Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De veelzijdige Staffordshire Bullterriër
Moderator: moderatorteam
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Re: De veelzijdige Staffordshire Bullterriër
Nee maar de huidige indeling is daardoor voor hondagressieve honden niet geschikt en worden ze geweigerd voor sporten als agility of flyball.

-
wilma23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Bijna Iedereen heeft een staffie hier allerlei soorten
Mensen van oma op de hoek tot een moeder met kinderwagen. In het begin dacht ik oeeeh god ik moet de andere kant op maar ze kijken niet eens. Honden zijn netjes opgevoed en hangen niet grommend in de riem.
Ik had het hier met mijn vriend over en die was verbaasd over wat ik vertelde over het gedrag dat Ik zag in nederland bij de staffs. Ja ze kunnen niet altijd met andere honden maar ze vertonen niet het gedrag dat Ik vaak zag.
Zouden dat andere bloedlijnen zijn hier of gewoon echt mensen die weten waar ze mee bezig zijn want Ik heb hier alleen nog maar leuke staffs on moet.
Mensen van oma op de hoek tot een moeder met kinderwagen. In het begin dacht ik oeeeh god ik moet de andere kant op maar ze kijken niet eens. Honden zijn netjes opgevoed en hangen niet grommend in de riem.
Ik had het hier met mijn vriend over en die was verbaasd over wat ik vertelde over het gedrag dat Ik zag in nederland bij de staffs. Ja ze kunnen niet altijd met andere honden maar ze vertonen niet het gedrag dat Ik vaak zag.
Zouden dat andere bloedlijnen zijn hier of gewoon echt mensen die weten waar ze mee bezig zijn want Ik heb hier alleen nog maar leuke staffs on moet.
-
Corneliana
- Zeer actief
dat begrijp ik maar het ging niet over hondagressieve honden.Paisley schreef:Nee maar de huidige indeling is daardoor voor hondagressieve honden niet geschikt en worden ze geweigerd voor sporten als agility of flyball.
-
Corneliana
- Zeer actief
nou dat dus. nieuwe buren van mij ook loopt losjes aan een flex komt je blij tegemoet als je daar aan belt mijn kinderen lopen daar in en uit, geen grauw alleen tot voor kort heel hoog springen maar de laatste keer hadden ze dat er ook gewoon netjes uit. maar het is geen mooie ik denk dat het een soort nepperd/kruising is.wilma23 schreef:Bijna Iedereen heeft een staffie hier allerlei soorten
- Paisley
- Zeer actief
Ik bedoel ermee te zeggen dat honden in de opgewonden sportmode een stuk onverdraagzamer kunnen zijn dan in andere situaties.Corneliana schreef:dat begrijp ik maar het ging niet over hondagressieve honden.Paisley schreef:Nee maar de huidige indeling is daardoor voor hondagressieve honden niet geschikt en worden ze geweigerd voor sporten als agility of flyball.

- Rahne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tamaskan
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Mijn Guess tijdens Flyball training (geluid zou ik uitzetten): https://www.youtube.com/watch?v=5QMlTF5PAxQ
Ze is op zo'n moment helemaal niet bezig met de andere honden, ze heeft alleen maar aandacht voor de bal.
Ze is op zo'n moment helemaal niet bezig met de andere honden, ze heeft alleen maar aandacht voor de bal.
- Paisley
- Zeer actief
Ik zou dat echt niet doenRahne schreef: (geluid zou ik uitzetten)

- Rahne
- Zeer actief
- Contacteer:
Paisley schreef:Ik zou dat echt niet doenRahne schreef: (geluid zou ik uitzetten)
- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
- Aantal honden: 3
Goeiemorgen wat een filmpje.. Je zal het mee maken..Nanna schreef:
Als ik met mijn hondje trainde op een club waar vechthonden tijdens de training los mogen lopen, zocht ik een andere club. Heel lullig, maar het is niet anders. Kunnen de eigenaren kakelen over de focus die ze hebben en dat is allemaal heel leuk en aardig maar ik had toch liever niet dat die focus 99 x bij het werk is en de 100e keer bij mijn hondje.
Ik snap gerust dat honden tijdens het werk gillend in de adrenaline zitten en dat er weleens klappen onderling kunnen vallen. Allemaal heel begrijpelijk. Maar ik heb toch liever niet dat een dergelijke hond dat doet.
En aangezien ik nu al weet dat ik er geen lol meer in zou hebben en alleen maar met samengeknepen billen zou lopen is de meest voor de hand liggende actie wegwezen.
Ik zit niet op dit soort situaties te wachten, hoeveel leuke cruftsfilmpjes er ook tegenover staan
Over het filmpje van TS, mooi filmpje om te zien. Hebben ze nou een soort bandages aan? Waar is dat voor?
Ik vond dat filmpje op pagina 1 met die Goldens ook erg leuk!
Laatst gewijzigd door Sulluna op 21 mar 2015 13:19, 4 keer totaal gewijzigd.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Sinds wanneer ga jij naar een hondenschool?Nanna schreef: Als ik met mijn hondje trainde op een club waar vechthonden tijdens de training los mogen lopen, zocht ik een andere club. Heel lullig, maar het is niet anders. Kunnen de eigenaren kakelen over de focus die ze hebben en dat is allemaal heel leuk en aardig maar ik had toch liever niet dat die focus 99 x bij het werk is en de 100e keer bij mijn hondje.
Ik snap gerust dat honden tijdens het werk gillend in de adrenaline zitten en dat er weleens klappen onderling kunnen vallen. Allemaal heel begrijpelijk. Maar ik heb toch liever niet dat een dergelijke hond dat doet.
En aangezien ik nu al weet dat ik er geen lol meer in zou hebben en alleen maar met samengeknepen billen zou lopen is de meest voor de hand liggende actie wegwezen.
Ik zit niet op dit soort situaties te wachten, hoeveel leuke cruftsfilmpjes er ook tegenover staan
-
-Saskia-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Is dat een 'ding', dat hysterische gekrijs bij het flyballen?
Ik vind het bovenste filmpje reuze meevallen hoor maar ik heb al Belgische demo's gezien waar je spontaan van wegrent door het geschreeuw. De honden doen vaak gezellig mee en verspillen daarmee energie, het lijkt me zo contraproductief.
Ik vind het bovenste filmpje reuze meevallen hoor maar ik heb al Belgische demo's gezien waar je spontaan van wegrent door het geschreeuw. De honden doen vaak gezellig mee en verspillen daarmee energie, het lijkt me zo contraproductief.
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Het is niet mijn favoriete ras maar man o man, die lekkere dikke staf op 5:00. Ge-wel-dig! Ik heb me kapot gelachen hoe die alles op zijn gemakje doet 
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.

- Rahne
- Zeer actief
- Contacteer:
De eerste keer dat ik ging kijken bij de Flyball dacht ik ook-Saskia- schreef:Is dat een 'ding', dat hysterische gekrijs bij het flyballen?
-
Corneliana
- Zeer actief
ik snap het wel vind het trouwens op een filmpje al erg om te zien maar dan ben ik vast een mafkees maar kan me haast niet voorstellen dat zo'n leuk buurhondje dat in zich zal hebben maar het zal vast wel.Nanna schreef: Ik zit niet op dit soort situaties te wachten, hoeveel leuke cruftsfilmpjes er ook tegenover staan
ik hoef er ook nooit eentje zelf, van hondagressie heb ik mijn buik wel vol. soms steek ik nog per ongeluk over als ik in de verte een jack russel zie naderen