Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pijnlijke heupen/bekkenkanteling.

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Pijnlijke heupen/bekkenkanteling.

Ongelezen bericht door duitse herder »

Groeipijnen zijn ook vreselijk, maar ze groeien er overheen gelukkig!
Volgens mij kunnen groeipijnen erfelijk zijn.
Perry en Noah

Afbeelding
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Wat een opluchting zeg.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Fijn dat t geen hd is. Wat zei je eigen da van zijn te vroege en foute conclusie? Ik snap niet dat er nog steeds da en zijn die zonder fotos maar zo hd beoordelen
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Gelukkig dat het maar groeipijnen zijn.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Wat een fijn nieuws :ok:
Hopelijk gaan de groeipijnen snel over met wat minder voer/minder snel aankomen!
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Nawosh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka

Ongelezen bericht door Nawosh »

Wat een fijne uitslag zeg!
Groetjes, Marjan
senseotje
Actief

Ongelezen bericht door senseotje »

Wat een fijne reacties allemaal.

nee heb geen contact meer gehad met deze dierenarts in Winsum, heb er geen zin in want het helpt toch niet. We hebben met ons allen een rot periode achter de rug door het verlies van onze vorige herder, keuze wel of niet een andere hond erbij (hebben nog 2, jackies) dan de onzekerheid van de nieuwe pup en dan gisteren die rot arts wat weer een rot nacht geeft.

Ik ben ontzettend goed behandeld in Roden, de arts heeft 20 minuten op de rekening gezet terwijl ik er anderhalf uur heb gezeten, Maylo heeft het lampje vandaag echt uit en krijgt morgen nog een rust dag, zaterdag slaan we de cursus even over en voor de rest zet ik mijn energie weer in voor de pup en de andere beide hondjes.

voor ernstige dingen en over 8 week controle ga ik terug naar Roden, verder zullen wij het ook bij Marieke gaan proberen voor de kleinere dingen, al denk ik wel dat ik voor puppy wegen etc mooi in Winsum blijf :P kost niks.

Verder heb ik ook een goede reactie van de fokster gehad en ze bood mij zelf aan de helft van de kosten te betalen als onze verzekering niet betaald ( hebben de verzekering maar voor een maand en stoppen dan).

fijn dat jullie allemaal zo hebben mee gedacht en hebben gereageerd, voelt ontzettend goed :E:
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

senseotje schreef:Wat een fijne reacties allemaal.

nee heb geen contact meer gehad met deze dierenarts in Winsum, heb er geen zin in want het helpt toch niet.
Ik zou het wel doen. Ik denk dat de dierenarts je oprecht heeft willen helpen maar een voorbarige conclusie heeft getrokken door gebrek aan ervaring, en daarmee een hondenbezitter de stuipen op het lijf heeft gejaagd. Als je dit communiceert, denk ik zeker dat de arts ervan schrikt en er van leert voor de volgende keer! Als je geen discussies wilt, kun je natuurlijk ook even kort op papier zetten wat je dwars zit.

Fijn dat Hopmans je zo goed geholpen heeft. Hij neemt inderdaad heel ruim de tijd, met als enig nadeel dat je soms ook erg lang in de wachtkamer zit. Op de rekening vind je het niet terug inderdaad, die ervaring hebben wij ook :ok:

En Marieke uit Ezinge vind ik ook een top dierenarts, lekkere nuchtere boerentrien met praktische kijk op de zaken, plezier in dr werk :ok: Ze is ook bijzonder goedkoop, heeft mijn hond gecastreerd voor de helft van wat de praktijk in Winsum vraagt. En ik heb erg gelachen om haar geanimeerde verhalen hoe ze de praktijk in haar eentje rooit en soms wat handjes te kort komt bij bijvoorbeeld hondjes van het weerbarstige type :mrgreen:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik hoopte hier al op, wat een opluchting! Goed dat je niet op het advies van je eigen dierenarts af bent gegaan. Ik vind het wel een flinke blunder en zou dit zeker nog bij de betreffende dierenarts melden.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”