Moderator: moderatorteam

Jeee dat gaat snel, leuk zeg.sbientje schreef:ik ga morgen weer kijken. De heren hebben inmiddels hun chip en ze groeien goed (zijn nu zo'n 4,5 kilo). Nog een week of 2!
Ik ook!Manu schreef:Ninnie, wat een dropje
Sabine, wat spannend! Ik ben zo benieuwd naar de naam en welk reutje het uiteindelijk gaat worden![]()
Nou, hier is dus een hond bij.
Geen pup, geen Husky, geen Herder, maar een Spaanse dame met grote flaporen en ruwhaar
Ze wordt alleen maar mooier, zo leuk om te zien hoe ze opbloeit. Dat ze kwispelend naar me toe komt is nu normaal en ze heeft al clowns-uitspattingensbientje schreef: Ik ook!![]()
Enn jouw dame vind ik echt geweldig, wat een mooi dier! Dat oertype past vast heel goed bij Manu natuurlijk!

Lichtblauw?sbientje schreef:ah heerlijk dat het zo goed gaat!
ik zit helemaal onder de krassen van de puppytandjes maar wat was het weer leuk om ze te zienZe zitten duidelijk in de happerij-fase! Af en toe hebben ze tijd voor een knuffeltje gelukkig. We hebben ze ook even in stand op tafel gezien, ik mocht de foto's maken en het zijn knappe jongens. Ik denk dat ik wel weet welke het wordt hahaa, maar ik houd het nog even geheim tot het definitief is
Ze hééft geen flaporen! Flaporen zijn juist hangende oren, en dat kun je van die van haar niet zeggen...Manu schreef: Nou, hier is dus een hond bij.
Geen pup, geen Husky, geen Herder, maar een Spaanse dame met grote flaporen en ruwhaar
Brigitte schreef:Wij zijn gisteravond wezen snuiven3 weken oud zijn ze nu.
LongFields schreef:Ze hééft geen flaporen! Flaporen zijn juist hangende oren, en dat kun je van die van haar niet zeggen...Manu schreef: Nou, hier is dus een hond bij.
Geen pup, geen Husky, geen Herder, maar een Spaanse dame met grote flaporen en ruwhaar![]()
![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ik vind haar geweldig en aan de foto's en filmpjes te zien is het nu al een perfect stel met Manu.
Haha, ja? doet ie ook wel hoor, natuurlijk een fel bandje, dat scheelt volgens mij al, en hij heeft ook nog een borstvlekje!Manu schreef:Lichtblauw?sbientje schreef:ah heerlijk dat het zo goed gaat!
ik zit helemaal onder de krassen van de puppytandjes maar wat was het weer leuk om ze te zienZe zitten duidelijk in de happerij-fase! Af en toe hebben ze tijd voor een knuffeltje gelukkig. We hebben ze ook even in stand op tafel gezien, ik mocht de foto's maken en het zijn knappe jongens. Ik denk dat ik wel weet welke het wordt hahaa, maar ik houd het nog even geheim tot het definitief is
Ik weet niet waarom maar ik vind hem er uit springen.
We zijn nog in overlegLongFields schreef:
En, gaan jullie het doen? Ik heb al een vermoeden.
Brigitte schreef:Nou, de andere helft moet ook nog ja zeggen en die is volgens mij diep denkwerk aan het verrichten en ik laat aan haar de keuze ja of nee over, natuurlijk kon ik het alleen niet laten om tussen neus en lippen door even te melden dat ik volgende week jarig ben

sbientje schreef:Morgen gaan we puppytesten, ik mag helpen. Nooit eerder gedaan maar lijkt me superleukdus ik denk dat ik morgenavond wel zeker weet welke het wordt! En dan zondag of maandag gaan we m ophalen!