Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik heb zo'n vermoeden dat deze zwanen bij de vlakbij gelegen kinderboerderij horen maar ik vond het byzonder genoeg om ze even te kieken.
Had helaas alleen maar mijn oude sony telefoon bij me dus de kwaliteid in niet jedat.
Wij hebben hier nog een, die trekt op met twee witte de rest van de familie is opgehaald door de dierenambulance.
Ze kunnen met jongen heel erg agressief worden, mijn man kon er met zijn kayak niet meer langs hahaha.
Zwarte zwanen horen niet in Nederland maar redden het prima. Ze worden heel veel gefokt door particulieren en kinderboerderijen ed. Maar ze hebben water nodig, zijn onderling heel onverdraagzaam in de broedtijd dus vaak verdwijnen ze toch naar het wild. Mooi paartje zo te zien. Soms krijgen zwarte zwanen jongen midden in de winter. Komt omdat het in Australie waar ze vandaan komen nooit winter is zoals het hier winter is.