Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Die fjord lijkt wel wat op mijn oude verzorgfjord... Maar jij hebt dit dus in en om het huis lopen? Ik zou dus helemaal niet meer internet nodig hebben he met al deze beessies... Paardjes poetsen, mesten, wandelen, kipjes eten geven, koetjes strobed opschudden, eten geven... Ik vermaak mij wel.
Tara schreef:
Is het overal waar ze staan zo blubberig? Want voor die Tinker lijkt me dat toch niet heel goed, die zijn toch al zo gevoelig voor mok.
Het is 1 grote ellende.
1 in klein hoekje is het droog.
Ik zou er toch maar eens een praatje over gaan maken dan. Ik vind dit nou niet echt een gezonde bodem voor paardenpootjes.
Onze paarden dame zeurt nu dik anderhalf jaar over de bak. Er is al extra zand gekomen.
Ik zal graag me hier mee willen bemoeien, maar als onze paarden dame die best pittig is al niet voor elkaar krijgt. Wie ben ik dan als ene onzekere dame.
Je zou altijd een balletje kunnen opgooien Sabine, bekend probleem, hier jaren geleden opgelost door er houtsnippers in te keilen, stenen zakte weg, nog meer zand gaf nog meer blub en een weiland zou het toch nooit worden dus gekozen voor houtsnippers. Geen idee hoe duur dat vandaag de dag is, zelf heb ik dat des tijds gewoon aan die boomzaag mannen in het bos gevraagd en die waren blij dat ze die troep niet af hoefde te laten voeren, maar dat is nu ik denk 10 jaar geleden... Tegenwoordig kost alles geld... jammer genoeg.