Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja hoor we zijn net weer
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Ja hoor we zijn net weer
naar de dierenarts geweest, Jarah had 39,4 koorts en was erg sloom tijdens de wandeling en rilde toen we thuis waren, bij onze eigen dierenarts konden we niet terecht want die zat vol we konden wel komen als ze om acht uur hogere koorts had.
Gerard wilde dat niet afwachten en ging dus een dierenarts in Nieuwerkerk aan den IJssel bellen, toen we daar waren en de dierenarts haar koorts opnam was het 40 graden.
Morgenochtend moet Gerard terug om een echo te laten maken omdat de dierenarts een baarmoederontsteking niet uit kon sluiten ( ze is nu loops ) ook al voelde hij niks aan haar buik, ik probeerde nog of Gerard dat niet liever bij onze eigen dierenarts wilde laten doen, maar hij zei: dan zitten ze misschien weer vol.
Ze heeft een pijnstiller gekregen en antibiotica voor nu en morgenochtend.
Had ik haar nu toch maar laten castreren toen haar melkklieren allemaal weg gehaald werden, de dierenarts vroeg het toen nog. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer.
Ik hoop maar dat er morgen niks op de echo te zien is, of in ieder geval geen baarmoederontsteking.
Gerard wilde dat niet afwachten en ging dus een dierenarts in Nieuwerkerk aan den IJssel bellen, toen we daar waren en de dierenarts haar koorts opnam was het 40 graden.
Morgenochtend moet Gerard terug om een echo te laten maken omdat de dierenarts een baarmoederontsteking niet uit kon sluiten ( ze is nu loops ) ook al voelde hij niks aan haar buik, ik probeerde nog of Gerard dat niet liever bij onze eigen dierenarts wilde laten doen, maar hij zei: dan zitten ze misschien weer vol.
Ze heeft een pijnstiller gekregen en antibiotica voor nu en morgenochtend.
Had ik haar nu toch maar laten castreren toen haar melkklieren allemaal weg gehaald werden, de dierenarts vroeg het toen nog. Maar ja, gedane zaken nemen geen keer.
Ik hoop maar dat er morgen niks op de echo te zien is, of in ieder geval geen baarmoederontsteking.
Laatst gewijzigd door gonnie op 05 mar 2015 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Marion.
Re: Ja hoor we zijn net weer
Mijn hemel Gonnie, lees je berichten eens na. Ze staan vol met Gerard dit en Gerard zo
Sterkte met jullie meisje, snap alleen niet goed waarom een bmo niet gelijk met een echo vastgesteld kon worden.
Sterkte met jullie meisje, snap alleen niet goed waarom een bmo niet gelijk met een echo vastgesteld kon worden.
-
gonnie
- Zeer actief
De dierenarts kon zelf niet zo goed echo's maken zei hij, degene die het morgen doet kan het beter.
Heb dat van Gerard weg gehaald.
Heb dat van Gerard weg gehaald.
Laatst gewijzigd door gonnie op 05 mar 2015 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Gonnie.
-
Sterre
Sterkte Gonnie. Kan het geen beginnende longontsteking zijn? Omdat de koorts zo snel op kwam zetten? Hopelijk valt het mee en doet de antibiotica zijn werk.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Beterschap, hopelijk knapt ze snel op.
-
gonnie
- Zeer actief
Haar longen klonken goed. Maar hoop wel dat het geen baarmoederontsteking is.
Ik hoop ook dat ze snel opknapt, maar ze blijft nu op bed liggen en kwam zelfs niet naar Gerard toen hij ging eten, al wilde ze bij de dierenarts wel brokjes eten.
Ik hoop ook dat ze snel opknapt, maar ze blijft nu op bed liggen en kwam zelfs niet naar Gerard toen hij ging eten, al wilde ze bij de dierenarts wel brokjes eten.
Groetjes Gonnie.
-
Sterre
Ik duim voor je dat het geen bmo is. Ze klinkt wel zielig. Maar dat is door de koorts ook natuurlijk.gonnie schreef:Haar longen klonken goed. Maar hoop wel dat het geen baarmoederontsteking is.
-
gonnie
- Zeer actief
Zal ook wel door de koorts komen denk ik.
Hoop in ieder geval dat het meevalt morgen en het alleen een virusje is.
Ik heb gewoon buikpijn van de zenuwen.
Hoop in ieder geval dat het meevalt morgen en het alleen een virusje is.
Ik heb gewoon buikpijn van de zenuwen.
Groetjes Gonnie.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Gruwels vind ik zulke dingen, hoop dat ze in de loop van de avond toch nog opknapt en dat het loos alarm is.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
gonnie
- Zeer actief
Ik hoop het ook. Wordt een lange nacht.
Groetjes Gonnie.
-
Tiny
- Zeer actief
Dat zeker! Geef Gerard maar alvast een slaappil, alles wat slaapt is zoet zei mijn oma altijd. En jij kan wat rustiger zittengonnie schreef:Ik hoop het ook. Wordt een lange nacht.
