Oke ik dacht het effMonaToetje schreef:Nee, hij hangt Bruce niet op , hij houd het lijntje iets strakker omdat dat 'mooier ' staat .twinkeltje schreef:Hangt hij nu dat hondje op het lijntje lijkt wel erg strak?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo jammer
Moderator: moderatorteam
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: Zo jammer
- dagmar88
- Zeer actief
Brigitte schreef: en buiten in de zomer bij die goedkope Bullen we staan lekker op een veldje in de zon gaan we in makkelijk, kijk ik heb nike's en tattoo's en dan kan mij iig niet schelen en ik heb un vechtjoekel (grapje)
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
- Aantal honden: 1
HELP, ik heb kortsluiting.MonaToetje schreef:Iedereen showt op zijn eigen manier, de èèn gaat gehurkt naast te hond zitten, de ander blijft staan met een los of strak lijntje .Corneliana schreef:sorry maar hij houdt het wel behoorlijk strak.MonaToetje schreef:Nee, hij hangt Bruce niet op , hij houd het lijntje iets strakker omdat dat 'mooier ' staat .twinkeltje schreef:Hangt hij nu dat hondje op het lijntje lijkt wel erg strak?
waarom ga je dan niet dichterbij de hond hurken en trek je dan het lijntje een beetje op?
of laat je het gewoon?
en omdat ik nou toch aan het zeuren ben: vind het gaaf dat je het aan gezicht en bouw dus wel kan zien he?
am. staff.
klopt helemaal.
En nee, ik kan niet aan het gezicht en de bouw van iemand zien dat hij Am.staffs heeft.
Ik neem aan dat Corneliana aan de hond kan zien dat het een Am.staf is en niet aan de man. Zo niet dan stijgt Cornelia enorm in mijn achting. Ik dacht n.l. dat de man een reus was en de hond een franse buldog (ik ben w.s. dit forum niet waardig
- cornelia
- Zeer actief
Ja maak me nog gekkerNanna schreef:cornelia schreef: Ik dacht n.l. dat de man een reus was en de hond een franse buldog (ik ben w.s. dit forum niet waardigDe hond is een Boston terriër
Laatst gewijzigd door cornelia op 07 mar 2015 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
cornelia schreef:Ja maak me nog gekkerNanna schreef:cornelia schreef: Ik dacht n.l. dat de man een reus was en de hond een franse buldog (ik ben w.s. dit forum niet waardigDe hond is een Boston terriër
![]()
Nanna heeft wel gelijk
- cornelia
- Zeer actief
Oh maar mijn kwartje is gevallen. Handler van Bruce de Boston terriër en ook nog fokker van am.staf's.
Ja het is dat ik zo geweldig kan ouwehoeren want van mijn hondenkennis moeten we het niet hebben
hoewel ik dus wel gelijk had toen ik dacht;
als dat een Am.staf is is Ezio een St. Bernard.
Ja het is dat ik zo geweldig kan ouwehoeren want van mijn hondenkennis moeten we het niet hebben
hoewel ik dus wel gelijk had toen ik dacht;
-
Wolfsblut
- Zeer actief
Het is duidelijk te zien dat deze man niet gewend is om een kostuum te dragen. Het kostuum is behoorlijk gedateerd, jaren zeventig stijl. Het jasje is hem bovendien twee maten te klein.MonaToetje schreef:
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- cornelia
- Zeer actief
Oh man ik ben zo blij dat jij het zegt.....................ik wou niemand "beledigen" enWolfsblut schreef:Het is duidelijk te zien dat deze man niet gewend is om een kostuum te dragen. Het kostuum is behoorlijk gedateerd, jaren zeventig stijl. Het jasje is hem bovendien twee maten te klein.MonaToetje schreef:
was zover als ik durfde te gaan.Nou, als je diep mijn hart kijkt, dan zie ik toch liever de kamperoutfit.
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
cornelia schreef:Oh maar mijn kwartje is gevallen. Handler van Bruce de Boston terriër en ook nog fokker van am.staf's.
![]()
![]()
Ja het is dat ik zo geweldig kan ouwehoeren want van mijn hondenkennis moeten we het niet hebben![]()
hoewel ik dus wel gelijk had toen ik dacht;als dat een Am.staf is is Ezio een St. Bernard.
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)