Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
EB
Moderator: moderatorteam
Re: EB
Prachtig toch!
Vind het sowieso knap om een bulldog zover te krijgen dat hij zo met je wil samenwerken. Denk dat die van mij vroeger alleen maar met zijn ogen had gerold, haha.
Vind het sowieso knap om een bulldog zover te krijgen dat hij zo met je wil samenwerken. Denk dat die van mij vroeger alleen maar met zijn ogen had gerold, haha.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Grappig om te zien, en knap dat het gelukt is deze Bull agility te leren. Ik vond het wel link hoe vaak hij weggleed op de ondergrond en voorzie wel wat blessures in de toekomst. Maar hij leek er veel lol in te hebben in ieder geval.
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
leuk om te zien.
@longfields, dat denk ik ook. vind die ondergrond zwz wel heel glad
@longfields, dat denk ik ook. vind die ondergrond zwz wel heel glad
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
-
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ja hoor, waarom niet? Volgens mij heb ik wel eens een enkele keer een Airedale zien lopen op het agilityveld bij een wedstrijd.wolvster schreef:Top!
Als het met een engelse bulldog kan, kan het met een Airedale ook, toch?
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
er heeft jaren terug een airdale gelopen. liep nog leuk ook. op dit moment weet ik het niet.LongFields schreef:Ja hoor, waarom niet? Volgens mij heb ik wel eens een enkele keer een Airedale zien lopen op het agilityveld bij een wedstrijd.wolvster schreef:Top!
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Er loopt een Poolse of Hongaarse (iig iets uit Oost Europa) met een airedale enorm hoog in de GG3. Dus dan moet behendigheid ook te doen zijnrakker2000 schreef:er heeft jaren terug een airdale gelopen. liep nog leuk ook. op dit moment weet ik het niet.LongFields schreef:Ja hoor, waarom niet? Volgens mij heb ik wel eens een enkele keer een Airedale zien lopen op het agilityveld bij een wedstrijd.wolvster schreef:Top!

In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Ik vind het een knap werk voor een EB. jammer van de gladde vloer.
Als men in Duitsland met Airedales al generaties lang IPO (vroeger Schutzhund) doet, kan behendigheid zeker.
Als men in Duitsland met Airedales al generaties lang IPO (vroeger Schutzhund) doet, kan behendigheid zeker.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
wat een onzinwolvster schreef:Goed om te horen! Ik wil namelijk graag behendigheid gaan doen, maar hoor regelmatig dat ik dan een ander ras had moeten kiezen.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Een Airedale Terriër kan dat zeker wel.
Misschien dat als je ambities hebt om op wereld-topniveau wedstrijden te lopen en je graag prijzen wilt winnen een ander ras verstandiger was geweest.
Bijna alle rassen kunnen behendigheid doen. En als je hond er lol in heeft, is een Airedale ook nog best in staat ver te komen. Aan hun wendbaarheid en springvermogen ligt het volgens mij niet.
Het is misschien meer een uitdaging om hem goed te sturen en echt samen te werken, maar aan de andere kant kan de zelfstandigheid ook juist wel weer een voordeel zijn.
Misschien dat als je ambities hebt om op wereld-topniveau wedstrijden te lopen en je graag prijzen wilt winnen een ander ras verstandiger was geweest.
Bijna alle rassen kunnen behendigheid doen. En als je hond er lol in heeft, is een Airedale ook nog best in staat ver te komen. Aan hun wendbaarheid en springvermogen ligt het volgens mij niet.
Het is misschien meer een uitdaging om hem goed te sturen en echt samen te werken, maar aan de andere kant kan de zelfstandigheid ook juist wel weer een voordeel zijn.

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Het zal ook echt voor de lol zijn hoor, dat wedstrijdgedoe wordt ik toch alleen maar gestresst vansbientje schreef:wat een onzinwolvster schreef:Goed om te horen! Ik wil namelijk graag behendigheid gaan doen, maar hoor regelmatig dat ik dan een ander ras had moeten kiezen.Gewoon lekker doen hoor, het belangrijkste is dat jullie het allebei leuk vinden. Misschien als je de topper van nederland wilde worden dat je dan een ander ras had moeten kiezen, maar gewoon lekker bezig zijn kan volgens mij heel prima

De uitdaging wordt denk ik inderdaad baas-hond contact en zorgen dat hij niet afgeleid raakt. Nu is het nog zo'n ongeleid projectiel. Maar goed, vijf en halve maand pas, dus we hebben nog tijd zat om aan gehoorzaamheid te werken!Pets_Passion schreef:Een Airedale Terriër kan dat zeker wel.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5