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
gonnie
- Zeer actief
Rustig zitten kan ik vergeten, hij is helemaal in de war. Hij ziet het zoals gewoonlijk weer erg zwart in.
Ik zelf denk dat het meevalt want toen ze de tafel af kwam bij de dierenarts zag ik twee druppels lichtrood bloed dus er komt geen smurrie uit.
Ze zal wel een verkeerde drol buiten gegeten hebben, als ze geen baarmoederontsteking heeft gaat de dierenarts een bloedonderzoek doen.
Ik zelf denk dat het meevalt want toen ze de tafel af kwam bij de dierenarts zag ik twee druppels lichtrood bloed dus er komt geen smurrie uit.
Ze zal wel een verkeerde drol buiten gegeten hebben, als ze geen baarmoederontsteking heeft gaat de dierenarts een bloedonderzoek doen.
Groetjes Gonnie.
- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
- Aantal honden: 1
- Zamunda
- Zeer actief
Beterschap voor Jarah.
De kans dat het een BMO is is toch wel heel klein als ze nu loops is?
-
Sterre
Moeilijk voor je hoor. Hond ziek en man in de war. Maar wat bedoel je met bloed? Is ze loops of komt er nu ineens bloed uit?gonnie schreef:Rustig zitten kan ik vergeten, hij is helemaal in de war. Hij ziet het zoals gewoonlijk weer erg zwart in.
-
gonnie
- Zeer actief
Ze is loops, maar je ziet de laatste tijd niet veel bloedverlies meer bij mijn honden, vroeger lag er best altijd veel bloeddruppels op de vloer en zat het ook vaak aan de deuren, maar de laatste keren dat de meiden loops waren verloren ze amper bloed.
En toen ik haar bij de dierenarts van de tafel af tilde vielen er twee druppeltjes op de grond en kon ik zien dat het heel helder licht rood bloed was.
En ik heb thuis een papiertje langs haar vulva gehaald en dat zag er ook goed uit en stonk ook niet, ik ruik er altijd even aan.
En toen ik haar bij de dierenarts van de tafel af tilde vielen er twee druppeltjes op de grond en kon ik zien dat het heel helder licht rood bloed was.
En ik heb thuis een papiertje langs haar vulva gehaald en dat zag er ook goed uit en stonk ook niet, ik ruik er altijd even aan.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Dank jullie voor jullie medeleven.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Na elke loopsheid is er meer kans op een baarmoederontsteking, tenminste dat heb ik weleens gelezen en aangezien ze elke vier maanden loops zijn.Zamunda schreef:Beterschap voor Jarah.
Groetjes Gonnie.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Beterschap voor Jarah Gonnie
En een knuffel voor jou.
Hopelijk toch een rustige nacht
En een knuffel voor jou.
Hopelijk toch een rustige nacht
-
gonnie
- Zeer actief
Dank je. Zelf denk ik dat het wel mee valt, al kan Gerard natuurlijk best weleens gelijk hebben.
Hij vindt het gek dat onze eigen dierenarts ons niet liet komen, maar dat is niet zo gek natuurlijk als je constant voor niks daar komt.
Al vind ik wel dat je met een hond met koorts langs moet kunnen komen. Tenslotte had ze 39,4 en bij de dierenarts was het 40 graden.
Ik snap wel dat ze daar denken dat het wel mee zal vallen omdat ze nog gewoon wilt eten, maar alleen Tama eet weleens wat slechter, de andere twee eten altijd wel.
Bijou ging dood op de eerste dag in haar leven dat ze niet at. Ik zei altijd dat mijn honden pas niet meer eten als ze dood zijn of gaan en dat klopte dus.
Hij vindt het gek dat onze eigen dierenarts ons niet liet komen, maar dat is niet zo gek natuurlijk als je constant voor niks daar komt.
Al vind ik wel dat je met een hond met koorts langs moet kunnen komen. Tenslotte had ze 39,4 en bij de dierenarts was het 40 graden.
Ik snap wel dat ze daar denken dat het wel mee zal vallen omdat ze nog gewoon wilt eten, maar alleen Tama eet weleens wat slechter, de andere twee eten altijd wel.
Bijou ging dood op de eerste dag in haar leven dat ze niet at. Ik zei altijd dat mijn honden pas niet meer eten als ze dood zijn of gaan en dat klopte dus.
Groetjes Gonnie.
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Ik vid ook dat e bi zo'n temperatuur langs moet kunnen komen bij je d.a.
Zeker gezien de verdere symptomen...
sterkte, ik duim voor je dat het meevalt.
Zeker gezien de verdere symptomen...
sterkte, ik duim voor je dat het meevalt.
-
gonnie
- Zeer actief
Dank je.
En eigenlijk hebben ze geen mensenkennis, want het zou nou zomaar kunnen zijn dat Gerard er nooit meer naar toe gaat.
