Tisbee (Galgo teefje) komt bij ons in de opvang. Diana plaatste een oproepje voor Tis omdat haar geplande gastgezin afgehaakt had en ze zonder opvangadres niet meer meekon op het geplande transport van vandaag. Nouja, ik ben een sucker voor hondjes die ineens een plekje zoeken dus ik ging voor de bijl
Maar ik ga natuurlijk niet voor iedere plekjezoekende hond voor de bijl hè: de hond moet me aanspreken én goed passen bij mijn katten en honden (en bij mij en man)

Na wat overleg met Diana bleek dat ze hier zeer waarschijnlijk wel zou passen, dus na wat overleg thuis hebben we besloten dat ze mag komen
Ze is gisteren vertrokken in een busje voor hondenvervoer, samen met nog zestien honden, en komt straks na een reis van zo'n 16u aan in Aken. Daarna neemt Diana tien honden mee naar Roermond (de andere zeven worden in Duitsland overgedragen) en daar zullen acht honden verdeeld worden onder de enthousiaste ophalers. Diana neemt Tisbee voor ons mee en bij Arnhem zullen wij Tisbee vanmiddag overnemen.
We hebben er erg veel zin in om dit meisje op te vangen en we zijn nu de laatste uurtjes wel een beetje aan het aftellen. Alles staat klaar, dus het wachten is op het sein van Diana dat we 'mogen' vertrekken
Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan lopen en hoop dat ik straks nog lekker wat foto's kan maken en plaatsen van Tisbee en de rest van de roedel (en natuurlijk zo af en toe een verhaaltje over het gespuis)