Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat gaat dat hard!! Gelukkig heeft Vedette gekozen om nu loops te worden zodat ze bij de renbaandag is Hoeven we ons daar niet meer druk over te maken! Lutèce moet haar billetjes voorlopig nog even samenknijpen en dan komt alles goed!
Wat leuk, mijn hond zou dit helemaal te gek vinden.. Hij is alleen niet de sociaalste en dat is samen met die laag lijkende omheining geen combi. Pff, jammer.
Het terrein is volgens mij wel omheind, maar de baan niet helemaal van de rest van het terrein. Ze kunnen als ze echt willen dus naar de andere honden lopen.
[quote="Evertje"]Het terrein is volgens mij wel omheind, maar de baan niet helemaal van de rest van het terrein. Ze kunnen als ze echt willen dus naar de andere honden
Zit voor groot deel heg omheen maar als ze echt willen kunnen ze eraf ja.
Terrein is idd wel omheind
Cleva schreef:
Nou, dat heb ik liever niet.
Dat vind ik een beetje pottenkijkerig en dat je dan voor me staat bij de slappe frietkraam. Of is het een slappefriet kraam?
De kraam met slappe friet in ieder geval.
Gods, laat me toch met rust!
Tara schreef:Mag ik komen kijken zonder in te schrijven? Ik zou het echt wel heel erg leuk vinden om mijn honden in te schrijven, maar ik vind het trainingstechnisch niet helemaal verantwoord om ze achter een lure aan te laten jakkeren.
Ja hoor
Bij mij wil Ivy juist niet door de jachttraining haha, die weet dat ze niet zomaar ergens achteraan mag rennen...die laat ik ook niet meer meedoen, boeit dr niks dat ding.
Tara schreef:Mag ik komen kijken zonder in te schrijven? Ik zou het echt wel heel erg leuk vinden om mijn honden in te schrijven, maar ik vind het trainingstechnisch niet helemaal verantwoord om ze achter een lure aan te laten jakkeren.
Kan zijn dat ik me eenmaal aanwezig nog beslis om Gimmick terug te trekken hoor. Maar dat is uiteraard op eigen kosten.
Ik weet dat ze die lure helemaal te gek gaat vinden maar ik moet zelf het lef nog hebben om haar los te laten.... ze loopt nooit los van de lijn dus voor mij ook wat spannend. Mijn vriend gaat mee om haar op te vangen aan het einde maar ja...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Joyce112 schreef:
Ze voorspellen nu voor volgende week 23 graden en licht bewolkt.
Laten we hopen dat dat zo blijft, want voor de vrijdag en de zaterdag voorspellen ze 28 en 27 graden...
Ja, ik zag het inderdaad! Pfoe.. vind ik wel lekker, maar voor de honden is het zeker niet fijn op zo'n dag.
Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken om mee te nemen?
Behalve water?
Nou, 27/28 graden vind ik zelf veel te warm, hoor. En dan vind ik het ook niet meer verantwoord om mijn honden mee te laten rennen op de renbaan, helaas. Dus ik hoop heel erg dat het zondag inderdaad minder warm wordt.
Wat je mee zou kunnen nemen: stoeltjes voor jezelf. Een bench of pin + kleedje om je hond in/aan vast/op te leggen, eten en drinken voor jezelf en (eventueel) voor je hond.