De stok . Hij snapte eerst niet goed dat hij moest springen, hij ging toen gewoon vol gas tegen de pakwerker aan

transport

werp

fiets

wegvolgen
Al met al heel trots op mijn ventje

Moderator: moderatorteam
Heb je helemaal gelijk in! Op foto's kan het vertekenen, je kunt er niet aan afzien of het van een eind is of 3 meter, vandaar dat ik het erbij schreef.Gos schreef:Wat een heerlijke hond! Fijn dat hij zo gemakkelijk leert, dat is voor jou ook wel ontspannen. Hij is al een heel eind op weg zo te zien! Dat stellen vanaf grotere afstand moeten ze nog zo lang, gewoon lekker vanaf kortere afstand doen, die extra afstand overbruggen ze later heus ook nog wel. kan me niet vorstellen dat hij dan halverwege zegt, nou het is me toch net wat te ver hoor
Jups, 3 anderen uit t nest zijn ook al geröntgend en goed. Gewoon zonder narcose, wel zo fijn! Hij heeft inderdaad een aan -uit knop, vrienden van ons vinden het ook raar als ze de foto's zien van hem in actie t.o.v. hoe ze hem kennen bij ons thuis.Rocco schreef:Hondje met een aan en uit knop hou ik van en goede bloedlijn overo.a Castor Jansen en Ben Huijs lijn, Max Weber en medisch ook goed zie ik
Machie schreef:Jeetje wat een knapperd! Mooi donker van kleur ook!
Thanks! Moet zeggen dat hij echt veel roder is geworden, als pup was hij licht geel. Vind dat rode zelf erg mooi.samantha! schreef:Leuk om te zien!
Heb ik ook gedaan, dat was goed voor ik overstapte op de helper. Dat werkt inderdaad makkelijker!Gos schreef: Wij doen trouwens dingen als manrevieren en transport ook altijd eerst in burger zodat de hond gemakkelijker de essentie van de oefening begrijpt en beheerst voordat de afleiding/driftverhoger van het pak erbij komt.
Zelf kan ik daar niet goed over oordelen, ik vind hem mooi. Hij is niet zo heel groot ( 62cm) en vrij atletisch gebouwd en dat is wel zo makkelijk in de omgang. Een big roy pup zou niks voor mij zijn qua formaatDaisy@ schreef: Hoorde dat het een mooie hond was![]()
Mijn stafford is ook niet zo heel groot, 50cm schofthoogte. Dat is net als Oscar heeft voor een mechel, ook voor een stafford een normale maat voor een stamboomhond, maar tegenwoordig zijn de meeste mechel- en staffordreuen hoger.Yara schreef:Ik vind het wel een hele mooie hond. Op de foto in je onderschrift naast de stafford lijkt hij enorm groot. Maar dat valt dus wel mee. Helaas geen tips voor het springen, mijne doet het uit zichzelf al heel erg overdreven. Is een halfzus van big Roy maar ook niet heel groot gelukkig.
Oké, ze is een stuk groter dan die kleine druif van mij, maar dat is al snel, haha.Hippo schreef:Ik vind het wel meevallen hoor hoe klein en tenger z'n moeder is. Het is een redelijk normaal formaat mechelteef en niet iel ofzo. Zijn vader is inderdaad niet echt groot. Dit is zijn bloedlijn: BRN 24518
Castor van Dirk Jansen x Roxy van Piet Maat . Alle pups zitten in de KNPV, de paar(4) die ik ken gaan erg goed, dat is heel leuk.
Klopt het komt inderdaad ook hoe de helper zijn arm/schouder laat zakken. Weet ook waarom, Oscar beukt graag vol tegen de voorkant aan. Ik train wel eens ergens anders, helpers die hem goed blokken en recht blijven lopen, dan klapt hij er vol tegenaan en zit hij eigenlijk net zoals bij de werp, dus hoog en door het midden. Maar ik klaag zeker niet over onze vaste pakwerker, deze man is 57 en staat 2x per week voor iedereen klaar, hartstikke fijncrutz schreef:Helper lijkt ook enorm te zakken / op te vangen op de stok, dat is jammer![]()
Verder super mooie foto's en leuk Peter weer eens te zien (heb zelf kort bij de Hellehoek getraind) heeft hij zelf nog wel een hond?
Dank je! Ben erg tevreden over wat hij tot nu toe laat zien. De schijn en terugroepen zitten er ook al een eind in, we gaan als een speerYara schreef:Dat ziet er indrukwekkend uit! Mooie foto's van een erg gave hond.