Vedette met dierenarts cadeau:

3 jaar is mijn meisje al weer!
Moderator: moderatorteam

Nou, logeren weet ik niet, maar we zijn denk ik over een week of 6 of 7 puppies kijken en fotograferen in Groningen, dus misschien een combiHilly45 schreef:Gefeliciteerd!! Wanneer komt Vedette nu eens logeren in Groningen?
Oh, strak plan, ga me dan aub benaderen. Puppies like Vedette? Op dierenehbo was een fokker met een hond als Vedette, zo gaaf.lijn schreef:Nou, logeren weet ik niet, maar we zijn denk ik over een week of 6 of 7 puppies kijken en fotograferen in Groningen, dus misschien een combiHilly45 schreef:Gefeliciteerd!! Wanneer komt Vedette nu eens logeren in Groningen?

Ja! Fokker van mijn logeetjes. Ik dacht dat zij ook dierenehbo heeft gedaan! Of had ze maar 1 hond sowieso? Ben benieuwd nu wie het was!Hilly45 schreef:Oh, strak plan, ga me dan aub benaderen. Puppies like Vedette? Op dierenehbo was een fokker met een hond als Vedette, zo gaaf.lijn schreef:Nou, logeren weet ik niet, maar we zijn denk ik over een week of 6 of 7 puppies kijken en fotograferen in Groningen, dus misschien een combiHilly45 schreef:Gefeliciteerd!! Wanneer komt Vedette nu eens logeren in Groningen?
Ze had 1 hond bij zich, die ik ook heb mogen 'verbinden', haha. Wilde persee met haar samenwerken vanwege haar hond. Maar thuis heeft ze meende ik heel veel honden a la Vedette en ook veel gefokt. Wist er onwijs veel van.lijn schreef:Ja! Fokker van mijn logeetjes. Ik dacht dat zij ook dierenehbo heeft gedaan! Of had ze maar 1 hond sowieso? Ben benieuwd nu wie het was!Hilly45 schreef:Oh, strak plan, ga me dan aub benaderen. Puppies like Vedette? Op dierenehbo was een fokker met een hond als Vedette, zo gaaf.lijn schreef:Nou, logeren weet ik niet, maar we zijn denk ik over een week of 6 of 7 puppies kijken en fotograferen in Groningen, dus misschien een combiHilly45 schreef:Gefeliciteerd!! Wanneer komt Vedette nu eens logeren in Groningen?