Sita schreef:Lekker van genieten dit soort momenten! Knappe Riv!
Genieten deed ik zeker!
ranetje schreef:Het voelt zo lekker als alles precies goed uit komt

Ja, precies dat!
fenneke schreef:Heerlijk

kipo schreef: En na een poosje kon ik haar ook laten zitten/liggen op een afstandje en uiteindelijk was het zelfs 'normaal' om haar met een handgebaar aan de kant te sturen.
We komen teveel mensen tegen om dr altijd te laten zitten, maar meestal is "gras", "links" of "rechts" met een wijzend vingertje voldoende - als ze dichtbij genoeg is. Dit keer had ik niet goed genoeg opgelet

Maar ik ga even beter trainen op commando's op afstand
_Leonie schreef:Wat fijn hè. Soms kan dan heel rustig een kort commando geven effectiever zijn dan heel overdreven vrolijk doen. Merk ik met Ayleen tenminste wel eens.

en t is soms zo lastig te voorspellen wat voor dat moment het juiste commando is
Valerie schreef:Je moet gewoon denken : "Ja dat weet ik"

niet zo verbaast zijn

Hahaha, want Riv en ik zijn ZO geweldig
Shima schreef:"blij verrast liep je trots verder"

Goede samenvatting idd!
Zamunda schreef:Heerlijk is het dan zo super gaat en je dan ook nog eens een leuke opmerking krijgt

.
Ja ken je dat? Dat er iets zo perfect gaat en er is niemand om je heen om dat te bevestigen

Dit hele verhaal valt en staat ook bij de opmerking van een willekeurige passant
gonnie schreef:Zo compliment doet mijn man altijd weer teniet. Als iemand zegt zo die luisteren goed zegt hij: nou ook niet altijd. Terwijl ze best goed luisteren, alleen niet als ze een haas, konijn of kat zien.
Ja, daar ben ik mee opgehouden hoor. Er is ook niemand die een meelevende opmerking maakt als ze weer eens niet luistert