vandaag heb ik op een pagina van (zogenaamde) liefhebbers een pareltje gevonden. Een pagina waar mensen lid van worden omdat ze (zogenaamd) zo met onze rassen begaan zijn. De échte liefhebbers dus die de moeite nemen van zo'n pagina lid te worden. Daar verwacht je dus wel wat van...
nou en inderdaad..
mag ik middels deze zin aan u laten zien waar het gevaar zit in het hele sterke rassen wereldje? de reden waarom het veel te vaak mis gaat en bij onze rassen helaas dan ook meteen helemaal mis?
echt als ik dit lees dan denk ik regelmatig: waar moet het heen! dit gaat helemaal fout en binnen een paar jaar zal ook het handjevol liefhebbers geen staff of pit meer kunnen hebben. ik voorspel het u.
als de "echte liefhebbers" zulke wijsheden gaan verkondigen dan zie ik het somber in...
Vaak ruiken anderen honden wat aan een staff wat ze niet fijn vinden waardoor andere honden van zich af bijten..
echt. als nog één zogenaamde sterke rassen liefhebber begint te janken over dat jack russells ook kunnen bijten, dat bello vast tyson heeft uitgedaagd of dat mientje met haar wawa van 12 weken natuurlijk moet snappen dat brutus dat niet fijn vindt als wawa even komt kijken dus dat het dan logisch is dat er ineens 2 stukjes wawa zijn dan word ik voor het eerst in mijn leven agressief.