De ring zit nog aan haar tuigje, het zijn de penningen die dus iedere keer kapot gaan. Meestal vind ik ze niet meer terug..
Ik weet dus echt niet meer wat ik nog kan kopen
Moderator: moderatorteam

Bij de laatste is het rondje waar de ring doorheen gaat afgebroken, dat leek me echt onmogelijk maar het kan niet anders.. Hij zag er ook nog heel mooi uit maar blijkbaar heb ik niet op het rondje gelet.Sita schreef:Waar gaat die penning kapot dan? Ik doe echt eeuwen met een penning. Heb die ook van Red Dingo en ze zien er nog uit als nieuw. Moet ik wel bekennen dat ze alleen aan halsband en tuig zitten en als ze gaan zwemmen dan hebben ze vaak niets om.
Dat is ook nog wel een ideedagmar88 schreef:Hier hebben ze dog tags.
Hoe zou je dat kunnen doen? Ze heeft een tuigje trouwens, dat is misschien wel de reden dat het zo snel kapot gaat..Gimmick schreef:Waarom niet een plaat op de halsband bevestigen ipv eraan.
Ik heb dog/name tags hier besteld:marloes_2406 schreef:
Ik weet dus echt niet meer wat ik nog kan kopenZe rolt erg graag in modder/zand en zwemt elke dag. Weten jullie een penning?
Zo bijvoorbeeld....marloes_2406 schreef:Hoe zou je dat kunnen doen? Ze heeft een tuigje trouwens, dat is misschien wel de reden dat het zo snel kapot gaat..Gimmick schreef:Waarom niet een plaat op de halsband bevestigen ipv eraan.
Inmiddels contact gehad met Red Dingo en ze sturen een nieuwe op
Dat vind ik een goede tipflatcoatjrt schreef:Ik heb dog/name tags hier besteld:marloes_2406 schreef:
Ik weet dus echt niet meer wat ik nog kan kopenZe rolt erg graag in modder/zand en zwemt elke dag. Weten jullie een penning?
https://www.goedgemerkt.nl/sos-dogtags.asp
En dit is de kleinere versie ervan, erg fijn voor de wat kleinere hondjes https://www.goedgemerkt.nl/mini-sos-dog ... ductid=121
Beiden gaan al heeeeeel lang mee.
Gr Mirjam

Ja prachtig. Tot de hond een modderduik neemtTara schreef:Mooi is dat!
Hier ook niet. Alleen dat dingetje dat je van de NDG krijgt, dat hangt aan haar tuigje.Tara schreef:Hier ook niet, ik heb niet eens halsbanden.Maeve schreef:Ja prachtig. Tot de hond een modderduik neemtTara schreef:Mooi is dat!![]()
Hier hebben ze helemaal geen penningen
Ja, een paar voor als ze loops zijn, maar verder echt niet. Ik heb er laatst zelfs nog eentje die ik toch niet gebruikte aan Heineken gegeven.
maar dit werkt niet als ze vaak zwemmen. op een gegeven moment was het papiertje gewoon helemaal weghewi schreef:Ik heb ze van rogz for dogs, soort plastic die je op elkaar drukt met je adres ertussen
dingen zitten muurvast, zelfs lompe leo is ze nog niet verloren.
Die plakken inderdaad goed op elkaar maar ik ben er ook al een stuk of 4 kwijtgeraakt doordat de ogen stuk gingen. Ik heb nu al meer dan een jaar een metalen penning die zowaar goed leesbaar blijft.hewi schreef:Ik heb ze van rogz for dogs, soort plastic die je op elkaar drukt met je adres ertussen
dingen zitten muurvast, zelfs lompe leo is ze nog niet verloren.

Maeve schreef:Ja prachtig. Tot de hond een modderduik neemtTara schreef:Mooi is dat!![]()
Hier hebben ze helemaal geen penningen