Met de zomervakantie zou ik het leuk vinden een lang weekend ofzo op iemands hond te passen en dat mijn vriend beetje kan ervaren hoe dat is een hond in huis. Hij vind een hond prima maar het zou voor hem niet persee hoeven. Het lijkt hem leuk maar is niet zo bevlogen als dat ik ben. Hoop hem hiermee een beetje extra enthousiast te krijgen.
Maand geleden heb ik een rottweiler langs de snelweg gevonden en die een paar uur in huis gehad. Vond het geweldig. Mooi uitlaten en stukken hardlopen. Echt genieten. En leuk een hond in huis te zien hier. Met een deken op de bank lag dat logge lijf meteen naast me terwijl ik amivedi belde. Vriendlief was op zijn werk en heeft de hond nooit gezien omdat hij om 5uur door het baasje werd opgehaald.
Maar hoe zouden jullie het aanpakken? Keer oproepje op Facebook of iemand uit de omgeving van Meppel ofzo dat zou willen? Logisch dat ik er geen geld voor wil hebben. Lijkt me super. Maar moet maar net iemand willen? Terwijl met vakantieperiode er genoeg weg gaan en oppas zoeken dacht ik zo?
Doen of niet doen?