Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vakantiepark Coldenhove te Eerbeek
Moderator: moderatorteam
Vakantiepark Coldenhove te Eerbeek
Wil je lekker hossen in de bossen, struinen over de heidevelden, levend wild zien en een goed onderkomen? Dan moet je naar Landal Green Parc Coldenhove te Eerbeek gaan. Leuke bungalows midden in de bossen, zwembad, restaurant etc. Kind- en HONDvriendelijk. En laat in de avond word je op het park bijna omver gelopen door de wilde zwijnen.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
De honden mogen er in de buurt alleen officieël niet los...
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Gelukkig zijn er zat hondenlosloopgebieden op de Veluwe, hoor! Ik ken er zo wel een stuk of 10 en ik ken niet eens de héle Veluwe!Golden Stanley schreef:Zijn er officiele losloopgebieden op de Veluwe?
Volgensmij is dat in dat hele gebied niet het geval, vanwege het vele wild. Toch heb ik in Eerbeek zat honden los gezien. Stanley heb ik alleen naast het park los gelaten en in de bossen etc. aangelijnd. De pret werd er bij hem niet minder om.
Groetjes, Karen
Scooby schreef:Gelukkig zijn er zat hondenlosloopgebieden op de Veluwe, hoor! Ik ken er zo wel een stuk of 10 en ik ken niet eens de héle Veluwe!Golden Stanley schreef:Zijn er officiele losloopgebieden op de Veluwe?
Volgensmij is dat in dat hele gebied niet het geval, vanwege het vele wild. Toch heb ik in Eerbeek zat honden los gezien. Stanley heb ik alleen naast het park los gelaten en in de bossen etc. aangelijnd. De pret werd er bij hem niet minder om.

- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
www.hetleesten.nl kijk bij wandelenGolden Stanley schreef:
Vertel, vertel! Hoe kan ik daarachter komen? Via de plaatselijke VVV of zo?
www.staatsbosbeheer.nl
Groetjes van Charlotte

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, ik neem aan dat een VVV zoiets wel weet.Golden Stanley schreef:Vertel, vertel! Hoe kan ik daarachter komen? Via de plaatselijke VVV of zo?
Groetjes, Karen
-
- Vaste gebruiker
Wij komen in Heerde al 11 jaar op een camping en 100 mtr vanaf de camping heb je bossen en heide waar je kilometers kan lopen zonder iemand tegen te komen.Golden Stanley schreef:Scooby schreef:Gelukkig zijn er zat hondenlosloopgebieden op de Veluwe, hoor! Ik ken er zo wel een stuk of 10 en ik ken niet eens de héle Veluwe!Golden Stanley schreef:Zijn er officiele losloopgebieden op de Veluwe?
Volgensmij is dat in dat hele gebied niet het geval, vanwege het vele wild. Toch heb ik in Eerbeek zat honden los gezien. Stanley heb ik alleen naast het park los gelaten en in de bossen etc. aangelijnd. De pret werd er bij hem niet minder om.Vertel, vertel! Hoe kan ik daarachter komen? Via de plaatselijke VVV of zo?
Ze lopen altijd los mee.
Ook zijn er wildvijvers waar de honden kunnen drinken en zwemmen.
Heerlijk,we op deze hondvriendelijke camping een seizoenplaats met de caravan van april tot november,heeeeeeeeeerlijk.
Groeten van Don.

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Don,Don schreef:Wij komen in Heerde al 11 jaar op een camping en 100 mtr vanaf de camping heb je bossen en heide waar je kilometers kan lopen zonder iemand tegen te komen.
Ze lopen altijd los mee.
Heerlijk,we op deze hondvriendelijke camping een seizoenplaats met de caravan van april tot november,heeeeeeeeeerlijk.
Groeten van Don.
Hoort Heerde ook nog bij de Veluwe?
Groetjes, Karen
-
- Vaste gebruiker
Ja,dat ligt ± 12 km voor Zwolle vanaf Amersfoort gerekend en volgens de kaart ligt het op de noord-west veluwe.Scooby schreef:Hoi Don,Don schreef:Wij komen in Heerde al 11 jaar op een camping en 100 mtr vanaf de camping heb je bossen en heide waar je kilometers kan lopen zonder iemand tegen te komen.
Ze lopen altijd los mee.
Groeten van Don.
Hoort Heerde ook nog bij de Veluwe?
Groeten van Don.

-
- Zeer actief
nou, toen ik met de uitlaatservice begon heb ik ook bij de VVV geinformeerd over losloopgebieden.Scooby schreef:Ja, ik neem aan dat een VVV zoiets wel weet.Golden Stanley schreef:Vertel, vertel! Hoe kan ik daarachter komen? Via de plaatselijke VVV of zo?
Na heel veel gezoek kwam er een stoffige kaart tevoorschijn waar het leesten opstond. En ook alleen het omheinde wandelgebied, terwijl je buiten de omheining nog een leuke wandelroute hebt waar honden loslopen.
Nu ken ik inmiddels 6 losloopgebieden bij mij in de buurt

Dus als je wat over de omgeving Apeldoorn wilt weten.....u roept maar

-
- Zeer actief
Re: Vakantiepark Coldenhove te Eerbeek
Zijn daar alle rassen welkom?Golden Stanley schreef:Wil je lekker hossen in de bossen, struinen over de heidevelden, levend wild zien en een goed onderkomen? Dan moet je naar Landal Green Parc Coldenhove te Eerbeek gaan. Leuke bungalows midden in de bossen, zwembad, restaurant etc. Kind- en HONDvriendelijk. En laat in de avond word je op het park bijna omver gelopen door de wilde zwijnen.

Volgens mij wel. Ik kwam o.a. 2 Dobermans (met lange staart), Cockers en een Bouvier tegen. En een kl.... JR die Stanley continue in zijn nek zat en die was van zo'n schoonmaakploeg die in 1 van de huizen woont.
Dat park is heel ruim van opzet, dus als je zegt ik wil aan de rand van het boswandelgebied, geen probleem.
We gaan er gauw weer terug.
-
- Zeer actief
Golden Stanley schreef:Nee, die bullebak komt er helaas niet in. (geintje)
Volgens mij wel. Ik kwam o.a. 2 Dobermans (met lange staart), Cockers en een Bouvier tegen. En een kl.... JR die Stanley continue in zijn nek zat en die was van zo'n schoonmaakploeg die in 1 van de huizen woont.
Dat park is heel ruim van opzet, dus als je zegt ik wil aan de rand van het boswandelgebied, geen probleem.
We gaan er gauw weer terug.