En eigenlijk hebben ze geen mensenkennis, want het zou nou zomaar kunnen zijn dat Gerard er nooit meer naar toe gaat.
Groetjes Gonnie.
-
Sterre
Nou ik zou Gerard nog gelijk geven ook. Belachelijk dat je niet langs mocht komen met een hond met koorts.gonnie schreef:Dank je.
-
gonnie
- Zeer actief
Is ook belachelijk, zeker omdat ze er ook sloom bij was, is het nou alleen koorts.
Gerard zegt net dat hij er nog wel heen gaat om te zeggen dat hij heel erg teleurgesteld is in ze.
Gerard zegt net dat hij er nog wel heen gaat om te zeggen dat hij heel erg teleurgesteld is in ze.
Groetjes Gonnie.
-
Marion.
Gerard.
-
gonnie
- Zeer actief
Marion. schreef:Gerard.
Nou en? Ik zei het niet.
Wat ben jij een zeikerd zeg, je lijkt wel een beetje op mijn man.
Ik zeg er toch niks van dat jij constant over verzekeringen aan het zeuren bent.
Groetjes Gonnie.
-
Marion.
Misschien moet jij éen beetje letten op wie je zeikt. Dat is de man waar je mee bent getrouwd.gonnie schreef:Marion. schreef:Gerard.
Nou en? Ik zei het niet.
Wat ben jij een zeikerd zeg, je lijkt wel een beetje op mijn man.
Ik zeg er toch niks van dat jij constant over verzekeringen aan het zeuren bent.
-
gonnie
- Zeer actief
Nou en? we zijn al veertig jaar getrouwd en er mankeert niks aan ons huwelijk.
en als we elkaar af willen zeiken doen we dat. Gaat jou niks aan.
Groetjes Gonnie.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
gonnie schreef:Nou en? we zijn al veertig jaar getrouwd en er mankeert niks aan ons huwelijk.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
gonnie
- Zeer actief
Hahaha, dank je.
Nou ik kan nog harder lachen en jullie misschien ook wel.
Ik gaf Gerard gisteren de kans om Jarah vandaag bij onze eigen dierenarts te laten onderzoeken toen de dierenarts gisteren zei dat we daar een echo konden laten maken en eventueel een operatie als ze een baarmoederontsteking had, maar nee, want stel je voor dat onze eigen dierenarts weer geen tijd had.
Moeten jullie raden wat hij vanochtend zei?
Hij zei: Ik ga met Jarah naar onze eigen dierenarts kijken of zij toch plek hebben. En die andere afspraak zegt hij dan wel af. Ik denk dat hij dan in geval van nood daar niet meer hoeft aan te kloppen maar goed dat zien we dan wel weer.
Hij is nu dus gewoon onderweg naar onze eigen dierenarts zonder te bellen.
Als ze geen tijd hebben gaat hij dus naar de dierenarts waar we gisteren geweest zijn.
Ik ken hem ook alsof ik hem zelf gemaakt heb. Ik zei voordat de dierenarts van gisteren de afspraak maakte nog tegen Gerard heb je niet liever dat onze eigen dierenarts het doet, nee vond hij niet nodig want stel je voor dat ze geen tijd hebben.
Hij was gisteren natuurlijk nog wel kwaad dat we niet bij onze eigen dierenarts terecht konden en dan kan hij geen goede beslissing nemen. Pas als zijn boosheid afgezakt is, wat dus wel een nacht duurt, gaat hij nadenken. Hahahaha.
Nou ik kan nog harder lachen en jullie misschien ook wel.
Ik gaf Gerard gisteren de kans om Jarah vandaag bij onze eigen dierenarts te laten onderzoeken toen de dierenarts gisteren zei dat we daar een echo konden laten maken en eventueel een operatie als ze een baarmoederontsteking had, maar nee, want stel je voor dat onze eigen dierenarts weer geen tijd had.
Moeten jullie raden wat hij vanochtend zei?
Hij zei: Ik ga met Jarah naar onze eigen dierenarts kijken of zij toch plek hebben. En die andere afspraak zegt hij dan wel af. Ik denk dat hij dan in geval van nood daar niet meer hoeft aan te kloppen maar goed dat zien we dan wel weer.
Hij is nu dus gewoon onderweg naar onze eigen dierenarts zonder te bellen.
Als ze geen tijd hebben gaat hij dus naar de dierenarts waar we gisteren geweest zijn.
Ik ken hem ook alsof ik hem zelf gemaakt heb. Ik zei voordat de dierenarts van gisteren de afspraak maakte nog tegen Gerard heb je niet liever dat onze eigen dierenarts het doet, nee vond hij niet nodig want stel je voor dat ze geen tijd hebben.
Hij was gisteren natuurlijk nog wel kwaad dat we niet bij onze eigen dierenarts terecht konden en dan kan hij geen goede beslissing nemen. Pas als zijn boosheid afgezakt is, wat dus wel een nacht duurt, gaat hij nadenken. Hahahaha.
Groetjes Gonnie.