Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
KVV ook niet?? RADELOOS.... :(
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Chow Chow
- Aantal honden: 1
KVV ook niet?? RADELOOS.... :(
Hier ben ik te weten gekomen over KVV, ben ik direct op het internet gaan opzoeken. Ik vond het super, zoveel voordelen. Verbaasd dat niemand me dat eerder vertelde.... Eerste weken dat ze op vers werd geschakeld zag ik haar veranderen. Ze was terug speels, actief, gewoon hoe een hond hoorde te zijn.Enkel haar ontlasting,
ik dacht dat dit zou beteren maar nee ze heeft nog altijd diarree, enkel als ik haar pens geef. Dan heeft ze echt de perfecte drollen, tot ik haar iets anders dan pens geef.. Kip & Rund geef ik haar niet meer, omdat ze zich op een dag helemaal had kaal gebeten bij der staart. Wat moet ik nu doen? Ohja, ze krijgt Dogmeat en zover ik het weet is het altijd compleet.

- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: KVV ook niet?? RADELOOS.... :(
Mijn stel heeft van pens ook altijd mooie, soms zelfs tikje te harde drollen. Ik zou als ik jou was dus de makkelijke weg nemen, en pens geven. Smuldier heeft een Pens Compleet versie, en ook 'gewone' pens. Ik zou kijken hoe ze het doet op Pens Compleet, en als dat goed gaat, dat lekker blijven voeren. Dan ben je in feite klaar en is het probleem opgelost, maar na verloop van tijd zou je eens andere dingen kunnen proberen, wat je wil.UrgamalChow schreef:Hier ben ik te weten gekomen over KVV, ben ik direct op het internet gaan opzoeken. Ik vond het super, zoveel voordelen. Verbaasd dat niemand me dat eerder vertelde.... Eerste weken dat ze op vers werd geschakeld zag ik haar veranderen. Ze was terug speels, actief, gewoon hoe een hond hoorde te zijn.Enkel haar ontlasting,ik dacht dat dit zou beteren maar nee ze heeft nog altijd diarree, enkel als ik haar pens geef. Dan heeft ze echt de perfecte drollen, tot ik haar iets anders dan pens geef.. Kip & Rund geef ik haar niet meer, omdat ze zich op een dag helemaal had kaal gebeten bij der staart. Wat moet ik nu doen? Ohja, ze krijgt Dogmeat en zover ik het weet is het altijd compleet.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Misschien kan je de enkelvoudige smaken proberen. Het kan best zijn dat ze reageert op iets in de complete rollen, een diersoort of op één van de toevoegingen. Met de enkelvoudige smaken kan je makkelijker uitsluiten waar ze last van heeft.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Wat voor pens geef je haar dan van welk dier? Als het lam is kan je bv KVV met lam geven.Wel goed kijken naar de samenstelling want soms is het bot toch gewoon van kip.

- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
- Aantal honden: 2
Je kunt ook nog andere merken KVV proberen, soms maakt dat uit.
Groetjes, Marjan