Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Leuk gedaan! Ik denk dat de aanstaande ouders later nog met veel plezier naar de dikke buikenfoto's kijken. Vind het zelf in ieder geval enorm leuk dat ik foto's heb van mijn zwagere lijf. Huis, tuin en keukenkiekjes welliswaar, maar toch.
@letshavefun dat maakt niet uit huis tuin en keukenkiekjes zijn ook leuk!! Lijkt mij teminste als ouder ook leuk om terug te zien. Foto's van je pup zijn ook leuk om terug te zien dus waarom zou dit anders zijn .
Je had natuurlijk wel bij het begin moeten starten met foto's hoe die dikke buik zo gekomen is.Het hele plaatje of niets.
Je vervalt wel snel met zo'n dikke buik in dezelfde soort meuk als de rest van de dikke buiken foto's maar voor ieder weer heel speciaal met dat ongeboren leven .
Ze zien er gelukkig uit.
schiet me net te binnen, een vriendin van mij had een leuke foto van zichzelf (niet zwanger) liggend op haar rug op een muurtje met de zee er achter. Ze heeft dezelfde foto , op dezelfde locatie , tijdens haar zwangerschap 2 x gemaakt dus met groeiende buik en daarna nog met haar geboren baby op haar bui, zo`n gave serie is dat geworden!