Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dol heeft een bultje / puist op haar oor. Ik weet niet wat het is en maak mij nog geen zorgen.
( beetje wel natuurlijk)
Het voelt niet echt hard aan en ze heeft er ook geen pijn aan.Ik denk dat ik er morgen of maandag even naar laat kijken.
Laatst gewijzigd door Pepie op 12 mar 2015 16:32, 3 keer totaal gewijzigd.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Kan best hoor
Of er heeft ooit een gaatje gezeten en is het wat littekenweefsel.
Ik ga bij zoiets altijd uit van "is geen probleem"
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
ranetje schreef:
Kan best hoor
Ik rationeel ook, maar emotioneel
Charlie heeft precies zo iets op haar rug. En ik op mijn arm. Maar bij haar wordt dat nauwkeurig bijgehouden (is al een half jaar een piepklein hard bobbeltje, verandert niet) en bij mezelf is het de moeite niet waard
ranetje schreef:
Kan best hoor
Ik rationeel ook, maar emotioneel
Charlie heeft precies zo iets op haar rug. En ik op mijn arm. Maar bij haar wordt dat nauwkeurig bijgehouden (is al een half jaar een piepklein hard bobbeltje, verandert niet) en bij mezelf is het de moeite niet waard
Zo herkenbaar
Ik heb het al op alles gegooid..natuurlijk op de lotgering die ze nu een maand krijg...zie je wel dat komt doordat vet
Ik laat er toch even naar kijken want het zit mij niet lekker.
Het is toch niet stuk of ontstoken of zo?
Waarom zou je er dan wat opsmeren?
ranetje schreef:Het is toch niet stuk of ontstoken of zo?
Ik heb er Vetgold opgedaan.
Waarvoor? Heeft je hond last van het bultje? Krabt ze er aan?
Omdat ik hoop dat het helpt.Ik vind het een rottig bultje en had gehoopt dat het deze week vanzelf zou weggaan en dat is niet gebeurd.Het zal vast niks zijn maar ik ben er toch niet gerust op.
Ik laat er maandag even naar kijken..Vast het begin van ellende zo is het tot nu toe elke keer gegaan.Drib met zijn plekje op zijn poot..Banjer begon ook met een rottig plekje wat niet wegging..de kat idem dito en nu dit rotbultje.En ik loop hier iedereen gerust te stellen maar ben er niet gerust op.
ranetje schreef:Het is toch niet stuk of ontstoken of zo?
Ik heb er Vetgold opgedaan.
Waarvoor? Heeft je hond last van het bultje? Krabt ze er aan?
Omdat ik hoop dat het helpt.Ik vind het een rottig bultje en had gehoopt dat het deze week vanzelf zou weggaan en dat is niet gebeurd.Het zal vast niks zijn maar ik ben er toch niet gerust op.
Ik laat er maandag even naar kijken..Vast het begin van ellende zo is het tot nu toe elke keer gegaan.Drib met zijn plekje op zijn poot..Banjer begon ook met een rottig plekje wat niet wegging..de kat idem dito en nu dit rotbultje.En ik loop hier iedereen gerust te stellen maar ben er niet gerust op.
Dan smeer je maar lekker en ga je maandag naar de DA
Nou het is kwaadaardig en morgen gaat ze al onder het mes.Ze kon niet duidelijk zien wat het precieus was hoop actieve cellen maar ze kon wel zeggen dat het kanker was.
Het wordt opgestuurd naar de patholoog en gelukkig was ik er vroeg bij.Ze wilde niet eerst de patholoog afwachten omdat we dan weer een week verder zijn.
Ze heeft een goede kans omdat het er een week zit,goed te snijden is en niet op het kraakbeen zit.
Dit gaan ze weghalen en ze gaat gewoon elf worden :pffff:En gewoon schone randen..voor minder doe ik het niet
Ergens in mijn achterhoofd wist ik het.
Laatst gewijzigd door Pepie op 02 mar 2015 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Pepie schreef:Ze heeft een goede kans omdat het er een week zit,goed te snijden is en niet op het kraakbeen zit.
Dit gaan ze weghalen en ze gaat gewoon elf worden
Kruimel53 schreef:Goffer ... daar zit je ff niet op te wachten!
Kátur heeft ook een fout bultje gehad, dat was een plasmacelcarcinoom en die schijnen vrijwel niet uit te zaaien. Dat groeide ook heel snel. Dierenarts zei toen dat weghalen met schone wondranden 99% effectief zou zijn.
Zoiets is het vast!
Daar hoop ik op.
Dit zal toch wel goed aflopen hè..uitslag patholoog is veelzeggend hè? Dan weet je waar je staat.
Godver ik baal hier flink van.
Wij adviseren u een bloedonderzoek te laten doen voordat Dolly onder narcosegaat voor een eventueel narcoserisico..staat er.
Hebben jullie dit ook gedaan kosten zijn 49.30..ik doe het denk ik maar.
Pepie schreef:Wij adviseren u een bloedonderzoek te laten doen voordat Dolly onder narcosegaat voor een eventueel narcoserisico..staat er.
Hebben jullie dit ook gedaan kosten zijn 49.30..ik doe het denk ik maar.
Sterre is de laatste jaren een paar keer onder narcose geweest en ik heb even de facturen nagekeken. Daar stond overal het bloedonderzoek bij, dus ik heb het kennelijk laten doen. Kan me het eigenlijk niet herinneren. Alleen de prijs was 27,50.