Oh en bedankt voor je smakelijke beschrijving van het leven met hond.....

@Machie: we waren in Loon op Zand. Als je daar ook was is mijn gezin je vast niet ontgaan...ze waren de enige kinderen daar.

Ren is cute!
Moderator: moderatorteam
De Basenji's die ik ken zijn toch wel heel leuk opgevoede hondjes. Het zijn geen heel volgzame honden, dat niet. Ze kunnen zichzelf prima vermaken en jij bent niet hun wereld, die ontdekken ze ook wel alleen.Dromer schreef:@bouvierpoedel: het zou best eens een kromfohrlander kunnen worden. De basenji niet, aangezien die blijkbaar bijna niet op te voeden is....wel jammer, want ik vind het een prachthond. Doet me denken aan de honden die in Malawi overal rondzwerven, echt afrikaas uiterlijk heeft ie.
Als je daarvan houdt, had je eigenlijk een Mojo of nestgenootje moeten hebben. Het uiterlijk dat je beschrijft en dan ook nog eens heel erg prettig van karakter.Dromer schreef:@bouvierpoedel: het zou best eens een kromfohrlander kunnen worden. De basenji niet, aangezien die blijkbaar bijna niet op te voeden is....wel jammer, want ik vind het een prachthond. Doet me denken aan de honden die in Malawi overal rondzwerven, echt afrikaas uiterlijk heeft ie.
Ja, ze zijn leuk he?Kirra schreef:Beetje offtopic, maar wat een leuke hond om te zien de Kromfohrlander!
Ik zie honden met een kooiker hoofd en honden met een soort Jack Russel hoofd. Dat verschil kan ik niet helemaal plaatsen?