contact hebben zocht ik ze elke week op en heb ik toch nog vol van ze kunnen genieten.
Kort daarna heb ik een lieve man ontmoet. En daar ben ik nu nog steeds gelukkig mee samen. We zijn vorig jaar getrouwd en het gaat nog steeds superrrr. Na vorig jaar een miskraam gehad te hebben is het ons toch gelukt om opnieuw zwanger te worden en midden mei mogen we de kleine in onze armen houden als het goed is.
We zijn hel blij met dit wondertje en het is echt genieten.
Helaas hebben we Luc in juli 2013 in moeten laten slapen. Hij was op hij is 13,5 geworden. Ik mis hem nog elke dag. Vandaag zou hij jarig zijn geweest. Het is en blijft erg moeilijk.
Nog geen 3 maanden later in oktober hebben we Max in moeten laten slapen hij was 12,5. Hij miste Luc en we merkte echt aan hem dat hij niet meer verder wilde. Hij deed niks meer, hij was er echt klaar mee. Het is echt niet te omschrijven hoe moeilijk dat is geweest. Wat we ook deden hij wilde echt niet meer. En wat mis ik deze lieverd ook nog elke dag.
Tot overmaat van ramp hebben in juli 2014 een jaar na Luc, Baco ook in moeten laten slapen. Hij kreeg Leukemie en er was echt niks meer aan te doen. We hebben hem zo lang mogelijk bij ons gehouden en zolang het voor Baco goed te doen was. 3 dagen voordat hij 8 werd hebben we hem moeten laten gaan. Het is echt een ramp jaar geweest. Nu nog ben ik er kapot van. Die drie waren mijn alles en in 1 jaar was alles weg.
Wat mis ik ze dat is echt niet te omschrijven zoveel pijn het nog steeds doet.
Maar er zijn ook leuke dingen gebeurd natuurlijk. Lieve man ontmoet, getrouwd, kindje op komst en een hele lieve nieuwe hond in ons midden. Zijn naam is Dex. en is deze maand 1 jaar geworden. Het is een kruising van een mechelse herder met een portugese berghond en ik denk nog wel meer.
Hij komt uit Portugal. Ik was niet op zoek, ook niet naar een hond uit het buitenland. Maar Dex kwam op mijn pad en we zijn superrr blij met hem.
Ik zal binnekort een foto plaatsen. Maar moet ook weer ff uitzoeken hoe dat allemaal moet.
Dit is in het kort hoe het allemaal met mij vergaan is.
Ik zal snel alles weer bijlezen en mijn profielgegevens bijwerken en een foto van Dex maken zodat jullie hem kunnen bewonderen.
Maar eerst ff uitzoeken hoe het allemaal ook weer werkt. hhihihih
Vragen stel ze gerust.
En ik hoop hier weer veel te kunnen zijn
Liefs Marina

.